Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Lisa

Hey Hey,

Echt super leuke foto's zeg. En die Yiba aan het gaas ahah gekkie dat ze is :P. En wat leuk dat Yella bij je zit in de voliere.

Liefs Lisa

Anke

Hoi Mara,
Leuk hoor die foto's :)
Ze zitten er lekker ontspannen bij, dat komt helemaal goed met de vier ytjes in jouw voliere :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Lisa

Ja leuk he. Yiba is best wel ondernemend. Klauterde al een behoorlijk stuk door de voliere.

Hoi Anke

Ik hoop dat alles goed komt met de 4 Y-tjes.  :) Maar dat zal denk ik wel loslopen.

Mara

Kimm

hoi mara,

fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. veel plezier met je valkjes!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

Hoi Eugenie,

Het gaat hier dus ook goed met de Ytjes, maar natuurlijk moeten ze ff wennen.

Maar ze zijn nogal makkelijk opgevoed door Anja en Ton dus dat zal wel loslopen ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi Mara , wat fijn dat het zo goed gaat met de Y-tjes ...maar ja , ik had het ook niet anders verwacht . Zitten ze ook allemaal samen in de voiliere met de andere valkjes en grasjes enzo ? Leuke bende ook he ! Grtjs Ann



Lisa

Hoi Eugenie,

Hoe zijn ze de nacht doorgekomen??
Ik ben toch even nieuwschierig :-X.

Liefs Lisa

Dierenfreackske




Mara

Hoi iedereen

Ik had vanmorgen Anja al een sms gestuurd over hoe de valkjes de nacht zijn doorgekomen. Heel erg goed. Yella zat vanmorgen op de grond, een heel ander plekje dan gisteravond. Yubel en Yiba zitten heel dicht bij elkaar en Yuultje is de Queen van de voliere hoor. Ze stapt niet op, ze vliegt weg als ik haar wil laten opstappen. Ze zit het liefste op de hoogste plekjes. Ik heb Yubel, Yella en Yuultje al zien eten, Yiba nog niet maar ik denk dat dat wel goed komt, want ze zitten met zijn allen rond de voerbak.

Dus al met al, een goede start lijkt me. Vanmorgen heeft Yella op mijn schouder door de voliere gelopen. Dat vind ze wel heel erg fijn moet ik zeggen hoor.

Groetjes

Mara

Lisa

Hoi Mara,

Wat fijn zeg dat ze goed de nacht zijn doorgekomen.
En Yuul de Queen van de voliere :D ;D. Echt leuk. Yuultje doet dat idd wegvliegen als je haar wil oplaten stappen.

Wat fijn dat Yella lekker bij je blijft zitten als je door de voliere loopt zeg ;D. Yiba eet ook wel hoor maar juist op de momenten dat je niet kijkt denk ik :-X

Liefs Lisa

trienke

Hoi Mara

Wat fijn zeg dat de valkjes de nacht goed zijn door gekomen.
En Yella lekker op je schouder door de voliere heen, heerlijk moet dat zijn.

Groetjes Trienke

sandy


Wilma1

Ik vind het prachtige foto's Eugenie. het straalt van de valkjes af, dat ze dit nieuwe zeker waarderen.

Ze komen met recht in en "nieuwe, maar GROTE, wereld" terecht  :D

Geloof best dat het voor Anja, Ton en Lisa... ff slikken is, als ze dit zien.  IK herken dat gevoel, je gunt ze nieuw geluk, maar het lijkt net alsof ze je al zijn vergeten  :-\ en toch geeft het een warm gevoel, dat ze er zo weinig "last" van ondervinden.

Dit omdat ze zomaar uit hun vertrouwde omgeving worden weggehaald, in een klein "doosje" worden gestopt.... om dan maar af te wachten wat er verder gaat gebeuren. Best angstig voor een vogel, of welk dier ook,  denk ik ???

Tja  :) als ze dan in zoiets worden losgelaten is die angst meteen verdwenen  :D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Citaat van: Mara op 28 april 2008, 11:15:58
Hoi iedereen


Dus al met al, een goede start lijkt me. Vanmorgen heeft Yella op mijn schouder door de voliere gelopen. Dat vind ze wel heel erg fijn moet ik zeggen hoor.

Groetjes

Mara


En jij ook want ik zie je hier helemaal stralen :D :D :D

Groetjes Anja

♥Debby♥

Wat een mooie foto's Mara.. aan die koppies te zien hebben ze het gelukkig goed naar hun zin..

Wat leuk dat Yella zo op je schouder blijft zitten..  Ik zou echt zo een stoel in jouw voliere neer willen zetten en uren blijven zitten...

misschien met een mooie zuidwester op voor de veiligheid maar verder.... Genieten hoor!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.