Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi hoi

Ik heb nog een paar foto's van 29 april. Deze stonden op het SD kaartje waar de foto's van Beau opstaan....die heb ik net pas gezien.  :-\  :-X :-[ Wist wel dat ze op dat kaartje stonden, maar dacht dat ik ze al geplaatst had, dus niet.  ::)

















Mara

p.s. misschien niet de beste foto's.... :-[

Anke

Hoi Mara,
Maar wel leuk om naar te kijken ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Citaat van: Anke op 13 mei 2008, 20:15:38
Hoi Mara,
Maar wel leuk om naar te kijken ;D
Groetjes Anke


Helemaal mee eens. Maarrre...................waar is het koppie van Yella  ;D ;D ;D ;D

Groetejs Anja

Mara

Hoi Anke

Dank je wel!!

Hoi Anja

Uhm....volgens mij was Yella haar kopje even kwijt.... ;D

Mara

Anja


Ze heeft het toch wel terug gevonden hoop ik?

Of is ze aan het oefenen voor de nieuwe assistente van Hans Klok  ;D ;D ;D ;D

Groetejs Anja

Mara

Hoi Anja

VOlgens mij heeft ze het teruggevonden, want ik zie elke morgen twee hele lieve kraaloogjes naar me kijken op het lijfje van Yella...Of zal ze een hoofdje geleend hebben?  ;)

Het was wel een leuke foto  ;D.

Mara

Anja


Dierenfreackske

Hoi Mara ....dat is niet zo erg , als je de valkjes maar aan ons laat zien , de kwaliteit is niet zo belangrijk vind ik , ....je kan dat niet altijd voorzien he ! Ik vind het leuk dat je de foto's er op zet , dan zien we hoe de valkjes zich ammuseren he , en dat is wat we willen laten zien natuurlijk he !  ;D ;D ;D ;D
grtjs Ann



Mara

Hoi Anja

Hahaha

Hoi Ann

Inderdaad, maar de kwaliteit moet eigenlijk wel iets beter zijn. Normaal zijn ze ook beter, maar deze zijn ook van buiten de voliere genomen, dan is het wat moeilijker om foto's te maken.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ....dat is zo he meid ! Ik vind je foto's altijd leuk om te zien ,  en de ene dag is ook makkelijker dan de andere , hier ook hoor ! , hihi !! :P



Wilma1

Volgens mij is Yella gewoon ff "uit haar bol gegaan"  ;D ze vind het vast fijn in de voliere  :P

Ondanks de wat mindere kwalitiet, toch leuke foto's  :D

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Mara , alles kids met jou en de valkjes ? Grtjs Ann



Mara

Hoi hoi

Aangezien ik een nieuw kluifspeeltje in de voliere moest hangen, heb ik meteen foto's gemaakt.





































Zo, dat waren ze.....Hoop dat jullie ze mooi vonden.

Mara

Anja


Ikke wel hoor.


Bijna spiegelbeeld


Leuk dat knabbelspeeltje. Wat zit er allemaal in?


Deze is gewoon superlief.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Anja

Dank je wel voor het compliment.

In dat nieuwe speeltje zitten zonnepitten en andere soorten zaadjes. Ik ben benieuwd wat ze er van vinden.

Mara