Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Karin

Ik weet dat het geen onwil is van jouw kant hoor, en ik neem het je zeker niet kwalijk als ik je een tijdje niet in mijn boekje zie.  :) We hebben allemaal ons eigen leven en daar heb ik ook alle begrip voor. Ben allang blij dat je weer komt buurten!!  ;D

Dank je wel voor het compliment over Kuifje, ze is ook echt prachtig. Ik geniet ook van haar, net zoals Pipo van haar geniet. Als Pipo los is, staat bij Kuifje ook de kooi open maar ze komt er niet uit. Dan schiet Pipo de kooi in en dan gaat hij bij Kuifje hele verhalen vertellen. Echt zo ontzettend lief. Meestal zit Kuifje dan te eten.  ;D

Ik heb nog vrij tot morgen 13.00, heerlijk met dit weer. Vanavond mag ik voor het eerst met Beau op het veld staan, dus ik ben benieuwd. Ga zo meteen eens even naar de telefoonwinkel, kijken welke telefoon me bevalt....

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Wat leuk dat Pipo en Kuifje zo leuk met elkaar overweg kunnen  :D  Spannend hoor vanavond met Beau, ... daar moet ik ook nodig weer eens gaan buurten !

Heel veel plezier met het uitzoeken van een nieuwe mobiel, ... altijd leuk shoppen is dat  :D

Groetjes Karin

Mara

Hoi Karin

Ik ben ook blij dat Pipo en Kuifje zo goed met elkaar op kunnen schieten. Gelukkig maar.

Ik ben geslaagd voor een telefoon, alleen mijn moeder vindt hem wat minder vanwege de kleur.....

Mara

Anke

Hoi Mara,
Leuk... een nieuwe mobiel ;D
Ga je vanavond op puppy cursus?
Het is inderdaad fijn dat Kuifje en Pipo het goed samen kunnen vinden!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Tis net of Stacy weer tot leven is gekomen in Kuifje  :) Zo mooi die parels en zo'n lief koppie  :-*
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

danielle

Hoi Mara,
Wat super leuk dat je een nieuw valkje hebt opgevangen. Kuifje ziet er echt mooi uit. Leuk dat ze in de huiskamer staat bij Pipo. Dat is toch wel gezellig he! Ik hoop voor je dat ze ook nog een beetje tam word. Ze heeft mooie parels, maar hopen dat het een vrouwtje is, dan blijft ze die ook houden.
Geniet lekker van je nieuwe mooie aanwinst.

Groetjes Danielle

lynette

Hoi hoi

ik kom even gezellig buurten in je boekje
wat een mooi valkje is Kuifje ze lijkt op Krummel van mij  ;D


Groetjes Lynette en me beestenbende


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Hoi Mara ...wat leuk dat Pipô en Kuifje zo goed met
elkaar op kunnen schieten , dat is al weer een zorg minder eh ! Proficiat met je nieuwe telefoon ook hoor ! Hopelijk
ben je tevreden over dit en is ie niet snel stuk zoals die van mij !Grtjs Ann



Mara

Hoi Anke

Inderdaad een nieuwe mobiel en gisteravond puppycursus gehad.  ;D

Hoi Wilma

Volgens mij roept Kuifje bij jou ook al herinneringen op.  :) Ze is ook prachtig hoor.

Hoi Danielle

Het gaat gelukkig heel erg goed en het is lang niet meer zo stil.

Hoi Lynette

Leuk om je hier te zien. Hoop je hier vaker te treffen. IK zal eens een foto van je valkje opzoeken.

Hoi Ann

Ze kunnen echt goed met elkaar opschieten. Hier gaan de telefoons meestal 2 jaar mee, dan gaan ze naar mijn broer. Die hij nu heeft, gaat al 4 jaar mee...

Mara


*Manon*

Hoi Mara,

Wat een knapzak is Kuifje zeg ;D ;D ;D ;D
Echt een beauty... om te  :-* :-* :-* :-*

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Mara ...O dat is langer dan hier bij ons hoor ...hier gaan ze nog geen jaar mee !
Alles ok met de valkjes , Grasjes en rossella's Grtjs Ann



Wilma1

Citaat van: Mara op 13 februari 2008, 19:09:01

Volgens mij roept Kuifje bij jou ook al herinneringen op.  :) Ze is ook prachtig hoor.



Zéker weten, haar eerste foto deed mijn mond openvallen  :o en dat zal best wel vaker met een valkje gebeuren, maar zo een "vol" geparelde lijkt zó identiek  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske




lynette



Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Hoe gaat het met jou en je gevleugelde vriendjes?

Doeiiiiiii