Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Kimm

Dank je wel voor het compliment. Ben blij dat de foto's goed in de smaak vallen.

Hoi Lisa

De valkjes van Chantal zijn heel goed ingeburgerd, al duurde het wat langer dan met Yubel, Yuultje, Yiba en Yella. Zal ik je eens wat vertellen....Yuultje gaat voor de rosella's aan de kant. Yella blijft gewoon zitten, zo van, loop jij maar om me heen. En de rosella's doen het ook nog!  ;D

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Ook ik heb weer heerlijk zitten te genieten van je foto's.

Deze sprong er wel een beetje uit.



Wat geef jij dat grasje te eten? Het lijkt wel een reuzegrasparkiet ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Dierenfreackske

11 mei 2008, 16:57:58 #4712 Last Edit: 11 mei 2008, 20:09:27 by Dierenfreackske
Hoi Mara ; mooi mooi mooi , grtjs Ann
Sorry Mara ...ik moest net gaan eten en nu ben je er niet meer , volgende keer beter he ! Grtjs Ann



Mara

Hoi Anja

Wat ze te eten krijgen...laat me eens even gaan kijken. Grof parkietenvoer gemengd met papegaaienvoer, volierezaad, papegaaienvoer, trosgierst, eivoer met kiemzaad en diverse soorten kruiden, vogelmuur, crackers van vitakraft, bruinbrood....Maar of ze daar zo van groeien.  ;D Het was ook een hele leuke foto, daarom had ik hem geplaatst, eigenlijk was hij niet goed bevonden...

Hoi Ann

Ja, ik was er van tussen, kreeg visite en moest dus offline gaan. Sorry. Volgende keer beter inderdaad.  Dank je wel voor het compliment.

mara

Lisa

Hoi Eugenie,


Hahahahaha gekke Yuul. Aan de kant gaan voor rosella's :P.
en die Yella blijft gewoon zitten :o.
Wordt Yella al gekroelt door Pino?


Liefs Lisa

Mara

Hoi Lisa

Pino wilt Yella wel voeren, maar dat wilt Yella niet. Hihi, ik vind dat Yella het goed doet, de rest ook hoor. Maar Yella doet het gewoon supergoed, want om haar maakte ik me de meeste zorgen.

Groetjes

Mara

trienke

Hoi Mara

Ik heb erg genoten van de foto's ;)

Groetjes trienke

Mara

Citaat van: trienke op 11 mei 2008, 18:47:31
Hoi Mara

Ik heb erg genoten van de foto's ;)

Groetjes trienke


Hoi Trienke

Fijn dat je er van genoten hebt.

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Allereerst bedankt voor je reactie,  .... ik zal zeker even gaan googlen op volière delen ! Heerlijke foto's weer van je volière en de vogels  :D Altijd een genot om naar te kijken en er zaten zeker hele mooie foto's tussen .... Je hebt ons weer lekker verwend in ieder geval !!

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Mara ,  ik ben on he nu ....maar deze namiddag ben ik buiten en vanavond ben ik er wel weer ! , misschien heb ik vandaag meer geluk om je on te hebben he ! Hihi ;D ;D ;D
Ja , ik moest net gaan eten gisteren he meid Grtjs Ann



Mara

Hoi Karin

Succes met google, hoop dat je iets kunt vinden wat je mooi vindt. Dank je wel voor het compliment over de foto's.  :D

Hoi Ann

Haha, we hebben het allebei maar druk hoor. Ik ben gisteren weinig online geweest, visite gehad en vandaag ben ik met onze Beau naar de fokster geweest om te laten trimmen. Tja, dan is het altijd gezellig en was pas om drie uur thuis....ben nu wel moe hoor. Eten moet ook gebeuren, dat ga ik ook zo meteen doen.

Groetjes

Mara

Anke

Hoi Mara,
Heeft Beau een mooi kapsel gekregen? ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Citaat van: Anke op 12 mei 2008, 16:54:03
Hoi Mara,
Heeft Beau een mooi kapsel gekregen? ;D
Groetjes Anke


Hoi Anke

Beau is weer heel mooi geworden. Foto's komen morgen in haar boekje te staan.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ....alles kids met de vogelbende daar ? En wat leuk dat Beau weer getrimd is he ...en weer mooi zijn ze !
Ruikt iez ook zo goed na een trimbeurt ? Hij wordt toch ook gewassen neem ik aan ?  Hihi ....En hoe is het met je lieve Citroentje (grasje )
En met Kuifje ? Zit ie binnen of is ie nou ook buiten met het mooie weer ,? Hey Mara , het gaat onweren en ik ben een beetje bang , dus heb ik maar een nieuw topic geopend over valkjesgedrag bij onweer ? Kijk maar eens en schrijf maar jouw ervaring erbij als je de tijd hebt he , hihi !   ;D ;DGrtjs Ann



Mara

HOi Ann

Beau ruikt heerlijk. Ja, ze wordt gewassen. Maar dat ligt er aan of ze voor of na de trimbeurt gewassen wordt. Omdat een bouvier vaak geplukt kan worden, moeten ze na het plukken gewassen worden.

Met Citroentje gaat het goed. Hij is gewoon zichzelf. Kuifje zit samen met Pipo binnen, soms als wij ook buiten zitten mogen ze ook buiten, maar omdat we veel last hebben van katten in de buurt, hou ik ze liever binnen als ik er zelf niet bij ben.

Ik zal eens bij dat topic gaan kijken en mijn ervaringen schrijven.

GRoetjes

Mara