Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Mara , wat een heerlijke mooie en leuke foto's weer hier , wat een mooie foto's ook van je 5 op een rij he ! Allemaal lutinootjes ? En dan de prachtige foto's van je Pino en de andere valkjes , ik blijf er bij dat je Pino hele mooie kleuren heeft en ik het een pracht van een vogel vind ! Ik heb echt weer genoten van je mooie vogeltjes ! Grtjs Ann



Mara

Hoi Kim en Anja

Ik zal proberen om van de week alle pareltjes op de foto te zetten.  ;D

Hoi Hermien

De nagels op de foto waren nog best wel scherp omdat ik ze gisteren pas heb bijgevijld, dus de scherpe hoekjes er van af en de lengte wat korter, ze waren erg lang en niet hondveilig. Hihi, ze kunnen je behoorlijk bekrassen hoor.

Hoi Ann

Fijn dat je weer genoten hebt. Alleen Plientje is geen lutino, daar ben ik altijd de mutatie van kwijt, moet ik Chantal even vragen.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , wel , ze zijn toch allemaal zo mooi he ! Lutino of niet , ik vind jouw valkjes prachtig , ook de herplaatste valkjes he ! Grtjs Ann



Kimm

hoi mara,

ik wens je voor morgen alvast heel veel plezier, maak er een fijne dag van!




liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Mara , veel plezier in de efteling vanddag , ik hoop dat het weer meevalt daar ? Een fijne dag alvast en geniet er maar eens goed van hoor ! Grtjs Ann



jolandaW

Hoi Mara,

Heb weer ff wat bij gelezen bij je (gevallen met de fiets las ik en vandaag lekker naar de efteling)
En ik heb natuurlijk weer naar je mooie foto's gekeken.
vooral die van die 4 lutino's op een rijtje vond ik erg mooi en ja dat nr. 5 geen lutino is dat zie je niet op de foto hoor.
Sorry dat ik al een tijdje niet meer gereageerd heb maar ik heb het eigenlijk best wel druk en al heb ik dan dit jaar nog geen jongen ik heb wel een jong konijntje wat ik heb moeten groot brengen met een pipetje omdat het verstoten werd door de moeder toen het een week oud was.
Het konijn (Bunbun) is inmiddels al weer bijna 6 weken oud en gaat straks naar mijn dochter die er een site van heeft gemaakt.
dus als je het leuk vind kun je daar het filmpje zien van het voeden van het konijntje en de groei er van.
www.bunbun.nl
Maar ik heb in iedergeval weer genoten van je boekje en hoop snel weer terug te komen om te lezen.

groetjes JolandaW

Mara

Hoi Kimm en Ann

Dank jullie wel voor de leuke wensen. Ik ben dus terug uit de Efteling, voordat we naar huis gingen een plensbui gehad, echt niet normaal. Drijf maar dan ook drijfnat stapten we in de auto naar huis toe. Maar de rest van de dag hebben we het droog gehouden. Ook heel veel foto's gemaakt, maar moet echt kijken hoeveel er gelukt zijn want ik ga er ook een foto-album van maken zoals ik het altijd doe. Droomvlucht heb ik ook gehad vandaag, speciaal op verzoek van Lisa foto's gemaakt die ik haar ook zal geven. Maar al met al een geslaagde dag. Mooie souveniers gekocht. Foto's volgen nog.

Hoi Jolanda

Goh, ik vind het niet erg dat je niet elke keer reageert. Is toch ook normaal dat je andere dingen aan je hoofd hebt. Ja, gevallen met de fiets, veel pijn gehad maar vandaag een goede dag gehad, wel met regelmatige rustpozen maar het ging goed. Alleen het in en uitstappen bij attracties was wat moeilijker zo nu en dan, maar het personeel was buitengewoon behulpzaam.

Ow wat lief, een klein konijntje, zal morgen of overmorgen kijken. Ga nu naar bed en morgen weer de eerste training met Beau na de vakantie. Dus weer druk druk.

Dank je wel voor je reactie.

Mara

Kimm

hoi mara,

fijn dat jullie het leuk hebben gehad. heerlijk hoor!
ik kijk al uit naar de foto,s.
slaap lekker voor straks :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Coco en Chantal

Hallo Mara

Plientje is een Cinnamon bont opaline popje  :D en nu niet meer vergeten he ;) ;D
Groetjes Chantal en de valkjes


Mara

Hoi Kimm

Dank je wel, jij ook alvast welterusten.

Citaat van: Coco en Chantal op 19 augustus 2008, 22:22:12
Hallo Mara

Plientje is een Cinnamon bont opaline popje  :D en nu niet meer vergeten he ;) ;D



Hoi Chantal

Ik zal het me morgen meteen opschrijven, ik maak gewoon een lijst met alle mutaties.

Bedankt voor de info. *schaam schaam*

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Wat een mooie foto's heb je weer geplaatst en inderdaad, de foto's van de 5 lutino's op een rij is echt heel erg leuk om te zien ... net Avifauna  ;D

Je nagels zien er mooi uit zeg, zie ik nu een steentje zitten !?

Fijn dat dat het gezellig is geweest in de efteling en volgens mij was het ook nog een goede dag, qua weer.

Ik heb weer genoten van je foto's en update en ik wens je een fijne dag vandaag !!

Groetjes, Karin

Mara

Citaat van: Kaatje op 21 augustus 2008, 12:36:01
Hoi Mara,

Wat een mooie foto's heb je weer geplaatst en inderdaad, de foto's van de 5 lutino's op een rij is echt heel erg leuk om te zien ... net Avifauna  ;D

Je nagels zien er mooi uit zeg, zie ik nu een steentje zitten !?

Fijn dat dat het gezellig is geweest in de efteling en volgens mij was het ook nog een goede dag, qua weer.

Ik heb weer genoten van je foto's en update en ik wens je een fijne dag vandaag !!

Groetjes, Karin


Hoi Karin

Leuke foto is dat he!! Dat was nu echt geluk hebben.

Het was dinsdag goed weer, droog met zo nu en dan stevige wind maar het was droog tot 5 uur. Toen wilden we toch al naar huis gaan.

Dank je wel, ik wens jou ook een fijne dag en tot gauw. Efteling foto's komen morgen, vandaag nog andere plannen.

Mara

Romy

Hoi Mara

Eerst en vooral : fijne vakantie!
Ik hoop dat je het droog hebt gehouden in de Efteling?

Je hebt erg mooie foto's geplaatst hoor, ik heb er ontzettend van genoten!
En wat een mooie nagels heb jij zeg  :o Ik heb ooit ook nog kunstnagels gehad, maar dat was om het nagelbijten af te leren  ;D De kunstnagels heb ik er helemaal afgevreten, ik kon dat echt niet verdragen, maar uiteindelijk ben ik toch gestopt met nagelbijten  :D

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi , Mara , hoe was het in de efteling dinsdag ? Heb je nog redelijk mooi weer gehad ? Hopelijk was het daar beter dan hier , grtjs Ann



Kaatje

Hoi Mara,

Ik ben erg benieuwd naar de foto's van de efteling en fijn dat het zo gezellig is geweest en het weer ook nog goed heeft meegezeten  :D

Jammer dat er een paar foto's mislukt zijn, maar dat heb je helaas altijd wel ! Op de camera zelf lijken ze dan super en op de computer kom je er achter dat het soms heel erg afwijkt !

Ik wacht gewoon geduldig op de foto's  ;)

Groetjes, Karin