Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Dorothé

Dank je wel voor het compliment. Ik zal mijn best blijven doen.

Hoi Caroline

Ook jij bedankt voor het compliment. Hihi.

Hoi Saar

Dat zijn gewone augurken die we in de tuin verbouwen bij ons thuis. Dat vinden ze heerlijk.

Hoi Hermien

Haha, waar moet jij jaloers op zijn, jij hebt toch ook een waar vogelparadijs?

Groetjes

mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ...whhhhhhhhhhaaaaaaaaaauuuuuuuuuuw , wat een prachtige foto's hoor ! Wat lekker veel om puur te genieten , zijn die groene dingen geen courgettes ? Ik dacht dit te kennen ! Mijn schoonmoeder gebruikt dit ook veel voor soep enzo ! De valkjes hebben daar echt geen verveling bij jou hoor ! Wat gezellig ook in de voiliere daar ! En echt hele mooie poetsfoto's en Pino en Och .....ze zijn allemaal mooi hoor! Grtjs Ann ;D ;D ;D



Mara

Hoi Ann

Het zijn augurken die je op de foto ziet, geen courgettes. Ik weet niet of ze dat lusten.

Hoi iedereen

Vandaag is Yiba twee jar geworden!



Van harte gefeliciteerd Yiba, en nog vele jaren.

Mara

Hermien

Zeg nou even zelf. Je hebt gewone, simpele huurwoningen en je hebt bungalows of paleisjes. Mijn volière bevindt zich in de eerste en jouw valkjes bewonen het paleis. Voordelen: nóg meer ruimte, nog meer speelgoed, nog meer broertjes en zusje, klimaatverandering en veel, heel veel licht voor de allermooiste foto's. Tenslotte veel takken en groen waar je als valk lekker in kunt bijten, zonder dat het vrouwtje steeds roept:  "Láát dat Goofy!" of "Silvo, afblijven dat is foei en stout!" of "Gabber kom verd.....nou eens van de kast af!"

Dat, lieve schat, is het verschil en maakt dat ik zo jaloers wordt op al die prachtige volières. Je hebt gelijk, mijn valkjes kennen het verschil (gelukkig!!!!) niet, maar ik, als humaan persoon, wil toch alleen het ALLERBESTE voor mijn gevleugelde vriendjes.....

;D

Mara

Hoi Hermien

Je hoeft echt niet jaloers te zijn hoor, niet iedereen heeft een grote tuin en zo. Als het aan mij had gelegen was de voliere nog groter geworden maar mijn ouders wilden daar niet aan geloven, want als ik ooit het huis uit ga, zitten zij met al mijn gevleugelde vriendjes te kijken, hihi.

Maar ik snap wel wat je bedoeld hoor, en ik vind dat jij het super doet met je valkjes!!!

Mara

Anke

Hoi Mara,
Gefeliciteerd met Yiba!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Mara , aaaaaaaach ...augurken , hmm , lekker he .
hahaha....is had het mis he . Gefelicieerd met Yiba hoor !  Grtjs Ann



*Manon*

Zo de kannonne Mara wat een mooie en vele foto's...
Dit is echt verwennen. Je hebt prachtige vogels en ze zitten opperbest bij je in de voliere... de ene aan het voeren... de andere te dutten... heerlijk ieder gaat zijn eigen gangetje ;)

Groetjes Manon

Kimm

hoi mara,

ik kom ook bij jou even weer kijken hoe het hier gaat.
alles gaat ok, dat is super!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Bedakt voor je lieve woorden. Of mijn 'Vliegtuig' dat ook vindt.....
???

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voro de leuke reacties, ben ook blij met mijn vogels. Ze doen het allemaal goed, gelukkig maar.

Hoi HErmien

Ik weet zeker dat jouw vliegtuig vindt dat jij het heel goed met hun voor hebt!!

Groetjes

mara

I_Xyzyx_I

Hoi Mara

Wat een ontzettend mooie, maar vooral ook grote voliere :o.

En wat een leuke foto's ;D.

Maar waar haal jij dat formaat augurken als ik het mag vragen? Die kleintjes zitten altijd in een potje en die zijn ontzettend zuur door de azijn dus die worden hier niet echt gewaardeerd :-\.

Groetjes Jasper


Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Lisa

Hee lieve Yiebewiebs,

Nog van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag.

Liefs Lisa

Mara

Citaat van: I_Xyzyx_I op  1 augustus 2008, 22:38:36
Hoi Mara

Wat een ontzettend mooie, maar vooral ook grote voliere :o.

En wat een leuke foto's ;D.

Maar waar haal jij dat formaat augurken als ik het mag vragen? Die kleintjes zitten altijd in een potje en die zijn ontzettend zuur door de azijn dus die worden hier niet echt gewaardeerd :-\.

Groetjes Jasper


Hoi Jasper

Die kweken we zelf, of althans, mijn vader kweekt die zelf. Bij de tuinder halen we altijd de plantjes en die plant pap dan in de grond en dan is het wachten totdat er augurken aan zitten.

Hoi Lisa

Ik heb je felicitaties doorgegeven.

Groejtes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ....wat fijn dat je die augurken zelf kan kweken zeg !
Hoe is het met de vogeltjes ? Grtjs Ann