Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Mara, wat leuk he, al die snoeperds, hier zijn er ook zo die altijd de eerste moeten zijn hoor, hihi! Wel grappig, heb nog eens naar je mooie foto's gekeken, heerlijk om te zien hoe ze zo lekker smullen he! Grtjs Ann



Romy

Hoi Mara

Fijn dat je gisterenavond toch een leuke avond hebt gehad, ook al was die groep niet jou genre. Je hebt helemaal gelijk : waarom zou je dan GEEN plezier maken? Als je in alles in het leven het beste eruit haalt, dan is alles eens zo leuk!

Je hebt ook weer heel mooie foto's geplaatst! Die snoepstok waar Pino van eet, heb je die in de dierenwinkel gekocht, of via een internetwinkel besteld? Hij ziet er namelijk groot en lekker uit :)

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Die snoepstaafjes zijn van de Quicko en zijn er in verschillende smaken, met kokos, met papaya en ik heb ze hier gewoon bij een dierenspeciaalzaak gekocht. Het is wel een dierenspeciaalzaak waar ze Konacorn voeding verkopen, dat geef ik ze nu ook, moet zeggen dat het me goed bevalt. Ik hoop dat je ze bij jou kunt vinden, anders wil ik wel voor je kijken en ze eventueel naar je toe sturen.

Ik weet wel dat de winkel van Valkcity, de dennenappel verkoopt, die is ook van Quicko en vinden ze hier heerlijk.

Ja, waarom zou ik geen plezier hebben aan iets wat ik zelf niet zo heel erg leuk vindt? Vanavond ga ik weer, ben door stom toeval aan twee kaartjes gekomen dus ga vanavond nog een keer met mijn moeder, het is niet mijn genre maar om haar een plezier te doen, ga ik heel graag mee!  ;D

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Die snoepblokken heb ik ook, ze zijn er hier dan ook helemaal dol op, net als bij jou ! Ook hier wens ik je alvast heel veel plezier voor vanavond  :D

Liefs, Karin

Dierenfreackske

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) 
HEERLIJK DIE SNOEPSTOKKEN
Grtjs Ann  :D



Mara

Hoi Karin en Ann

Dank je wel.

Hoi iedereen

Even een update. Het gaat hier zijn gangetje, met mezelf wat minder, vanmorgen is er na weken iets geknapt in me, loop al weken met gezondheidsproblemen en wordt er al gezegd, doe eens wat rustiger aan, denk eens aan jezelf en bla bla bla. Maar goed, ik zou ik niet zijn als ik niet gewoon doorging. Maar op een gegeven moment gaat het gewoon niet meer. Maar goed, het komt allemaal goed, daar ben ik van overtuigd. Ondanks de regen net even met Beau lekker op de buitenlucht geweest, heerlijk. Probeer nu wat andere dingen te doen om mezelf bezig te houden, dingen om te ontspannen en vooral, ik hoop dat nu eindelijk de huidontstekingen overgaan die ik al sinds meer dan 3 maanden heb.

Dus mocht ik iets minder online zijn...dan begrijpen jullie mss waarom.

Groetjes

Mara

Kimm

hoi mara,

hele verstandige beslissing van je. ik wens je heel veel beterschap en denk maar aan jezelf!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Citaat van: Kimm op 19 januari 2009, 13:27:18
hoi mara,

hele verstandige beslissing van je. ik wens je heel veel beterschap en denk maar aan jezelf!

liefs kim


Hoi Kim

Het was alleen een hele moeilijke beslissing. Ook als je mijn gezicht ziet, ik schaam me echt om naar buiten te gaan maar ik doe het toch. Klinkt heel stom, en heb er ook nog niets hier over verteld, wil niet als een klager overkomen.

Dank je wel wel voor je lieve woorden. Ik hoop gauw weer de oude te zijn.

Groetjes

Mara

mila

Hoi mara

hele verstandige beslissing die heb gemaakt.
wordt eerst maar beter voor dat je druk gaat maken dat je te weinig op het fourm zit.

BETERSCHAP

groetjes
mila

Dierenfreackske

Hoi Mara, je hoeft je heus niet te schamen om buiten te komen hoor, heb je mijn gezicht niet gezien van die hondenbeet van Lady, gelukkig maar! Toch kwam ik buiten door vriendinnen van me die zeiden dat het niet zo erg was,
maar eigenwas het best geen zicht hoor, je moet gewoon in jezelf geloven meiss, en de blablabla voor bekeken houden, ik begrijp ook dat je het moeilijk hebt daarmee hoor.Doe maar lekker je ding en ontspan je maar he, het forum is toch niet het belangrijkste, je moet aan jezelf denken en de dingen doen die je graag doet he. Je valt best mee hoor vind ik!Grtjs Ann :D :D



Mara

Hoi Ann

Ik vind het gewoon vreselijk uitzien, het rode en de droogte. Ik kom ook gewoon buiten, maar ik schaam me wel hoor, je wordt zo aangestaard. Dank je wel voor je lieve woorden.  :-*

Hoi iedereen

Ik heb vanmorgen Yella naar binnen gehaald, ze zat weer stil op de grond, het was net alsof ze het koud had. Lekker mee naar binnen genomen en nu blijft ze binnen bij Pipo en Kuifje. Ze zit nu aan de trosgierst en ze kijkt nog niet eens op als Beau langs komt lopen. Alleen het klimmen en zo, daar moet ze weer even aan wennen maar dat komt helemaal goed.

Groetjes

Mara

Romy

Hoi Mara

Je hebt helemaal gelijk dat het moeilijk is om voor jezelf op te komen, dus ik vind het al heel wat dat je hierin een beslissing hebt genomen!!
Ik wens je dan ook veel beterschap toe  :-*

Is Yella een beetje ziekjes misschien? Gelukkig merkte je het op dat ze op de grond zat!
Mist ze de andere valkjes niet?

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Yella is niet ziek, ze is een valkje dat veel op de grond zat en altijd een van mijn zorgenkindjes is geweest, ze at gewoon, dronk gewoon en zat ook regelmatig te poetsen en zo. Nu zit ze binnen, te smikkelen van haar eten en is helemaal opgeleefd, ze heeft al de hele morgen door haar kooi lopen te scharrelen.

Het is ook een lastige beslissing hoor, en dan kreeg ik ook nog een wat apart berichtje van iemand via hyves, waar ik me dus op rot ergerde, maar goed, ook dat moet ik niet doen.

Het komt allemaal wel goed, het duurt gewoon even en ik denk al jaren te veel aan mijn werk en anderen en niet aan mezelf. Dat moet eens veranderen.

DAnk je wel voor je lieve reactie. Dat doet me deugd.  :-*

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Ik kom je gewoon even gedag zeggen !! Niet jezelf schamen meid, nergens voor nodig .... je bent en blijft toch de Mara die je bent !? Als ze je aanstaren dan vraag je gewoon of ze je wat willen vragen, doe ik ook altijd, dan zeg ik altijd: kan ik ergens mee van dienst zijn, zoekt u de weg misschien, u kijkt zo !!

Moet je kijken hoe ze zij zich dan schamen, geweldig ! Echt eens proberen  ;) Overigens heeft Patrick op dit moment ook allemaal vlekken in zijn gezicht, gewoon van wat spanningen, hopelijk trekt het snel weg bij jullie  :-*

Liefs, Karin

Romy

Hoi Mara

Fijn dat je inziet dat je ook aan jezelf mag en kan denken! Dat is erg belangrijk, maar niet altijd makkelijk om te verwezenlijken. Ga zo door  :-*

Yella voelt zich blijkbaar wel héél erg in haar nopjes binnen  :D Gelukkig had je de situatie goed ingeschat.

Groetjes
Romy