Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi mara,

dit lijkt mij erg zeer doen zeg :-\

ik hoop dat het gauw opknapt!
beterschap!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Anke

Het ging schijnbaar ook heel hard terwijl ik net pas weg wilde fietsen, echt bizar hoor. Mijn collega was ook heel erg geschrokken, ze kreeg me niet meteen omhoog.

Hoi Kimm

Het doet ook gigazeer hoor, zit nu wel achter de laptop maar ga dadelijk toch even op de bank liggen....Poeh...

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , hopelijk voel je je gauw beter , grtjs Ann



Lauwers

Hoi Mara,

heel veel sterkte na je val! Hopelijk kun je snel je knie terug wat beter buigen en strekken!!! Je knie is een lastig iets als je er op valt, ik kan erover meespreken. In iedergeval, ik hoop dat het snel betert voor je!

De foto's waren heel mooi :-)
Echt leuk om te zien!

Groetjes en sterkte,
Davina, Blanche, Charlie, Dusty en Bobo

Mara

Hoi Ann en Davina

Het gaat, ik probeer er niet te veel aan te denken, maar lang op een stoel zitten gaat ook niet echt makkelijk, dan doet het ook pijn omdat ik mijn knie gebogen heb. Maar mijn been strekken is ook niet het makkelijkste...Maar komt goed....

Groetjes

mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ...hey ja hoor , het komt wel goed uiteraard maar de pijn is wel vervelend he ,  hopelijk gaat het morgen veel beter en is de meeste pijn een beetje weg he .Hoe is het met de vogeltjes daar ?

grtjs Ann



Mara

Hey Ann

Met de valkjes is alles prima. Het donsje heeft het niet gered  :'( maar helaas gebeuren die dingen. Heb vandaag ook nog foto's, ondanks dat ik me niet zo goed heb kunnen helpen en heel erg moe was. Kan niet lang staan maar heb toch behoorlijk wat foto's. Alleen de voliere is niet schoongemaakt, heb wel de ergste poepjes opgeruimd, als het dinsdag gaat, dan ga ik proberen om dinsdagmiddag de voliere schoon te maken.

Groetjes

mara

Kimm

hoi mara,

ach meis,  heb je een donsje verloren? :'(
sterkte hoor.

groetjes kim


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Citaat van: Kimm op 10 augustus 2008, 11:20:04
hoi mara,

ach meis,  heb je een donsje verloren? :'(
sterkte hoor.

groetjes kim




Hoi Kimm

Ja, ik had gisteren geschreven dat ik een ongepland donsje had gekregen, helaas heeft het kleine donsje het niet gered. Jammer maar dat is helaas de natuur.  :'(

Dank je wel voor je reactie.

Groetjes

Mara

Kimm

hoi mara,

ja dat is ook zo, maar ik had alleen jouw vervelende val nog maar in gedachten :-\

en helaas is dat de natuur.
kalm aan meis.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Citaat van: Kimm op 10 augustus 2008, 11:31:11
hoi mara,

ja dat is ook zo, maar ik had alleen jouw vervelende val nog maar in gedachten :-\

en helaas is dat de natuur.
kalm aan meis.

groetjes kim


Hoi Kimm

Geeft niet hoor, had het misschien ook in mijn titel moeten zeggen. VInd het wel heel lief van je dat je zo begaan bent met mijn val.  :-*

Hoi Caroline

Ja, dat is echt balen. Heb het onbevruchte eitje vervangen door een nepeitje. Het koppel broedt super, maar donsjes verzorgen ho maar. Dus nu krijgen ze alleen nog maar neppers en daarna haal ik ze weg en maak het nachthok tijdelijk dicht, want ze zitten niet in een blok maar in het nachthok.  :'( Baal er ook echt van hoor.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , wat sneu voor je hoor !
Het is zeker balen joch 
Ann



Hermien

Woonde ik in de omgeving van Limburg, kwam ik direct helpen met valkverblijf schoonmaken. Helaas is het een dag reizen vanuit Krimpen.
Sterkte, je zult wel behoorlijke spierpijn hebben.

Mara

Hoi Ann

Dank je wel voor je reactie.

Hoi Hermien

Dank je wel voor je lieve aanbod, dan had je een dag tussen mijn 'vliegtuig' kunnen zitten.  ;)

Maar ik probeer het van de week gewoon een keertje. Maar dank je wel voor de leuke reactie.

Ik heb straks nog foto's, die zal ik vanavodn uploaden, ga nu nog even op de bank liggen.

Tot straks.

mara