Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Bello

Wat worden we hier weer lekker verwend met zoooooooooooooooooooveeeeeeeeeeel

foto's

Een genot om naar te kijken ;D


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi iedereen

De laatste serie foto's.

















Hoi Anke, Anja en Dorothé

Zo, dit waren alle foto's voor vandaag en ook voor morgen denk ik. Mocht ik nog tijd hebben, dan maak ik mss morgen ook nog foto's.

Hoop dat jullie allemaal ervan genoten hebben.

GRoetjes

Mara

Anke



"Hee jij daar Valk.... Weet je niet dat dit trapje alleen voor grasjes is"  >:(





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Haha, daar lijkt het wel op jah. Dat trapje is echt een uitvinding hier in de voliere hoor. Het is ook de lievelingsplek van Plientje en Yella.

Groetjes

Mara

Anja

Fantastisch

Ik heb genoten. Volgende week foto's met rode snaveltjes?

Die Yuul toch. Wat een felle tante hè.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Anja

Ik zal eens kijken of ik hier pepertjes kan vinden en dan komen er zeker foto's met rode snaveltjes, haha.

Ja, die Yuultje is echt een felle tante hoor. Vooral als er brood of anders lekker in dat speeltje komt. Dan weet ze niet hoe vlot ze bij me moet zijn en haar territorium moet verdedigen.

Maar ze is wel lief hoor, ze zat net bij Yella te bedelen voor een kroel bij Yella.

Groetjes

Mara

Lisa

Hoi Eugenie,

Mooie foto's vooral die waar Yella vliegt 8) 8)

Groetjes Lisa

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


Dierenfreackske

Hoi Mara , wat een prachtige foto's weer ,  en dan die van Yella waar ze vliegt , scht super hoor ! Grtjs Ann



Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja en Anke

Sorry, had een verjaardag en had geen tijd om de foto's van te voren te uploaden. Het bezoek kwam eerder dan verwacht (moest me zelfs nog omkleden....). Maar de foto's komen er zo aan, de eerste 17 foto's zijn al geupload en hou jullie vast, het zijn meer dan 150 foto's.

Hoi Ann

Dank je wel voor het compliment. Ja, die foto van Yella was een echte toevalstreffer. Vindt het leuk dat je genoten hebt.

Hoi iedereen

De eerste serie foto's.



































Er komen nog meer foto's.

Groetjes

Mara