14 mei 2025, 19:22:22

Jessy'shome

Gestart door inayce, 29 januari 2006, 21:55:11

« vorige - volgende »

Kirsten

Ahh de lieverd,.Hij wil duidelijk heel graag voor je zorgen :D
hihi volgens mij leert hij ook supersnel als ik het zo lees,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ineke

Wat n leuk dagboek heb je Ina! De ogen van Yce stralen zorgzaamheid uit, bijzondere hond!
Dat Jessy zo snel is gewend vind ik uitzonderlijk.
Ook je foto's zie ik graag, ik zal vaker voorbij suizen. :-*

inayce

Eindelijk weer eens tijd om iets over Jessy te schrijven, het gaat heel goed met Jessy, hij is een ondernemend manneke die een aardige voorkeur heeft voor mannen!, zodra Dik in de kamer is dan tel ik dus helemaal niet meer mee, ook baby Luuk is favoriet bij Jessy.
Jessy is wat wij hoopten een vogel die graag bij mensen zit, hij is eigenlijk de hele dag uit z'n kooi ( als we thuis zijn) en zit meestal bij Dik alleen als Jessy wil slapen dan gaat hij bij mij zitten.
Jessy weet inmiddels ook heel goed dat een jas aantrekken betekent dat hij in z'n kooi moet dus dan gaat hij verstoppertje spelen, inmiddels weten wij dat en we doen Jessy zo'n 5 minuutjes voor we weggaan in z'n kooi.
Jessy is gek op sieraden en menige ADLer die mij komt helpen krijgt een bezoekje van Jessy en dan probeert hij oorbellen en kettingen los te peuteren.
Het is heel gezellig met die kleine doerak in ons huis.
We zien alleen een beetje op tegen de zomer want dan staat bij ons eigenlijk altijd de tuindeur open en dan zal Jessy veel in z'n kooi zitten, er zouden eigenlijk tuigjes moeten zijn zodat hij gewoon mee naar buiten kon.

Groetjes Ina,Yce en Jessy

inayce

Hallo Allemaal,

Eindelijk weer een berichtje van Jessy, het gaat heel goed met ons manneke er is maar een klein minpuntje en dat is dat Jessy zijn duidelijke voorkeur voor Dik mijn man heeft uitgesproken, Jessy vind het prima om bij mij te zitten tot.... jullie raden het al, Dik de kamer binnen komt dan tel ik echt niet meer mee.
We zijn inmiddels helemaal dol enthousiast geworden van ons valkje en hebben daarom besloten dat Jessy een vriendinnetje krijgt, Indi zo heet ons toekomstige valkje komt ook bij Kirsten vandaan en over een paar weekje komt ze hier wonen.

Groetjes Ina, Yce en Jessy

Caroline

Hoi hoi,

Ik had het al gelezen, wat leuk joh.

Hopelijk gaat Indi jullie net zo veel plezier bezorgen als Jessy doet en heeft gedaan.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.