Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »


Anja

Hoi eugenie,

Zeer verfrissend met dit benauwde weer. Wat heerlijk om ze zo te zien genieten hoor.

Maakt niet uit al zijn het meer als 150 foto's. Wij genieten wel hoor.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Anja

Dank je wel voor het compliment, volgens mij zijn het 189 foto's, gisteren had ik er in de 170.

Ik weet niet of ik ze allemaal vanavond upload, anders komt de rest morgen.

Groetjes

Mara



Anke

Hoi Mara,
Het was het wachten waard hoor :)
Was het feest gezellig?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Dank je wel voor het compliment, maar er komt nog meer.  ;D ;D Het feest was heel gezellig, ondanks de fikse regen en onweersbui die we hebben gehad. Vooral mijn petekindje hield de stemming er goed in door tijdens de regen lekker naar buiten te gaan en dan ook nog pardoes in een plas water te vallen.  ;D

Hoi iedereen

Even een special voor Anja van Yiba  ;D. Hoop dat je die mooi vindt.



























En nu de rest van de andere foto's.










Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes


Anja


en of ik het mooi vind. yiba nog altijd samen met Yubel? En yuul die baas boven baas is ven het lekkers. Yellaatje die het wonderbaarlijk goed doet bij je.

Citaat van: Anke op 22 juni 2008, 20:12:34
*geniet geniet geniet*


;D Ik nog meer  ;D  ;D Ik nog meer  ;D  ;D Ik nog meer  ;D

Mara



























En mijn cadeau voor mijn moeder, mijn schoonzusje had de andere cadeaus bij zich.













Hoi Anke

Fijn dat je geniet.

Hoi Anja

Ja, Yiba nog steeds met Yubel, ik heb ze volgens mij al een keertje horen wipwappen, maar weet het niet zeker...Yuultje de koningin van het lekkers en Yella is gewoon Yella, lief en toch lekker apart.  ;D

Fijn dat ook jij geniet. Geniet Ton met je mee van de foto's?

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Wat een prachtige vlinders zeg. Daar zal je moeder echt blij mee zijn.

Ton ligt op bed maar Lisa zit wel lekker mee te genieten.

Groetejs Anja

Anke

Citaat van: Anja op 22 juni 2008, 20:17:20

en of ik het mooi vind. yiba nog altijd samen met Yubel? En yuul die baas boven baas is ven het lekkers. Yellaatje die het wonderbaarlijk goed doet bij je.

Citaat van: Anke op 22 juni 2008, 20:12:34
*geniet geniet geniet*


;D Ik nog meer  ;D  ;D Ik nog meer  ;D  ;D Ik nog meer  ;D


 
IK GENIET: SUPERFORMIDABELEINDEFANTAKOLOSACHTIG
D ;D ;D ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes