Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Mara ...wat tof dat Yara gewoon met je mee ging op je schouder door de voiliere , ik zou dat ook wel willen met mijn valkjes als ze in de voiliere zitten .... ;D ;D Grtjs Ann



Mara

Hoi iedereen


Dank jullie wel voor de leuke reacties... ;D

Wat een valkjes zeg. Die van mij kijken er niet naar om, zelfs Pino niet en de oude roodrugpop accepteert zelfs Yella gewoon in haar buurt, doet ze anders nooit.

Yubel en Yiba zijn een koppeltje, ze zijn nooit ver bij elkaar uit de buurt en gisteravond hebben ze samen in de ring geslapen. Ook als ik Yiba op mijn schouder zet (jah, die stapt ook nog netjes op maar ze vindt de vrijheid toch veel mooier) dan weet ze niet hoe gauw ze weer bij Yubel moet komen.

Yella, is gewoon Yella. Dan zit ze heel stil in de buurt van de voerbak te dutten. En dan in een keer hangt ze in de draad op het hoogste punt. Vanmiddag zat ze zelfs bij mij op de schouder en ze ging vliegen!!!! Ik had echt zoiets van, wat krijgen we nu...Wat ik wel doe als ze bij me op de schouder zit, is haar zomaar tussen de andere valkjes zetten. Dan went ze er wel aan. Ik heb haar vanmorgen ook dicht bij Pino laten komen. Pino keek echt zo van, jippie, weer een voervriendje.  ;D Malle vogel hoor. Maar soms ben ik Yella kwijt, dan is ze ergens anders gaan zitten of gaan klimmen. Wel fijn hoor.

Yuultje....Tja, wat moet ik daar over zeggen. Ze is ondernemend maar ook vaak bij Yubel, Yella en Yiba te vinden. Ze stapt niet op, net zoals Yubel en ze kan behoorlijk goed vliegen ondanks dat ze gewiekt is.

Dus al met al, gaat het heel goed met de Y-tjes. Zowel mijn vogels, de grasjes, de rosella's, de valkjes en de roodruggen accepteren de Y-tjes heel goed. Daar ben ik heel blij mee!

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Wat ben ik blij dit allemaal te lezen meid. Geweldig.

En aan je titel te zien komen er ook nog foto's of niet?

Groetejs Anja

Mara

Hoi Anja

Het regende vanmiddag dus kon ik niet fatsoenlijk naar buiten toe. Maar ik zal het goed maken met foto's. Beloofd  :-* Zal proberen om morgen foto's te maken. Het zou morgenmiddag beter weer worden.

Ik ben ook blij dat het goed gaat. En dat Yella het ook goed doet, dat vind ik echt heel erg fijn. Maar je kunt ook zien dat ze grotere groepen gewend zijn.  :)

Jullie hebben ze goed opgevoed.

mara

Anke

Hoi Mara,
Allemaal goede berichten hier :)
Ik verheug me al op de nieuwe foto's.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Citaat van: Mara op 29 april 2008, 19:28:35
Hoi Anja

Het regende vanmiddag dus kon ik niet fatsoenlijk naar buiten toe. Maar ik zal het goed maken met foto's. Beloofd  :-* Zal proberen om morgen foto's te maken. Het zou morgenmiddag beter weer worden.

Ik ben ook blij dat het goed gaat. En dat Yella het ook goed doet, dat vind ik echt heel erg fijn. Maar je kunt ook zien dat ze grotere groepen gewend zijn.  :)

Jullie hebben ze goed opgevoed.

mara


Mijn fout. Ik dacht dat er stond....Door de regen heen foto's ::) ::) ::)
Nog een extra brilletje er bij denk ik ;D ;D ;D ;D

Groetejs Anja

Mara

Citaat van: Anja op 29 april 2008, 20:20:16
Citaat van: Mara op 29 april 2008, 19:28:35
Hoi Anja

Het regende vanmiddag dus kon ik niet fatsoenlijk naar buiten toe. Maar ik zal het goed maken met foto's. Beloofd  :-* Zal proberen om morgen foto's te maken. Het zou morgenmiddag beter weer worden.

Ik ben ook blij dat het goed gaat. En dat Yella het ook goed doet, dat vind ik echt heel erg fijn. Maar je kunt ook zien dat ze grotere groepen gewend zijn.  :)

Jullie hebben ze goed opgevoed.

mara


Mijn fout. Ik dacht dat er stond....Door de regen heen foto's ::) ::) ::)
Nog een extra brilletje er bij denk ik ;D ;D ;D ;D

Groetejs Anja



Hoi Anja

Ik je boekje staat een verrassing.

Mara

Mara

Hoi iedereen

Ik heb dus toch nog wat foto's :D. Het zijn misschien niet de bste foto's...want ze zijn van buiten de voliere gemaakt.

We beginnen met Pino, die moet er natuurlijk elke keer bij zijn als ik foto's maak.




En dan de 4 Y-tjes...Kunnen jullie ze vinden?























En als toetje...een filmpje.



GRoetjes

Mara

Anja


Wat een mooie foto's weer zeg. Het filmpje kan ik maar een klein stukje kijken dan stopt het :'( :'( :'(

Ik ga eens snel in mijn eigen boekje kijken.

Groetejs Anja

Anke

Hoi Mara,
Wat zitten ze heerlijk in de voliere zeg!!!
Erg mooi om te zien.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

HOi Anja

Wat jammer van het filmpje. Ik kan het wel helemaal kijken. Kan het je wel per mail sturen hoor als je dat wilt. Yella doet het goed, daar ben ik echt heel blij mee. Toen ik zag dat ze op de schommel zat, moest ik gewoon foto's maken want ze is er helemaal uit zichzelf opgekomen en net zat ze er samen met Truusje en een van de andere lutino's en ze gaat gewoon verder met poetsen. Anja, ik ben heel blij dat ik Yella ook een huisje heb mogen bieden.

Hoi Anke

Ja he, ze zitten er echt heel fijn bij.

mara

Anja



Heel graag dan kan ik het toch zien.

Groetejs Anja

Sally

Hey Mara,

Leuke foto's en filmpje hoor.
Fijn dat de Y'tjes het daar zo goed doen.

Groetjes Sally

Mara

Citaat van: Anja op 29 april 2008, 20:53:11


Heel graag dan kan ik het toch zien.

Groetejs Anja



Hoi Anja

Nouja zeg, nu wilt mijn mail niet meewerken.....Ik blijf het proberen. Maar zal wel morgen worden want ik ga er zo van tussen, ben doodmoe...en morgen moet ik babysitten 's avonds dus moet goed uitgerust zijn.  ;) Maar je krijgt het filmpje te zien, hoe dan ook.

Hoi Sally

Dank je wel voor het complimentje. Ben heel blij dat de Y-tjes het goed doen.

mara

Anja



Ik heb het gezien...............nu kon ik het filmpje wel kijken.

Die Yella..............schommelen vond ze hier ook al geweldig. De koningin van de schommel.

Yubel en Yiba niet van elkaar weg te krijgen en Yuul is nergens te bekennen. Die vind het helemaal super volgens mij.

Groetjes Anja