Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Mara,
Mooie foto's weer hoor.
Vooral deze vind ik mooi, het licht valt heel apart.



Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

MOOI SUPER LEUK KNAP GAAF COOL TOF GRANDIOOS
MAF HEERLIJK GEK GROOTS KEI TOF LIEF SCHATTIG
KLEURRIJK .............ECHT SUPER SUPER MOOIE VOILIERE
WAT EEN PARADIJS.   GRTJS   ANN



Mara

Hoi Anja

Ik bedoel inderdaad Yella, maar Yiba wilde ook nog wel eens bij me op de schouder zitten hoor, maar dat willen ze allemaal niet meer. Haha, maar ach, ze doen het goed en dat vind ik het allerbelangrijkste. Ik zal de foto's eens vergelijken.

Hoi Anke

Dank je wel voor het compliment. Plientje zat half in de zon, half in de schaduw. Vond het ook een leuke foto.

Hoi Ann

Dank je wel voor het compliment. Ga er gewoon helemaal van blozen.

Hoi iedereen

Ik zat vanmiddag buiten, petekindje was bij ons thuis en die zat buiten te knoeien met water toen ik in eens geluidjes en fluitjes hoorde die ik niet herkende. Ik kijken, zie ik Yubel heel macho doen en fluiten en geluidjes maken. Natuurlijk waren de batterijen van de camera leeg.... >:( Maar zo gauw hij het weer doet, maak ik er een filmpje van. Het was zo leuk.

Zo, morgen van 10.00 tot 14.00 werken en dan volgende week ga ik 5 dagen van 5 uur werken en daarna hoopt mijn werkgever dat ik weer 50% aan het werk kan gaan....We doen ons best om goed te herstellen.

Maar verder gaat het allemaal zijn gangetje. Lekker aan het genieten van het mooie weer.

Groetjes

Mara

Anke

Hoi Mara,
Fijn  dat het allemaal goed gaat bij jou.
Erg is dat he... dan doen ze iets leuks en dan zijn de batterijen leeg of de camera ligt gewoon heel ver weg...
Geniet maar lekker van het mooie weer!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Mara,

Wat een schitterende foto's zeg. Ik vind de donkere wildkleur prachtig om te zien, hij lijkt op Mikki, het valkje dat ik vroeger had.
En ik vind het ook geweldig om je voliere eens zo op de foto te zien. Je hebt echt een hele mooie voliere.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Anke

Ja, dat is altijd hoor. Ik ken het. Of de reserve batterijen zitten niet in de lader of zo.....Wordt tijd dat ik weer eens een extra set batterijen haal.

Ik geniet van het weer. Hou persoonlijk niet van te warm, maar zo in de schaduw is het ook heerlijk.

Hoi Manja

Leuk om je in mijn boekje te zien. Dank je wel voor het compliment over mijn voliere. Ik ben er ook ontzettend trots op!  :) Ik kom gauw weer in je boekje kijken.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Het tweede stel batterijen zit hier altijd standaard in de oplader ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Normaal laadt ik het extra set meteen op, dan heb ik ze altijd bij de hand...maar dat ben ik nu vergeten.... :-\

Maar goed....Yubel zal nog wel vaker zo mooi fluiten hoor.

Hoi iedereen

Kuifje heeft sinds gisteren een nieuw speeltje, een zogenaamd stoplicht. Kent iemand dat en hoe vinden jullie valkjes dat?

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi .Mara ...ik ken het niet , dus kan ik ook niets over zeggen , jammer , wat is het juist ? Wil dat natuurlijk wel graag weten he ! Grtjs Ann ;D



Mara

Hoi Ann

Het 'stoplicht' bestaat uit rood, geel en groen rondje...zal eens een foto voor je zoeken...

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Jaaaaaaaa hij heeft gefloten. Gelukkig. Dan voelt hij zich echt wel thuis bij je.

Dat stoplicht ken ik. Dat hangt hier ook in de kooi.
Een oranje ovaal met daarop 3 rondjes in de kleuren rood, geel, groen en onderaan zit nog een belletje.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Mara,

Wat heb je weer leuke foto's geplaatst ! Fijn dat je zo goed op weg bent naar een volledig herstel en ook heerlijk dat je van dit mooie weer aan het genieten bent !

Ik had een vraagje, .... Rick wil voor hier aan de raamkant een soort van kleine buitenvolière maken zodat ze in de zomer ook naar buiten kunnen vanaf binnen. Nu zag ik bij jou aluminium volière delen en nu vraag ik me af waar je zoiets kunt kopen, misschien dat jij me wat wegwijs kan maken  :D

Een heel fijn pinsterweekend gewenst, geniet er maar fijn van !

Groetjes, Karin

Kimm

hoi mara,

mooie foto;s hoor, ik heb ervan genoten!
het stoplicht hangt ook bij mij in de kooi en happy is er altijd mee aan het spelen/vechten. dat is wel een leuk gezicht. hoe harder hij heen en weer gaat hoe mooier happy het vind.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Mara ....geniet maar lekker van het mooie weer en de voiliere en vogeltjes !  ;D ;D  grtjs Ann



Mara

Citaat van: Anja op  9 mei 2008, 22:22:16
Hoi Eugenie,

Jaaaaaaaa hij heeft gefloten. Gelukkig. Dan voelt hij zich echt wel thuis bij je.

Dat stoplicht ken ik. Dat hangt hier ook in de kooi.
Een oranje ovaal met daarop 3 rondjes in de kleuren rood, geel, groen en onderaan zit nog een belletje.

Groetjes Anja



Hoi Anja

Jaaaa! En hoe Yubel zat te fluiten. Vandaag heb ik het nog niet gehoord.....maar ben ook laat thuis gekomen, daarna eigenlijk meteen op de bank gaan hangen en toen nog even naar het dorp gegaan...Maar Yubel kan heel echt heel fijn fluiten. Prachtig gewoon. Het filmpje hou je echt van me te goed.

Citaat van: Kaatje op 10 mei 2008, 11:15:12
Hoi Mara,

Wat heb je weer leuke foto's geplaatst ! Fijn dat je zo goed op weg bent naar een volledig herstel en ook heerlijk dat je van dit mooie weer aan het genieten bent !

Ik had een vraagje, .... Rick wil voor hier aan de raamkant een soort van kleine buitenvolière maken zodat ze in de zomer ook naar buiten kunnen vanaf binnen. Nu zag ik bij jou aluminium volière delen en nu vraag ik me af waar je zoiets kunt kopen, misschien dat jij me wat wegwijs kan maken  :D

Een heel fijn pinsterweekend gewenst, geniet er maar fijn van !

Groetjes, Karin


Hoi Karin

Dank je wel voor het compliment. Ik ben blij dat ik langzaam vooruitgang merk. Maar vandaag te veel gedaan, op het werk was het druk, paniek in de tent omdat ze op beide afdelingen met te weing man waren....Ik zelf hou niet zo van de felle zon en warmte, maar ach, we kunnen lekker onder de veranda zitten en daar is het wel lekker.

Die delen zijn niet van aluminium maar van roestvrij staal en door mijn vader gemaakt. Ik heb in het gedeelte over volieres bouwen op het forum eens iets gelezen over aluminium delen. Je zou ook eens op internet kunnen kijken of googlen.

Jij ook een heel fijn Pinktserweekeinde gewenst en ook een fijne moederdag natuurlijk. Geniet er maar lekker van.

Citaat van: Kimm op 10 mei 2008, 12:49:22
hoi mara,

mooie foto;s hoor, ik heb ervan genoten!
het stoplicht hangt ook bij mij in de kooi en happy is er altijd mee aan het spelen/vechten. dat is wel een leuk gezicht. hoe harder hij heen en weer gaat hoe mooier happy het vind.

groetjes kim


Hoi Kimm

Dank je wel. Kuifje is hier ook helemaal gek van het stoplicht. Hihi, ik wist niet dat het stoplicht zo geliefd was.

Citaat van: Dierenfreackske op 10 mei 2008, 14:46:46
Hoi Mara ....geniet maar lekker van het mooie weer en de voiliere en vogeltjes !  ;D ;D  grtjs Ann


Hoi Ann

Jij ook he!!

Groetjes

Mara