7 mei 2025, 18:15:11

Sammy's nestje

Gestart door Lique, 19 juni 2003, 16:33:39

« vorige - volgende »

Lique

19 juni 2003, 16:33:39 Last Edit: 1 maart 2004, 03:09:26 by Angelique
Hoi allemaal,

Tot aan vandaag was het niet helemaal zeker wat Sammy voor een geslacht was.

Ze gedraagde zich als een pop, maar moest helemaal niks van mannen hebben. Een tijdje geleden begon ze dat als de kooi open ging, klom ze gelijk naar boven toe, en ging op de kooi 'rijden'. We hebben naald en draad gebruikt, en die gaf rondjes en streepjes aan. Dat zou dus een 'hetje' zijn. Maar sinds een weekje is ze ontzettend broeds, en heeft ze onder P.D.'s neus een nestkastje ingepikt.
Samen met Phoebe beleefden ze vele hoekjes v an de kooi.
Vanmiddag kwam ik thuis, en zag dat er een ei in het nestkastje lag.
We hopen dat het allemaal goed gaat, want dat verdient ze.

Groetjes Lique

Lique

19 juni 2003, 16:35:11 #1 Last Edit: 10 juli 2003, 19:26:46 by Angelique

ei 1: 19 juni 2003 X

ei 2: 21 juni 2003 bevrucht

Uitgekomen 9 juli

ei 3: 22 juni 2003 X

ei 4: 24 juni 2003 X

ei 5: 26 juni 2003 X

ei 6: 28 juni 2003 X

Speedy

Geweldig, zo zie je maar weer, ze blijven je verrassen hè.

Gefeliciteerd hoor, heel leuk.

Groetjes,
Trudie

Valerkiet

WAT LEUK!!! gefeliciteerd joh :D
ik wou dat ik ooit mijn eerste nestje zou hebben ::)
hopelijk...

Lique

Hoi Trudie,

Ja, Sammy blijft mij verbazen. Eerst dachten we dat het een popje was, daarna een hetje, en nu blijkt het echt een popje te zijn.
We stonden ook heel erg raar te kijken, toen ze wel een eitje had gelegd. En nu is het wachten op de volgende eitjes, en of ze ook werkelijk bevrucht zijn.

Groetjes Lique

Lique

Hoi Valerkiet,

Voor velen is het wel een keer tijd dat het valkje een eitje gaat leggen. En zeker als je een man en een pop hebt, is die kans veel groter.
Ooit is het ook jouw beurt.

Groetjes Lique

Marianne

Hallo Peter en Angelique,

Ook gefeliciteerd met Sammy's eerste eitje.
Komen er al twee nestje, dat is gezellig.
Heel veel succes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

daan

Hoi Lique en Peter,

Hiep hiep hoera SAMMIE HEEFT EEM EITJE!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd hoor.
Nu hopen dat alles goed gaat toch, maar dat zal wel.
Heel succes he'.

Groetjes Daan.

Mandy

Gefeliciteerd hoor Lique! Oeps en Peter natuurlijk! ;D

Volgens mij is dit nog hun kado voor jullie verjaardagen! :D

Iets mooiers kan je je toch niet wensen! En nog wel 2 nestjes tegelijk dadelijk!  :P

Laten we hopen dat ze bevrucht zijn en dat alles voorspoedig mag verlopen!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

plankie

Leuk zeg!

Op dezelfde dag een eerste eitje als t&t :) !
Ik ben benieuwd

ziralioness

YIPPEEEEE eitjes...!  ;D Wat een feest is dat toch altijd weer....
Ik wil ook een broedkoppel!  ;D :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Lique

Hoi lieve mensen,

Wat leuk dat jullie reageren op sammy's nestje.
Nu we 2 nestjes krijgen, voel ik mij op en top mama. Het lijkt me helemaal geweldig. Zit ik dan weer met een grote bak op mijn schoot, met de kleintjes te spelen.
Ik hoop inderdaad ook dat alles goed blijft gaan, en ook dat de eitjes bevrucht zijn. Maar dat kan ik nu nog neit zien, jammergenoeg.
Voor Sammy hoop ik het meeste, dat de eitjes bevrucht zijn, en dat alles gezond is.
Omdat Sammy toch al een inteelt valkje is, ben ik toch ergens wel een beetje bang voor de gevolgen.
Ik hoop niet dat haar jongen ook maar iets hebben.
Zodra er tweifel over de jongen is, ga ik gelijk naar de DA, en die mag ze van mij dan een spuit geven. Zelf kan ik niet een nekje omdraaien.
Maar jongens, daar gaan we niet vanuit. we gaan ervan uit, dat er mooie gezonde jonge valkjes ter wereld worden gebracht.

En plankie, het 1e eitje op t&t? neej op Peter's verjaardag ;D ;D ;D

Groetjes Lique

daan

Hoi Lique,

Echt geweldig joh twee nestjes.
O'jee nu maar hopen dat het ook met Sammie haar kindjes goed gaat komen straks, maar goed je weet het wel al, dus je kan er rekening mee houden dat het fout gaat. Niet te hopen natuurlijk.

Groetjes Daan
Succes en heeeeeeeelllllllll vvvvvvveeeeeeeeeeelllllll plezier.

Lique

Hoi allemaal,

Ik sprak Cisca, waar Sammy vandaan komt, En zij stond er ook zo van te kijken. Zij had ook altijd gedacht dat Sammy een 'hetje' was. Ze vond het ook een grote verassing.

Sammy begint erg waaks te worden. Wel heel erg lief, want het is helemaal geen vals valkje, maar zo probeert ze wel te doen. Het staat dan ook voor geen meter.
Phoebe is echt een papa hoor. Ookal is hij nog zo jong (1 jaar) en dan al een echte kerel, die zijn verantwoordelijkheden neemt. Prachtig hoor.

Groetjes Lique

Groetjes LIque

yentl

Oleoleeee
proficiat! Tof dat ook Phoebe en Sammy met een nestje beginnen!!!

groetjes Yent'l