29 april 2024, 11:00:49

Wat voor valkparkietje?

Gestart door Mara, 10 april 2006, 20:30:35

« vorige - volgende »

Mara

Ik blijf jullie maar bestoken met vragen.

Ik heb 3 koppels in de voliere zitten, nouja, koppels....maatjes van elkaar vind ik een beter woord want echte koppels heb ik maar eentje en die zijn erg schattig.

Maar hoe weet ik nu wat voor soort valkparkiet welke is?

Groetjes

Mara

M.

Nou als je even een foto maakt, en die hier op het forum zet, dan kunnen we kijken wat voor valkjes je hebt ;)

Mara

Zou wel het handigste zijn he  :-[?

Ben daar nogal voorzichtig mee maar ik zal gauw eens foto's gaan maken en die posten.

Groetjes

Mara

Mariska

Hoi Mara,

Je kan ook foto's bij Mutaties aan de linkerkant opzoeken die erop lijken en die hier plaatsen ;)
Dan weten we het ook vast wel.
En misschien voldoet een omschrijving ook al voor een groot deel.
Je mag ze ook naar mij mailen als je wil ;)
Mijn emailadres staat bij mijn profiel.
Even op mijn naam klikken dus.
Zie maar wat je doet!

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mara

Waar aan de linkerkant? Volgens mij is er ets mis met mijn instellingen of zo, want het forum staat aan de linkerkant en ik heb geen afbeeldingen. Heb namelijk zondag bij Riny gezien dat ze allemaal afbeeldingen aan de linkerkant had staan.... ???

Arno

Hoi
Dat komt door je firewall (norton zeker)
je zo hem even uit kunnen zetten of iemand er naar laten kijken die er verstand van heeft
groet Arno.
Arno Hobbykweker van Valkparkieten
www.arnohobbykweker.nl  meer info over mutaties : http://www.valkparkieten-benelux.tk/

Mara

Ik heb geen norton meer, heb die er vandaag afegeknikkerd na veel trammalant bij een vriendin van me. Ik heb nu de zone alarm firewall aanstaan...ligt het misschien daaraan?

Rianne

Plaats hier anders even een vraag over bij Fouten/Bugs. Anders dwalen we af van het onderwerp.

Mara

Citaat van: Rianne op 12 april 2006, 18:13:07
Plaats hier anders even een vraag over bij Fouten/Bugs. Anders dwalen we af van het onderwerp.


Zal ik doen, en ik heb een afbeelding geplaats van twee van mijn valkjes bij 'hoe ziet je achtergrond eruit'.

Mariska

14 april 2006, 20:10:45 #9 Last Edit: 14 april 2006, 20:14:16 by Mariska
Hoi Mara,

Voor zover ik kan zien heb je 2 wildkleuren.
Een man en een pop :D
Als ze elkaar lief vinden zouden ze een koppel kunnen worden ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mara

Citaat van: Mariska op 14 april 2006, 20:10:45
Hoi Mara,

Voor zover ik kan zien heb je 2 wildkleuren.
Een man en een pop :D
Als ze elkaar lief vinden zouden ze een koppel kunnen worden ;)

Liefs
Maris!!


Die vinden zich niet alleen lief, die zitten al 13 jaar samen....Ze zijn best wel oud vind ik maar nog heel erg lief. Ik zal even gaan kijken of ik nog wat andere foto's kan vinden van de anderen in mijn voliere.

Ze zijn niet echt bijzonder hoor qua kleur maar gewoon lief.

Groetjes

Mara

Mara



Zo eentje heb ik ook nog alleen iets grijzer.

Mariska

Hoi Mara,

Al 13 jaar oud en samen :D
Wat een mooie leeftijd joh.
Hebben ze nooit een poging tot een nestje ondernomen?

Van dat plaatje durf ik niet te zeggen wat voor mutatie het is?
De foto is iets te onduidelijk, maar misschien weet iemand anders het.

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mara

Citaat van: Mariska op 14 april 2006, 21:12:01
Hoi Mara,

Al 13 jaar oud en samen :D
Wat een mooie leeftijd joh.
Hebben ze nooit een poging tot een nestje ondernomen?

Van dat plaatje durf ik niet te zeggen wat voor mutatie het is?
De foto is iets te onduidelijk, maar misschien weet iemand anders het.

Liefs
Maris!!


Ze hebben het een keertje geprobeerd maar dat liep niet zo goed af. Ik had helemaal  niets in de gaten en toen ik er achter kwam was het te laat. Ze houden meer van lekker schommelen en kroelen met elkaar. Samen knus tegen elkaar aanzitten vinden ze echt heerlijk.

Ik heb deze foto uit het fotoboek gehaald want kon geen foto van mijn eigen vogeltjes vinden. Zal morgen opnieuw gaan zoeken, vanavond niet meer, ben al sinds half zes op en morgen weer zo vroeg...Zal morgen mijn best gaan doen.

Bedankt voor je reactie, Mariska. Vind het erg fijn dat je me helpt.

Groetjes

Mara

Mariska

Hoi Mara,

Ik wacht je foto's af morgen :D
Ben heel benieuwd!

En we zijn hier om elkaar te helpen toch ;)
Ik vind het leuk om te doen.

En wat je koppeltje betreft; als ze samen maar gelukkig zijn :D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)