Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara







Het nieuwe lekkers, papaya mix of iets dergelijks en de afgekloven dennenappel.  ;D

























Mara


mila

hoi Mara

mooi foto's leuk om te zien dat de vogels bij jou blijven zitten en gewoon eten aanpakken van je, hoef ik niet proberen bij me valken die vliegen meteen weg.. de papegaaien zijn makkelijker..
het genoten van je foto's

groetjes

Mara

Hoi Mila

Niet alle vogels willen dat hoor. De roodruggen moeten er al helemaal niets van weten, en de andere rosella's ook niet. De valkjes willen wel maar durven vaak niet. De parkietjes zijn wat makkelijker. Die zitten al meteen op de voederschalen, haha.

Dank je wel voor het compliment. Wat vond je van mijn rosella?

Mara

mila

hoi Mara

jou rossela's zijn ook mooi zijn volgens mij wel forser als de mijne?
ik vind rossela's mooi vanwege die mooie rode kleur jammer dat die van mij niet zo met de valken kunnen opschieten in het kweekseizoen ik moet ze helaas apart zetten...

groetjes

Mara

Citaat van: mila op 15 januari 2009, 20:32:16
hoi Mara

jou rossela's zijn ook mooi zijn volgens mij wel forser als de mijne?
ik vind rossela's mooi vanwege die mooie rode kleur jammer dat die van mij niet zo met de valken kunnen opschieten in het kweekseizoen ik moet ze helaas apart zetten...

groetjes



Hoi Mila

Gelukkig kunnen mijn rosella's redelijk goed met de valkjes over weg. Heb afgelopen lente wel een rosalla pop apart gezet een paar weken en er toen weer bij gezet en dat ging prima. Gelukkig maar. Het is wel jammer dat die van jou zich niet verstaan met de valkjes.

Ik vind ze niet zo fors hoor, de meeste rosella's hier in de omgeving zijn zoals die van mij. Ik vind die rode kleur wel heel erg mooi ja. Ik geef ze hier dus ook kruiden, ik heb het idee dat Pino, het mannetje, daardoor veel roder lijkt. Hier vinden ze het trouwens heerlijk, kruiden. Maar ik vind het altijd fijn om te horen wat andere rosella houders vinden.

Groetjes

Mara

mila

hoi Mara

die van mij eten echt alles fruit ik kook ook 1 keer per week zaden vinden ze ook heerlijk me valken vinden het niet zo, die vind gewoon eivoer en zaadjes lekker en fruit krijg je er bijna niet in.
gierst wordt hier altijd gelijk opgegeten..

misschien lijkt het dat ze fors zijn omdat de foto van dichtbij is genomen ik zalmorgen ook is foto's van dichtbij nemen als ze willen haha.

dan zitten de kaketoe's weer te roepen om aandacht die staan er naast haha.

groetjes

Mara

Hoi Mila

Dat zou best kunnen omdat idd de foto's van dichtbij genomen zijn. Hier zijn het ook bijna alleseters hoor. Kruiden vinden ze heerlijk. Hier krijgen ze ook echt heel veel. Hun gewone grof parkietenzaad, volierezaad, papegaaienvoer (diverse merken), fruitmix, notenmix (alleen de Pino als extraatje), groente, kruiden, fruit, eivoer, trosgierst behalve pellets, dat eten ze niet. Haha.

Ben benieuwd naar je foto's.

Groetjes

Mara

mila

hoii

morgen ochtend na het voeren en check rondje bij de jongen konijntjes ga de voliere in gewapend met me camera om mooie dichtbij foto's te maken.
denk dat ik ze rond 11 uur er wel op hebt.
smorgens is het hier altijd druk he met de beesten honden vogels en konijntjes voeren haha.

groetjes

Dierenfreackske

Hoi Mara, wat een heerlijke en mooie foto's weer, ik heb er echt van genoten, echt jouw rossella is heel mooi ook!
En wat een lieverd lijkt me dat! Snoept hij ook zo graag?
Wat een heerlijk snoepstaven of blok, hihi! Ze smullen er heerlijk van he! Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Mara,

Allereerst nog even laten weten dat ik het heel erg vind dat je lieve krullebol er niet meer is  :( Ik loop wat achter in de boekjes en las je verhaal eigenlijk net pas. Krullebol heeft in ieder geval een heel erg fijn en goed leven bij je gehad en dat is wat telt !

Je hebt weer hele mooie foto's geplaatst, wat een berg zeg .... leuk ook je voorstelronde en wat zijn je grasjes ook prachtig van kleur zeg ! Je hebt het inderdaad weer helemaal goed gemaakt wat betreft je "achterstand" van de foto's !

Heb je een nieuwe camera !? En bevalt die goed !? Leuke foto's ook van de sneeuw en van Beau in de sneeuw, hij hapt zeker ook lekker in de sneeuw, vind dat altijd een grappig gezicht hoe die honden dat doen  :D

Ik hoop dat het slechte begin van 2009 heel snel achter de rug is voor je, want ook jou wens ik een heel goed 2009 toe  :-*

Liefs, Karin

Gerdy

hoi Mara..

wat een heerlijke foto's heb je neergezet en al die kleuren bij elkaar..zo mooi

wel leuk dat je allerlei rassend door elkaar hebt zitten.

gr gerdy

Mara

Hoi MIla

Ik ben ben benieuwd naar de foto's van je rosella's, hou je boekje in de gaten.

Hoi Ann

Pino is een grote snoeperd hoor, komt ook meestal als een van de eersten kijken wat ik aan het doen ben en vooral of ik niets lekkers in mijn jaszak heb zitten. Dus echt een snoepkont. Haha.

Hoi Karin

Dank je wel voor je medeleven. Ik loop ook vaak achter in boekjes, dus het geeft niet dat je het nu pas leest.

Ja, had gewoon weer eens zin om foto's te maken en om die met jullie te delen. Had nog wat goed te maken.

Ik heb al langer een nieuwe camera, een Sony Cybershot 7.2 megapixels maar vindt dat die niet zo'n mooie foto's maakt als mijn oude Kodak Easyshare 3.2 megapixels.

Dank je wel voor je leuke reactie!

Hoi Gerdy

DAnk je wel voor het compliment!!

Mara

Caroline

Dank je wel voor je mooie kaartje.  :-*

Super foto's heb je weer geplaatst.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Caroline

Nog even snel een berichtje voordat ik mijn bedje op zoek. Graag gedaan. Bedankt voor je IM, ik zal het aanpassen  ;).

Hoi iedereen,

Ben net terug uit Krefeld, Duitsland en dacht, ik kom even kijken wie de kooi heeft gewonnen. Maar dat is nog niet bekend, dus we wachten geduldig af. Heerlijk ontspannen avondje gehad bij een concert van een groep die mijn moeder erg goed vindt. Was chauffeur, maar ach, als je er toch bent, waarom zul je dan geen plezier hebben? Tot later vandaag!

Mara