Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Ik zal eens even gaan reageren..... :-[

Hoi Anja

Ik heb veel plezier gehad met Fame, vind het nummer van Irene Cara zo prachtig. En nog bedankt voor het compliment!

Hoi Romy

Ik sta inderdaad bij dagboekjes. Wat leuk dat je genoten hebt van mijn foto's.

Hoi Yvon

Dank je wel voor het compliment.

Hoi Marc

Hihi, het zou iets zijn als Pino in een keer vaal zou zijn.  ;)

Hoi Debby

Ook jij bedankt voor het compliment. Ik ben blij dat je er van genoten hebt.

Hoi Hanneke

Leuk om je hier te zien. Ben blij dat je genoten hebt van mijn foto's.

Hoi Dorothé

Hihi, ik was inderdaad ijverig, maar dat doe ik graag want ik vind het leuk om foto's te maken.  :D

Hoi Caroline

Ik kom zelf momenteel niet meer bijgelezen. Ik vind het allebei wel leuk hoor, beppen met jullie en film kijken met mijn beste vriendin. Nu heeft ze weer late dienst dus zie ik haar minder. Maar als het goed is, gaan we het weekeinde weer film kijken. Dank je wel voor het compliment over mijn foto's.  :) Ik zal de knuffel aal Beau geven, ze is ook een droepie hoor. Vandaag al twee keer gepoept onder het wandelen. Sorry, even off-topic maar ben wel trost op haar.  ;D

Hoi Karin

Ik kan jullie toch niet teleurstellen? Ik maak graag foto's en vind het ook leuk om ze met jullie te delen. Vooral als er zo genoten wordt van de foto's!

Hoi iedereen

Ik heb vakantie, dus hopelijk ook de gelegenheid om meer te lezen en te schrijven hier. Gisteren heb ik bij de Boerenbond eens voor de verandering Kenner zaad meegenomen. Kijken hoe ze daar op reageren, denk het goed want meestel maakt het ze niet zo veel uit. Heb ook een kracker met kiwi dip en orange dip meegebracht, die orange dip kracker vinden ze inderdaad nog een beetje vreemd, tenminste, toen ik tussen de middag kwam eten.

Verder gaat het met iedereen zijn gangetje. Do'tje zit trouw op de nepeitjes te broeden met haar vriendje, en de rest gaat zijn eigen gang. Hopelijk gauw weer foto's.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Fijn dat het allemaal goed gaat bij jou.
Oh lekker vakantie.... hoelang ben je vrij?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Ik moet zaterdag 2 februari weer beginnen met werken. Het gaat allemaal gewoon zijn gangetje.  ;D Gelukkig maar.

Mara

♥Debby♥

Hee vakantieganger.. ben maar een klein beetje jaloers hoor!  ;)

Hoop dat je er lekker van geniet!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

HoI Debby

Ik geniet er wel van maar heb momenteel een baalmoment. Ik verwachtte vandaag een vriend van me, maar meneer komt niet opdagen omdat ik hem niet uitgenodigd heb....maar goed, we maken er het beste van. Eens kijken of een vriendin van me mee wilt gaan wokken vanavond. Maar verder geniet ik er wel van. Vanmorgen heerlijk met Beau gespeeld, komen nog foto's van. Dadelijk toch mooie neppers op mijn nagels maken en verder ga ik het gewoon lekker rustig aan doen. Er komen nog foto's van Punky en Pipo als het meezit.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ben ik ook weer eens een keertje.
Als ik tijd heb dan ga ik alles terug lezen nu val ik maar gewoon weer middenin je boekje ;)

Mara

Hoi iedereen

Ik heb wat foto's voor jullie. Maar ik heb het idee dat mijn foto's afgezaagd worden, en ik heb eigenlijk ook nooit iets bijzonders te vertellen, dus ik denk dat ik maar stop met hier te schrijven...

Prinsje


Sparkle


Pearly Sunshine en Hoen


Debbel


Truus op de rug gezien


Wildkleur geparelde man, Juffie en Pierreke op de achtergrond


Adsila




Prins


Do'tje


Krullenbol


Adsila en Pearly Sunshine


Truus


Krullenbol


Adsila en Chatima


Chatima


Krullenbol en Pierreke


Pierreke


Sparkle


Donkergrijs grasje


Debbel en een van haar kinderen


Citroentje


Dus dit zijn misschien wel de laatste foto's die ik maak, tenzij jullie ze natuurlijk leuk vinden.

Mara

Wilma1

Wat lief die eetmomenten  :D je ziet ze ervan genieten :D

En lekker vakantie, zonder tijd leven  :P is je vriendin nog meegeweest wokken ???
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Nee, ze is niet mee geweest wokken. Ze kon niet. Dus heb gebeld en situatie uitgelegd, was geen enkel probleem. Als ik maar een keertje terug kwam. En dat was ik toch al van plan. ;D

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ....wat een mooie lieve foto's weer ! En smullen ze daar ook zo graag aan de trosgierst ? Hier ook hoor! Grtjs Ann



Anja

Citaat van: Mara op 27 januari 2008, 11:19:17
Hoi iedereen

Ik heb wat foto's voor jullie. Maar ik heb het idee dat mijn foto's afgezaagd worden, en ik heb eigenlijk ook nooit iets bijzonders te vertellen, dus ik denk dat ik maar stop met hier te schrijven...

Dus dit zijn misschien wel de laatste foto's die ik maak, tenzij jullie ze natuurlijk leuk vinden.

Mara


Eugenie,

Misschien stoot ik je nu wel tegen de borst met wat ik ga zeggen maar ik doe het toch.

Beleef jij er zelf geen plezier meer aan om foto's te plaatsen? Om te lezen hier en te reageren?
Je laat je boekje van verhalen naar hier verplaatsen en nu is het nog niet goed begrijp ik.

Je hoeft toch ook niet elke dag te schrijven.

Btw ik heb genoten van je foto's.

Groetjes Anja

Zo dat is gezegd. Sorry

Mara

Hoi Anja

Eerst even op jouw reactie reageren. Geen sorry zeggen hoor, dat hoeft toch niet. Ik vind het leuk om foto's te maken maar ik heb vaak het idee dat ik elke week dezelfde foto's plaats. Maar jullie denken daar schijnbaar anders over, dat vind ik allang fijn dat mijn foto's toch niet afgezaagd worden. Ik lees heel graag in andere boekjes en probeer er ook altijd in te reageren, voor zover de tijd en zo het natuurlijk toelaat, maar ik vind mijn eigen verhaaltjes zo saai. Ik heb geen jonkies, geen koppelavonturen en geen tam maak valkjes en zo. Dus het lijkt voor mij allemaal heel saai omdat het voor mij dagelijkse beslommeringen zijn. Het is niet dat ik er geen plezier aan beleef hoor, maar het is meer gewoon een gevoel. Misschien ook omdat ik het nu gewoon zo druk heb. Maar gelukkig heb ik het dus helemaal fout wat betreft mijn foto's. Mooi zo, een reden te meer om van de week weer eens uitgebreid door de weekse foto's te maken. En Anja, geen sorry's want ik voel me niet aangevallen of wat dan ook. Een ander oogpunt is heel vaak verhelderend. Dank je wel!  :-*

Hoi Ann

Hier lusten ze zo graag trosgierst. Echt onvoorstelbaar zo graag. Moet morgen weer trosgierst halen, zag dat het bij de dierenzaak in de aanbieding was. En trosgierst heeft een groot voordeel, dan kan ik goed foto's maken.  ;D

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ik vind je foto's ook helemaal niet saai.
En kom ik met veel plezier in je boekje neuzen en je verhalen lezen.
Geniet nog steeds van je dagboek hoor.
en je zou nooit zoveel pagina's hebben als we er niet van zouden genieten ;)

Mara

Hoi Jeannine

Dank je wel! Dan zal ik gewoon vrolijk verder gaan met mijn schijnbaar niet saai verhalen.  :-*

Mara

*~Jeanine~*