20 juli 2025, 00:38:29

Oscars leventtj.. ;D Weer thuis :)

Gestart door Sanne388, 17 april 2006, 22:14:30

« vorige - volgende »

Sanne388

Hmm, ja dat snap ik..
Ze zeggen erbij dat het ook aan je norton antivirus ofzo kan liggen..? Dat zal het dan wel zijn.. :P Stomme antiviruszooi -_-'

"Upload programma
Er is geprobeert om een plaatje up te loaden, maar bij de controle van het domein bleek dat het niet van valkparkiet.com afkomstig is. Sommige virusscanner zoals de nieuwere versie van Norton willen ook wel problemen veroorzaken bij het uploaden. "

Dat staat er dus.. ? Bah, vandaag komen me ouders weer thuis -_-' Was net zo lekker rustig :P
Mahjah, kan ik wel Oscar showen, zullen ze vast niet op de rotzooi letten??? ;D

ManjaV

Wat raar.... ??? anders moet je ffies een mailtje sturen naar de websitebeheerder om t te vragen...

Leuk, Oscar showen ;D leidt vast af ;D

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Sanne388

haha :P
Tsjah, het lijkt haast of mijn pa geobsedeerd is door mijn slaapkamer? Hij komt er wel 3 x op een dag..
"Ga die kamer opruimen, anders gaat je internet eruit blablabla.. " Pff,, Hopeloos die gast, heeft echt geen leven ofso :P???:P
Hmm..  Oscar is geobsedeerd door mijn hoofd.. Dat is best wel irritant.. k haal hem er telkens wel vanaf, maar dat is niet zo simpel .. Ik mag alles met hem doen, alleen niet als hij op mijn hoofd zit.. gaat ie lopen bijten.. Nahjah, als ie dan echt bijt dan zet ik hem ook weer zijn kooi in :P
Volgensmij krijgt hij vanzelf wel door dat ik het liever niet wil dat hij op mijn hoofd zit.. Zelf een capuchon op doen helpt niet.. Trapte die eerst wel in, maar al gauw niet meer.. Whaha  :P

ManjaV

Ja.....daar zijn ouders voor he ;D
Anyways, als een vogeltje op je hoofd zit, is hij op dat moment superieur...hij zit op de hoogste plek. Dan kan die wel eens 'vervelend' worden. Op gegeven moment leren ze dat wel af, maar anders moet je 'm toch maar niet op je hoofd laten zitten ;)

Groetjes,
Manja

Sanne388

Jah, Ik zet hem ook wel weer direct van me hoofd af..
Vorgie keer beet hij in me vinger, werd ik boos en zette ik hem de kooi in, als hij nu weer op me hoofd vliegt zet ik hem er zonder problemen af.. Als hij er telkens weer vanaf moet, doet hij het vanzelf wel niet meer :P ;D

Sanne388

Ow mijn god..
Denk je rustig te kunnen slapen..? bgeint oscar om 2 uur snachts met fladderen in zijn kooi.. :O
de kooi is daar net iets te klein voor.. omg.. hij was om 3 uur nog niet rustig :O.... :p dus nu ben ik  moe ;)

ManjaV

Hey Sanne,

Hij zal ergens van geschrokken zijn...ik heb dat met Sunny ook gehad. Geschrokken van een plotseling geluid, of misschien dat de handdoek er af viel? Laat anders een nachtlampje in je kamer branden ;)

Groetjes,
Manja

Sanne388

hmm k had geen handdoek over de kooi heen hoor,,
vanacht :P sliep hij wel dus.. scheelt ook weer..
beessiej spoort echt niet .. met lampje kan ik dus niet slapen..
Haha, misschien had oscar nge droom??

ManjaV

In dit geval zou ik je aanraden wel een handdoek over de kooi te doen ;) ze kunnen dan geen onverwachte bewegingen zien of wat dan ook...in het donker lijkt alles enger voor ze..

Lin

Kan je echt niet wennen aan een nachtlampje? Is voor Oscar denk ik wel het beste. Maar wordt je kamer niet te stoffig met Oscar? Bij mij zou het echt een troep worden. ;D

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanne388

hahaha, me kamer is zowiezo niet altijd helemaal netjes..
Hmm, oscar slaapt nu wel gewoon snachts hoor..
Mijn vorige valkje stond ook op mijn kamer, nooit problemen gehad met licht enzv..
Er schijnt wel licht in me kamer, door de deur enzo, en er staat een lantaarn voor me raam..  Nu al een week heel rustig geweest 's nachts dus,,
Er is inderdaad veel stof enzo.. vooral omdat de muren ¾ deel zwart zijn.. zie je het goed zitten, maar ik stofzuig vaak, en stof alles netjes af dus, moet geen probleem zijn  ;D

Rianne

Hey,

1 valkje geeft al pittig stof, ik had er hier 6 staan, kun je nagaan ;) Mijn cd's heb ik al tijdelijk opgeruimd, vind het zo zonde als ze steeds zo stoffig worden. ;)

Geinig valkje hoor, zo te lezen is hij al lekker tam aan het worden. :)

Sanne388

hmm jaah :P Ben echt helemaal verliefd op me Oscar :D
in een maand is hij nu al zo helemaal lieff.. :D
Ben daar best wel trots op  ;)
Pff, morgen geen school.. Heb un begrafenis  :(
Me oom is overleden, slokdarm/maag kanker..
Nu werkte de medicijnen alles ook niet meer.. Is wel beter zo,,
Heb het eigenlijk niet zo op begrafenissen..
Is toch wel zo beleefd om erheen te gaan dus,,
Me moeder zegt dan: Doe je wel iets netjes aan dan san?..
:P Dus dat word straks ff zoeken..
Owjah, heb iemand nog een tip ofzo? Voor Oscar, om zich te vermaken? zo'n speelboom is wel leuk, maar ik heb zo het idee dat Oscar alleen mij, zijn kooi, een boek , en eten leuk vind ..

XxXxX - Sanne Ft. Oscar

Rianne

Hoi,

in ieder geval veel sterkte morgen. Begrafenissen zijn vreselijk. :-\

Je kunt Oscar zo'n snoepstaaf geven. Dan kan hij slopen, en heeft hij wat lekkers te eten. :)

Sanne388

tsjah ;) dat geeft inderdaad veel succes, dan gaat hij er helemaal aan hangen enzo, echt heel grappig.. helaas is hier in monnickendam niet zon hele uitgebreide dierenwinkel, dus ik haal alle zooi meestal in amsterdam.. trostgierst daar gaat oscar meestal ook aan hangen:P hij heeft blijkbaar nog niet door dat dat niet helemaal kan