Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Whhhaaaaaaaaaahhaaaaaaaaaa   leuk zeg ! Grtjs Ann ;D ;D



Mara

Hoi Ann

Ze zijn ook echt heel erg schattig hoor. Yuultje wordt wel eens befloten door een van de mannetjes, maar dat boeit haar niet zo heel erg.  ;) En Yella heeft helemaal geen aandacht voor mannetjes, eigenlijk alleen maar voor haar beste maatje Plientje.

Groejtes

mara

Anke

Hoi Mara,
Wat jammer dat je kwarteltje is overleden :(
Wel leuk dat je er weer nieuwe kwarteltjes bij hebt nu.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

He , wat leuk zeg ! Is Yella beste maatje met Plientje ? Is dat ook een grasje ? Grtjs Ann



Mara

Hoi Anke

Dat is idd jammer, maar helaas gebeuren die dingen. De twee nieuwe kwarteltjes doen het goed.

Hoi Ann

Plientje is een valkparkiet, een valkje wat ik van Chantal heb overgenomen.  ;)

Groetjes

Mara

Sjet

   Hoi  Mara

ik wens je dan  nu  heel veel geluk  met je  nieuwe   kwarteltjes  hoor .  ja  zeker die dingen hebje niet in de hand .



Groetjes  Georgette

Mara

Hoi Georgette

Leuk om je even in mijn boekje te zien. Ik vind je grasjes erg mooi.

Ik heb nu al veel plezier van mijn kwarteltjes. Ze zijn heel erg leuk en lief om te zien.

Groetjes

Mara

Romy

Hoi Mara

Wat jammer dat je grijze kwarteltje is overleden  :-\
Hopelijk maken de 2 nieuwe kwarteltjes je leed ietsje zachter. Zijn de nieuwtjes ook grijs?

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Nee, de twee nieuwe kwartels zijn niet grijs maar een wildkleur hen en een witte hen met een handicap, die heeft haar vleugelbeenderen aan elkaar gegroeid, maar verder is ze gewoon normaal.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ...Jajaja ...nu weet ik het weer Plientje is natuurlijk ook een mooie valkjparkiet , jaja !
Hoe is het daar met de birdies ? Grtjs Ann



Anja

Gefeliciteerd met je nieuwe kwarteltjes. Maak je vandaag foto's?

Hoe is het verder in het valkjesparadijs van je?

Groeteejs Anja

Wilma1


heee heb je haar ook weer, met dat ding  :P


hallohhhh hoger, mijn kop staat er anders niet op   ::) ;D ;D ;D

;D ;D ;D Gave foto's. Lekker kleurrijk. gefeliciteerd met de nw. aanwinst van de kwartels, dat zijn zulke schattige beestjes. Klein en superrrrrrrrrrrr snel  :P

Verder alles oke met je  ;)

:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Anja

Ik heb vandaag inderdaad foto's gemaakt, maar weet niet zeker of ik die vandaag nog kan uploaden, maar ze komen er zeker aan.  ;D Het is zondag dus ik kan het niet maken om geen foto's te plaatsen.

Hoi Wilma

Met mij is alles goed, vanaf komende week ga ik weer 100% werken, maar heb al meteen 4 dagen vrij (niet dat je mij hoort klagen want het is in overleg met mijn baas). Verder gaat het allemaal prima, ook met de birdies. Foto's komen vandaag of morgen, weet nog niet precies wanneer.

Groetjes

mara

Dierenfreackske

Hey , wat een mooie foto's , en wat een mooi valkje ! Grtjs Ann



Mara

Citaat van: Dierenfreackske op  6 juli 2008, 12:30:01
Hey , wat een mooie foto's , en wat een mooi valkje ! Grtjs Ann


Hoi Ann

Bedoel je dat valkje in het berichtje van Wilma? Dat is Punky, zij hoort bij Foefer.

Groetjes

Mara