Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Petra

Uit die eitjes kan niets komen, het zijn nepeitjes. Ze zitten met drie valkjes op 6 eitjes, en het liefste alle 3 op alle 6 de eitjes. Grappig om te zien hoor.

Ja, de voliere is nu weer fijn vol. Nu kijk ik naar de voliere en kan tenminste weer vogeltjes zien zitten.  ;D

En natuurlijk dat Yella tam is. Yubel, Yiba en Yuultje ook maar toch willen die niet meer bij je zitten terwijl Yella dat weer wel wilt. Totdat ze het moe is en dan wordt ze wat onrustig. Als ik haar dan weg zet ergens anders, dan is het goed.

mara

Anke

Hoi Mara,
Dit waren wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel foto's ;D
Ik heb er erg van genoten!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Mara,

Ik had best een hoop in te halen maar ook hier ben ik weer helemaal bij  :D Wat heerlijk om te zien dat de valkjes van Anja, Ton en Lisa al zo hun draai hebben gevonden, ... ze zitten erbij alsof ze nu al niet eens meer beter weten en wat leuk dat Yella of Yiba ( sorry voor de namen ) zo lekker op je schouder door de volière met je mee loopt  :D

Wat een hoop foto's, .... heerlijk om ze weer allemaal uitgebreid op de foto's te zien ! En dan heb je inmiddels ook de valkjes bij Chantal opgehaald, wat een plaatjes !! Reiko is werkelijk schitterend, maar ach .... dat zijn al jouw valkjes, grasjes en Rosella's !

Ach gut, de roodruggen .... deze zijn ook al op leeftijd hè !? Wat hebben ze toch een heerlijk leven bij jou en wat is de volière toch prachtig geworden als je de foto's dan weer zo ziet  :D

Ik hoop dat het inmiddels al iets beter met je arm gaat, heb je nog Fysio !?

Ik heb werkelijk genoten van alle foto's, hebben jullie de zeilen nu weggehaald, of laat je deze voor de nacht nog zakken !?

Echt heel leuk om weer van alles op de hoogte te zijn, ... ik zal proberen om je boekje nu bij te houden, owhhh wat loop ik toch achter in een hoop boekjes  ::)

Nog een fijne zondag meid !!

Groetjes, Karin

Mara

Hoi Anke

Haha, jah, het waren HEEL VEEL foto's!!

Hoi Karin

Leuk om je hier weer te zien. Yella is diegene die met me door de voliere wandelt, dan zit ze lekker op mijn schouder en is ze ook voor niets of niemand bang.

Het waren inderdaad een hoop foto's. Heb er ook nog behoorlijk wat weggegooid omdat ik er niet tevreden over was. Maar toen hield ik er nog vrij veel over...Maar had Lisa beloofd dat ik veel foto's nu zou maken, dus dat heb ik ook gedaan.  ;)

De roodruggen zijn behoorlijk op leeftijd. Normaal worden roodruggen niet ouder dan 15 jaar. Deze zijn ondertussen al bijna 18 jaar oud denk ik. Als ze al niet ouder zijn.

De zeilen gaan aan een kant omhoog, de andere kant blijft voorlopig overdag ook nog dicht. En die open is die maken we tegen de avond weer dicht zodat de warmte bewaard blijft. De voliere is echt heel erg mooi geworden.

Ik heb nog steeds fysion maar het gaat niet echt beter op het moment. Hoop dat ik wel gauw weer meer kan en dat de pijn wegtrekt, want het is echt een irritante rotpijn.

Jij ook nog een hele fijne zondag gewenst. Ik ga denk ik zo meteen nog even een suikerspin halen op de kermis....daar heb ik eigenlijk best wel zin in.  ;D

Mara

Anke

Hoi Mara,
Suikerspin :o
Eet smakelijk :)
Deze is voor erna ;) ;D

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

jolandaW

wat een hoop foto's weer
erg mooi hoor
vind het erg leuk om te zien en ook om te kijken wat een ander zoal in een voliere heeft.

groetjes jolanda

*Yvon

Hoi hoi

Wat heb je toch weer super foto's geplaatst !!  ;D
Al je nieuwelingen hebben het maar getroffen om in zo'n voliere en bij zo'n baasje te mogen wonen !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

SUper hoor, wat een foto's!!!

Fijn dat al je nieuwe lieve vriendjes het zo naar hun zin hebben.  :D

Oh en je handtekening .... vind ik prachtig!!

Ik trouwens weer een berg bij te lezen hier .... het gaat weer snel in je boekje.  ;)

Groetjessssssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lisa

Hey Eugenie,

Echt super mooie foto's zeg. Het lijkt net of Yubel een veel gelere kop heeft gekregen ::)

Vooral deze foto's vond ik super!


Als ik nu hier mijn hoofd tegen zet en aan de andere kant mijn staartje kan er niemand meer door ;D



Hey laat Adsila eens met rust ze is van mij >:(



Pino: Nee nu ga maar weg. Adsila: Nou ik dacht ik krijg wel een kroeltje van je. Yuul: Heee wie wil me kroelen :-\.


Hey ga eens weg jij rare vogel dat brood is van mij >:(


;D ;D ;D ;D

Liefs Lisa

Mara

Citaat van: Anke op  4 mei 2008, 19:35:09
Hoi Mara,
Suikerspin :o
Eet smakelijk :)
Deze is voor erna ;) ;D

Groetjes Anke


Hoi Anke

Haha, dank je wel!!!

Citaat van: jolandaW op  4 mei 2008, 19:52:08
wat een hoop foto's weer
erg mooi hoor
vind het erg leuk om te zien en ook om te kijken wat een ander zoal in een voliere heeft.

groetjes jolanda


Hoi Jolanda

Dank je wel voor het compliment. Ik vind het ook altijd heel erg leuk om te zien wat andere mensen in hun volière hebben maar ook hoe dat de volière is ingericht.

Citaat van: *Yvon op  4 mei 2008, 21:07:13
Hoi hoi

Wat heb je toch weer super foto's geplaatst !!  ;D
Al je nieuwelingen hebben het maar getroffen om in zo'n voliere en bij zo'n baasje te mogen wonen !!  :-*

Groetjes Yvon



Hoi Yvon

Dank je wel voor het compliment. Ik ga er van blozen...

Citaat van: Caroline op  4 mei 2008, 22:42:12
SUper hoor, wat een foto's!!!

Fijn dat al je nieuwe lieve vriendjes het zo naar hun zin hebben.  :D

Oh en je handtekening .... vind ik prachtig!!

Ik trouwens weer een berg bij te lezen hier .... het gaat weer snel in je boekje.  ;)

Groetjessssssssssssssss


Hoi Caroline

Dank je wel voor het compliment. Ik ben heel blij dat alle nieuwe valkjes het zo goed doen en ook zo goed worden opgevangen door de andere vogels. Daar ben ik heel trots op. Natuurlijk is er ook wel eens probleempjes en kleine ruzies, maar dat is overal wel maar als het te erg is dan springt Pino er gewoon tussen.

De handtekening heeft Monique gemaakt. Ben er heel blij mee. Maar nu heb ik een paar nieuwe mooie valkjes....hihi....maar heb voorlopig nog genoeg handtekeningen om een paar maanden door te kunnen.

Gaat mijn boekje zo snel? Zelf merk ik daar natuurlijk niet zo heel veel van.

Citaat van: *Lisa op  4 mei 2008, 22:57:13
Hey Eugenie,

Echt super mooie foto's zeg. Het lijkt net of Yubel een veel gelere kop heeft gekregen ::)

Vooral deze foto's vond ik super!


Als ik nu hier mijn hoofd tegen zet en aan de andere kant mijn staartje kan er niemand meer door ;D



Hey laat Adsila eens met rust ze is van mij >:(



Pino: Nee nu ga maar weg. Adsila: Nou ik dacht ik krijg wel een kroeltje van je. Yuul: Heee wie wil me kroelen :-\.


Hey ga eens weg jij rare vogel dat brood is van mij >:(


;D ;D ;D ;D

Liefs Lisa



Hoi Lisa

Dank je wel voor het compliment. Yubel een gelere kop gekregen? Mhm, daar heb ik eerlijk gezegd niet zo opgelet hoor....maar het zou best wel kunnen. Heb je toch beloofd dat ik foto's zou maken?
Ik vond je commentaren bij de foto's zo leuk he! Echt super. Haha. Ja, Yuultje wilde een kroel halen maar niemand wilde haar kroelen. En ik mocht haar niet kroelen. Malle Yuul, vanmorgen zat ze weer te bedelen voor een kroel en toen kreeg ze hem dus wel.

Ben blij dat je de foto's leuk vond.

Groetjes

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Wat een heerlijk weer vandaag hè !! De vogels boffen maar nu de volière er op en top bij staat  :D Ik vind het echt heel fijn om te lezen dat Yella zo naar je toe trekt, echt schattig !!

Was de suikerspin lekker !? Oja, voor ik het vergeet, de handtekening is echt prachtig ..... om te  :-* :-*

Fijne dag vandaag  :D

Groetjes, Karin

Mara

Hoi Karin

De suikerspin was lekker. Heb hem gisteren pas gehaald. Gisteren ook met mijn petekindje naar de kermis geweest, Beau mee en mijn ouders. Erg gezellig. Op het terras een ijsje gegeten, ja, kleine meid ook. Dus ook gisteren heerlijk van het goede weer genoten. Vanmiddag ook.

Dank je wel voor het compliment over de handtekening. Monique heeft echt haar best gedaan. Ben er heel blij mee.

Hoi iedereen

Vanmiddag de valkjes weer gedoucht. Gisteren ook maar helaas geen foto's....die houden jullie nog te goed van me. Maar ze vonden het heerlijk. Yubel niet, die wist niet hoe gauw dat hij weg moest komen. Plientje vond er ook niet zo heel veel aan maar de rest wel. Yella heb ik een beetje gesproeid, ze vond er niet zo heel veel aan maar ging het water ook niet uit de weg. Maar het was ook echt weer om te sproeien.

Mara


Anke

Hoi Mara,
Heerlijk he van het mooie weer genieten :)
Leuk dat je de valkjes hebt laten douchen. Het is er inderdaad weer voor!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi iedereen

Ik heb foto's, geen douchefoto's, die komen er nog aan. Vanmiddag een nieuwe drukspuit gehaald voor de valkjes, 7 liter en een stuk fijner dan de oude spuit.

Ik laat de foto's maar voor zich spreken.





































Yiba wilt niet meer bij me op de schouder zitten  :'(. Ze zoekt nu fijn de vrijheid, daar ben ik echt heel erg blij mee. Verder doen alle nieuwe valkjes het ontzettend goed!!

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Wow wat een schitterende foto's meid. Ook ik ben van mening dat Yubel een gelere kop heeft gekregen sinds hij buiten zit.

Enne......................ik denk dat je Yella bedoeld die niet meer op je schouder wil zitten?

Groetjes Anja