Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Citaat van: Kimm op 11 augustus 2008, 19:33:39
hoi mara,

maar je vergeet nog even te vertellen hoe het met je gaat? ;) ;D

groetjes kim


Hey Kimm

Hihi, had ik helemaal over heen gelezen. Het gaat, ik mag denk ik niet klagen. Een knie is nog gezwollen (de rechterknie) en daardoor kan ik mijn knie nog niet helemaal buigen en strekken. Maar het gaat stapje voor stapje elke dag wat beter. Heb vandaag een bureaustoel gekregen zodat ik evengoed kan werken en niet de hele dag moet staan. Daar zit nu nog het grootste probleem, te lang staan, dat kan ik niet. Maar het gaat langzaam steeds beter. Wel heel duf en moe van de diclofenac, maar ik moet nog een paar daagjes werken en dan heb ik dan eindelijk vakantie!!

Groetjes

mara

Kimm

hoi mara,

gelukkig gaat het ietsje beter.
het klinkt stom maar het is misschien maar goed ook dat er collega's bij waren toen jij viel, want dan is er vaak toch meer begrip.
ja van diclofenac wordt je wat duffig. kan je wel lekker op slapen. nou meid, nog eventjes en dan genieten van je vakantie en eens even heerlijk bij tanken :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Kimm

Er was een collega (jammer genoeg gaat die collega naar een ander filiaal, zal haar erg missen  :'( ) en mijn eigen filiaalmanager en de manager van het nieuw te openen filiaal waarvan wij de mensen nu aan het opleiden zijn. Ik denk dat dat inderdaad geholpen heeft hoor, dat ze het gezien hebben.

Groetjes

Mara

Martha

Hallo Mara,

Ik ben maar even ingehaakt op je rare smakkerd.............au

Maar je hebt wel een héél gezellig valken-volkje moet ik zeggen...vooral de kroelfoto's waren héérlijk om te bekijken!

Veel beterschap en rustig aan doen met je werk hé???

Groetjes Martha, Oezie, Soekie en Koekie
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl



R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008



Romy

Hoi Mara

ik heb ONTZETTEND genoten van je grote berg foto's hoor  :D Nou dat moet toch wel een hoop werk zijn om die er allemaal op te krijgen?

Gelukkig gaat het al ietsje beter met je. Ik hoop dat je snel opgeknapt bent zodat je ten volle kan genieten van je vakantie :)

Groetjes
Romy

Wilma1

ik kom je gewoon ff een knuffel geven, omdat ik zolang weg ben en je niet ben vergeten


  :-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Martha

Ik doe rustig op mijn werk  :-X in zoverre het kan. Dank je wel voor het compliment, ben ook heel blij met mijn bende hoor.

Hoi Romy

Dank je wel voor het compliment! Het kost me wel wat tijd om ze er allemaal op te krijgen en ik moet zeggen, ik gooi ook heel wat foto's weg hoor. Ik hoop dat ik ook weer gauw helemaal hersteld ben, lopen dat gaat op zich wel goed, merk het dan vooral 's avonds. Maar als ik de hele dag moet staan, dat is killing. Had dat vandaag op het werk. Normaal ruil ik dan met iemand op het brood, daar kan ik zitten, maar dat ging niet  >:( Dus moest ik van 7 tot 12.30 blijven staan en soms wat lopen. Dat was balen maar komt ook wel goed. Ga dinsdag naar de Efteling, dus moet wel beter zijn, hihi.

Hoi Wilma

Ach, wat lief zeg!!! Knuffel terug voor jou.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ik kom maar weer gewoon je boekje binnen vallen :-[
Hoop dat je het niet erg vind dat ik niet alles ga terug lezen.

Ik begrijp wel dat ik je beterschap moet wensen.

Een mega dikke cyberknuffel voor jou :-*

Mara

Citaat van: *~Jeanine~* op 14 augustus 2008, 19:13:19
Hoi Mara,

Ik kom maar weer gewoon je boekje binnen vallen :-[
Hoop dat je het niet erg vind dat ik niet alles ga terug lezen.

Ik begrijp wel dat ik je beterschap moet wensen.

Een mega dikke cyberknuffel voor jou :-*



Hoi Jeannine

Ik zal je even in het kort bijkletsen. Ik kan ook niet verwachten dat je alles terug gaat lezen, er zijn best wel wat pagina's bij gekomen.

Maar goed, daar gaan we. Ik heb vorige week een ongelukje gehad met mijn fiets. Gekneusde knieeën, een geïrriteerde slijmbeurs, overal blauwe plekken en zo. Maar het gaat al langzaam beter.

Verder heb ik een donsje moeten begraven, is niet ouder geworden dan een dag oud.

En verder gaat het goed.

Leuk dat je binnenkomt lopen en voor jou ook een dikke cyberknuffel terug!

Mara

Romy

Hoi Mara

Ik kan me voorstellen dat het helemaal killing is als je met zo'n pijnlijke knie de hele tijd moet rechtstaan  :-X

Fijn zeg, dinsdag naar de efteling :D Ik wens je een pijnloze, zonnige en heerlijk fijne dag toe :-*

Groetjes
Romy

Anja

Lieve Yella,

Meisje van me. Gefeliciteerd met je 2de verjaardag. Heb je het gevierd met al je valkenvriendjes?

Dikke knuffie,

Anja

Mara

Hoi lieve Yella

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik was je verjaardag niet vergeten om te vieren, want je hebt gisteren lekker met me gekroeld en ook heerlijke dingen gegeten. Maar ik was het helemaal vergeten om het hier te vermelden. Gelukkig heeft Anja me er aan helpen herinneren.  :-[ :-[

Hoi Anja

Yella heeft het gisteren gezellig gevierd met al haar vriendjes en vriendinnetjes. Ze heeft lekker van het heerlijke valkjesbrood gegeten en zelfs even met mij gekroeld.

Groetjes

Mara

Kimm

hoi mara,

het is nooit te laat :D

VAN HARTE GEFELICITEERD MET YELLA


leuk dat je het hebt gevierd!
groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Kimm

Ja, hier vieren we het altijd met lekkers. Nu is het hier elke dag wel feest, maar met een verjaardag toch wel wat meer. Lekker valkjes brood, en ze hadden al trosgierst gehad. Wilde nog foto's maken gisteren maar was kapot gisteren toen ik thuis kwam van het werk, poehoe, had het helemaal gehad. Gezwollen knie en zo. Maar feestvieren doen we toch.

Mara

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes