Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Mara,

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van je lieve rosella. Wat was hij al oud zeg. Dat maakt het afscheid nemen des te moeilijker.
Hij heeft zeker een geweldig leven bij je gehad.
Sterkte!  :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Ann

Ik heb gisteren een geweldige dag gehad, dat maakt het allemaal meer dan de moeite waard. En om dan te zien hoe blij je mensen kunt maken, dat is toch het allermooiste.

Hoi Jeannine

Het is niet erg hoor dat je hier bij mij achterloopt hoor. Is ook begrijpelijk, jullie hebben ook een rottijd achter de rug. Dank je wel voor de sterkte wens.

Hoi Manja

Dank je wel voor het sterkte wensen.

Hoi iedereen

Er komen zo meteen foto's aan...

Groetjes

Mara

Mara

Hoi iedereen

Ik heb voor jullie wat foto's van gisteren en vandaag. Ik begin met de foto's van gisteren.

Ik hoop dat jullie er van genieten.




















*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Het is zeker super genieten van die prachtige foto's :D
Enne ben je weer eens gewond aan je vinger ;)

Mara

Hoi Jeannine

Haha, ja, ik had me in de vinger geprikt.....Dank je wel voor het compliment, er komen nog meer foto's aan.

Hoi iedereen

Het vervolg....


































Mara




Mara











Dit waren de foto's. Hoop dat jullie ze leuk vonden. Zoals jullie zien, het brood van Anja is heel goed in de smaak gevallen. Ben er ook zuinig op.

Mara

trienke

Hoi Mara

Ik heb echt genoten van je foto's, en vooral die voeder foto van pino en adsila schitterend, en heel lief :D

Groetjes trienke

Mara

Citaat van: trienke op 26 mei 2008, 18:57:48
Hoi Mara

Ik heb echt genoten van je foto's, en vooral die voeder foto van pino en adsila schitterend, en heel lief :D

Groetjes trienke


Hoi Trienke

Kun je zien hoe lief rosella's kunnen zijn, echt onvoorstelbaar. Maar goed, Pino is min of meer door valkjes opgevoed, maar ach, hij doet het goed en dat is het belangrijkste. Ze zijn allemaal heel lief voor elkaar.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een heerlijke berg foto's weer!!
Het was echt genieten!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

irma

Hoi Mara,

Wat een mooie foto's en het is te zien dat ze smullen van het heerlijke brood.

groetjes Irma


Gloria en Lujo

Kimm

hoi mara,

prachtige foto's weer zeg! ik heb genoten.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Eugenie,

Ik heb met volle teugen genoten hoor. Fijn dat het brood in de smaak valt. Had eigenlijk ook niet anders verwacht.

Juultje de koningin van het brood. Als zij er bij zit mag er niemand in de buurt komen zie ik wel. Gekke meid.

Nu heb ik Yella zien klimmen op de foto's en nu kan ik me een voorstelling geven hoe ze door de voliere gaat.

Yiba en Yubel wat een mooi en lief stelletje is het toch.

De volgende keer als ik meer tijd heb en ik denk er op tijd aan dan zal ik een echt valkjesbrood voor je maken.

Groetejs Anja