Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 11 december 2007, 19:08:04
Citaat van: Mara op 11 december 2007, 18:47:13
Ik had ze geen straf gegeven...misschien een van de opperhoofden in de voliere?  ;)

Mara


Hoezo? Ben jij dat dan niet? ;D


Hoi Marc

Hahahah.....ik ben het opper opperhoofd, dan heb je nog de opperhoofden of te wel de oudjes in de voliere.

mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een leuk fimpje!!
Pino zit echt heerlijk te smullen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi Mara,

Ben ik weer ;D en stuit meteen op je mooie foto's en je mooie filmpje :D :D
Ik heb je dagboekje weer bijgelezen... door alle dingen hier heb ik de puf niet kunnen opbrengen om actief bezig te zijn hier, maar ik ben weer vol goede moed :-*

Groetjes Manon

Kaatje

Hoi Mara,

Wat een schitterende foto's weer en wat een waanzinnig filmpje !!! Ik heb echt mijn ogen uitgekeken en wat is Pino toch een verschrikkelijk lekker stuk  ;D Elke keer pikt hij er iets lekkers uit met zijn bekkie om het vervolgens verder met zijn pootje op te eten !!

Wat een snoezig gezicht is dat, heerlijk om te zien, bedankt voor al het moois !!

Groetjes Karin  ;D

Mara

Hoi Anke

Dank je wel voor het compliment! Pino zit echt lekker te smullen.

Hoi Manon

Fijn dat je hier weer even komt kijken, neem je tijd om te lezen hoor. Mijn boekje loopt niet weg, het krijgt er misschien alleen wat pagina's bij. Ik hoop je hier vaker te zien!

Hoi Karin

Graag gedaan hoor, ik ben heel blij dat je zo hebt genoten van de foto's. Pino is echt een lekker stuk he? Hij houdt ook van lekkers. Dank je wel voor het compliment.

Mara

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Mara op 11 december 2007, 19:12:02
Citaat van: Marc van de Kuifjes op 11 december 2007, 19:08:04
Citaat van: Mara op 11 december 2007, 18:47:13
Ik had ze geen straf gegeven...misschien een van de opperhoofden in de voliere?  ;)

Mara


Hoezo? Ben jij dat dan niet? ;D


Hoi Marc

Hahahah.....ik ben het opper opperhoofd, dan heb je nog de opperhoofden of te wel de oudjes in de voliere.

mara


hmmm... oudjes in de voliere...
Ik ga nu maar stoppen denk ik anders word ik hier verbannen! :o :-[ ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hi Mara,

Wat een schattige handtekening  :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Marc

Zo erg? Hahahah

Hoi MOnique

Dank je wel...Ik ben niet zo handig met foto programma's. Dus dan maar zo....

Hoi iedereen

Met de birdies buiten gaat het goed, met Punky gaat het iets minder. Hij heeft nu al drie dagen lang veel geslapen, weinig gegeten en soms wat gepoetst. Hij is dan ook al 17 jaar oud.....maar goed, ik maak me wel een beetje zorgen. Hij zit niet bol of zo, slaapt op twee pootjes (hij valt nog wel eens van zijn stokje af) en soms op een pootje. Verder reageert hij wel als ik hem roep of bij zijn kooi kom. Ach, het zal wel de ouderdom zijn.

Nou, ik ga zo eten want ik moet werken van 12.00 tot 17.00 en daarna misschien nog even naar C&A want de vlaggetjesweken beginnen en ik moet nog steeds een nieuwe winterjas hebben. En goh, ik heb het koud, we konden wel eens sneeuw krijgen.

Mara


Mara

Citaat van: Monky op 12 december 2007, 11:17:49
pppssssstttt... je zou nog foto's uitzoeken   ;)


Hoi Monique

Hahah...maar goed, als ik er toch nog mag uitzoeken...ik weet er al eentje en die staat in de serie van gisteren...de straffoto.  ;)

Mara

Monky

Stuur die maar in het groot op als je wil... dan kijk ik wat ik daar mee kan doen om het een beetje wintersfeer mee te geven  :)

Even over Punky... hou hem in de gaten. Het begint kouder te worden deze week en ze moeten meer energie verbranden om warm te blijven. Geef ze anders wat extra zonnebloempitten.

Groetjes,
Monky

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

We hebben weer super genoten van alle mooie foto's.
En ondanks dat Naschwa de griep behoorlijk te pakken heeft hoor ik iedere keer als Sparkle voorbij komt oooo aaaaa mmooooooiiiiiii ;D
Sparkle blijft haar favoriet. Ze zou zo Lady ruilen voor Sparkle de deugniet ;)

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Monique

Punky krijgt al extra zonnenpitten, ondanks dat hij gewoon binnen zit hoor. Maar hij is gewoon oud en versleten. Ik zal straks even kijken naar de foto's om op te sturen...Het zit even allemaal tegen.

Hoi Jeannine

FIjn dat jullie genoten hebben van de foto's. Haha, dus Naschwa zou graag Sparkle willen ruilen tegen Lady. Lief hoor. Beterschap lieve Naschwa.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Maar de rest wil Lady gelukkig niet kwijt ;D ;D
En jij Sparkle ook niet ;)
Bedankt voor de beterschapswensen.

En jij natuurlijk veel sterkte met Punky ik hoop dat alles goed met hem gaat.

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Jeannine

Nou, gelukkig maar dat de rest Lady niet kwijt wilt, want ik wil idd Sparkle niet graag kwijt. Graag gedaan.

En was Punky maar de enigste waar ik me zorgen om moet maken. Het gaat met Oscar, mijn hond, ook niet goed...ik moet zeggen, ik ben een beetje bang....Maar het zal wel goed komen.

Mara