Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Mara,
Wat een mooie foto's van Juffie en Geelkop.
Fijn dat je die nog hebt, dan kan je er regelmatig naar kijken.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Dit is echt een heel mooi eerbetoon van Juffie en Geelkop.
Het was een prachtig koppeltje en ze hebben een hele mooie leeftijdbereikt. We hebben heel erg genoten van alle mooie foto's van dit prachtige koppeltje.

p.s: Naschwa heeft de foto's allemaal gezien en ze heeft er hoe kan het ook anders SUPER van GENOTEN.

Mara

Hoi Anke en Jeannine

Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ik vond het wel leuk om dit te doen.

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Wat een mooi gebaar zeg. Ik heb er van genoten en ik vind het erg lief dat je dit voor je 2 schatten doet.

Groetjes Anja

Mara

Citaat van: Anja op  4 februari 2008, 20:26:40
Hoi Eugenie,

Wat een mooi gebaar zeg. Ik heb er van genoten en ik vind het erg lief dat je dit voor je 2 schatten doet.

Groetjes Anja



Hoi Anja

Ik ga er van blozen zeg.  :-[ Ze waren gewoon bijzonder. Begrijp me nu niet verkeerd, de anderen zijn ook bijzonder, maar....ik kan het niet uitleggen.  :-[

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ...heel erg bedankt voor je advies hoor ! Ik ga Suske ,en Wiske zowieso binnen houden dan en gewoon af en toe buiten zetten als het mooi weer is in de schadus uiteraard (half) De meeste reacties zijn zoals die van jou en daar ga ik nu wel mee akkoord hoor !Suske en Wiske blijven binnen dus , bedankt hoor ! Hele mooie leuke foto's heb je weer gemaakt hoor ! Ik heb er super van genoten hoor ! Grtjs Ann



Anja

Citaat van: Mara op  4 februari 2008, 20:29:13
Citaat van: Anja op  4 februari 2008, 20:26:40
Hoi Eugenie,

Wat een mooi gebaar zeg. Ik heb er van genoten en ik vind het erg lief dat je dit voor je 2 schatten doet.

Groetjes Anja



Hoi Anja

Ik ga er van blozen zeg.  :-[ Ze waren gewoon bijzonder. Begrijp me nu niet verkeerd, de anderen zijn ook bijzonder, maar....ik kan het niet uitleggen.  :-[

Mara


Ik begrijp wat je bedoeld hoor. En je doet je andere vogeltjes er echt niet te kort mee om dat te zeggen.

Groetjes Anja

caro

Hoi Mara,

Wat een vervelend nieuws dat Juffie er niet meer is. Heel veel sterkte met dit verlies.
We hebben allemaal wel een valkje wat erg bijzonder is en dat wil niets zeggen over de liefde voor je andere vogels.

Een leuk eerbetoon aan Juffie en Geelkop.




Groetjes


Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

margreet

hallo Mara,

Lees net pas dat juffie is overleden, 16 jaar is inderdaad een hele mooie leeftijd maar het blijft verdrietig.

Heb weer genoten van je foto's, heel mooi.

groetjes Margreet

*Manon*

Hoi Mara,

Allereerst, heel veel sterkte met het verlies van Juffie.

Wat een mooie foto's heb je weer geplaatst en vooral het eerbetoon aan Juffie en Geelkop vind ik erg bijzonder.
Wat een lief gebaar naar ze en ik hoop dat ze ook nu heerlijk samen in het zonnetje zitten te genieten en terugkijkend op het heerlijke leven wat ze bij jou hebben gehad.

Sterkte :-*

Groetjes Manon

Kaatje

Hoi Mara,

Wat een prachtige foto's van Juffie en Geelkop en wat een eerbetoon aan je dierbare vogeltjes !! Ze hebben een prachtige leeftijd behaald en dan kan het niet anders dan dat ze een heel goed en fijn leven bij je hebben gehad !!

Ik lees net je vreselijk verdrietige smsje dat ook lieve Punky is overleden, meid meid wat vind ik dit nu vreselijk voor je ! Ondanks dat het een tijdje al niet zo lekker met hem ging, komt dit toch nog volslagen onverwacht  :'(

Ik heb 2 kaarsjes branden en ik hoop dat dit een beetje steun zal geven !!

Enorm veel sterkte gewenst met dit vreselijke verdrietige verlies  :'(

Knuffie Karin

natacha

Hallo Mara,

Het was inderdaad een heel mooi koppel. 16 jaar is volgens mij een hele mooie leeftijd voor een valk. Je ziet dat de valkjes het bij jou echt naar hun zin hebben.

Groetjes
Natacha

Bello

Wat lees ik nu?
Is Punky ook vetrokken naar Juffie en Geelkop??

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Saar


Anke

Hoi Mara,
Ook hier wil ik je nog even sterkte wensen met het verlies van je lieve Punky.
Hij heeft bij jou een geweldig leven gehad.
Nu heeft hij rust en geen last meer van zijn aanvallen.
Samen met Juffie en Geelkop kan hij nu weer lekker spelen.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes