Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Debby

Hij heeft de ene voor de andere dag er veel meer last van. Nu begint het weer kouder te worden, dan heeft hij er ook meer last van. Ook 's zomers als het erg heet is, heeft hij er last van.

Ja, 17 jaar is Punky ondertussen al, en dat met zijn gebreken.  :)

Mara

Dierenfreackske

Wat zeg je daar Mara .....17 jaar ? Amai ...wat een leeftijd al voor een valkje he !!!Die heeft al van zijn leven genoten zo te zien af bis dat niet ? Grtjs Ann



Marc van de Kuifjes

Citaat van: Mara op 10 december 2007, 20:22:16
Hoi Marc

Punky valt nog wel eens van de stok af, het lijkt of hij epilepsie of iets dergelijks heeft. Meestal als hij zoiets voelt aankomen, gaat hij al beneden in de bak zitten en dan kan hij dus niet meer van de stok vallen. Hij heeft inderdaad een hele aparte kleur geel, hij is veel geler dan mijn lutinos en mijn andere bontjes.

Speciaal voor jou, nog een foto van Punky.


mara


Op deze foto ziet hij er "iets gewoner" uit, maar als jij zegt dat hij er geler uit ziet dan de andere valkjes dan had ik toch goed gekeken! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Ann

Punky is al 17 jaar oud, als ik zijn ring mag geloven en daar ga ik dan ook maar van uit. Maar hij heeft niet altijd een goed leven gehad. Ik heb hem van een oud-collega gekregen die van haar vriend af ging. En toen ik hem dus opging halen (had een reiskooitje bij me maar zou in eerste instantie de kooi meenemen) zag ik in wat voor erbarmelijke toestanden hij in zijn kooi zat. Echt super zielig zeg. De bodem van de kooi was een dikke laag ontlasting, die zelfs al schimmel begon te voltooien, zelfs zijn speeltje zat helemaal onder. Was echt gewoon niet fijn. En hij zat eigenlijk altijd alleen.

Hoi Marc

De foto die ik voor je geplaatst had, is wel met flits gemaakt, dan lijken ze al veel lichter. Maar Punky is vrij donker van kleur, ook het grijs is best wel donker.

Hoi iedereen

Er komen (als het goed is) vandaag nog foto's en een filmpje.

Mara

Mara

Hoi hoi

Zoals beloofd, de foto's....

Pino


Sparkle


De schommel






De trap


Ik heb bij de dierenspeciaalzaak vandaag wat crackers gekocht, eentje met een kiwidip en een gewone. En die met de kiwidip viel wel heel erg in de smaak....






De volgende serie komt er aan.

mara

Anke

Hoi Mara,
Wat is het toch een lief gezicht als ze zo gezellig bij elkaar zitten :)

Die Kiwi dip is echt wel groen :o Leuk dat ze het zo lekker vinden :)

Mooie foto's weer!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Dank je wel voor het compliment. Ik zal de rest van de foto's eens laten zien, dan kun je zien hoe lekker dat de kiwi dip was.  ;D

Hoi iedereen

Tweede serie.

Chatima en Adsila


Truusje






Tja, wat kan ik zeggen. Pino vond deze cracker wel heel erg lekker...

Kijk bij bovenstaande foto ook even naar de achtergrond  ;D








op deze foto zie je heel duidelijk dat Pino gewoon op de cracker blijft zitten om te eten, ook al beweeg ik de cracker.

Sparkle en Krullenbol


Een van de andere rosella's kijkt nieuwsgierig toe.


Donkergrijs grasje.


De witte en de grijze kwartel.


Do'tje (cinnamon of niet)


Rosella pop van vorig jaar.


Met zijn zessen.




En er komt nog een serie en een filmpje.

Mara

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Hihi, leuk toch!

Hoi iedereen

De laatste foto's en het filmpje.

Krullenbol


Juffie


Het filmpje, hier kun je zien hoe gek Pipo van die cracker is. En hoe ik hem dus op de cracker mag vervoeren.


Ik hoop dat jullie de foto's en het filmpje leuk vonden.

Mara

*Petra*

Hoi Mara,

Wat een mooi filmpje! Pino is echt niet bang van je!
Ik vind dat hij zo sjiek eet, mooi zo met dat pootje  ;D!
En dan dat gezellige gekwetter op de achtergrond, heerlijk!
En natuurlijk het beroemde valkentrapje, altijd mooi om te zien!

Bedankt,
Petra 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Romy

Hoi Mara

Prachtige foto's zeg  :D De nieuwe schommel die je vader maakte valt echt wel heel erg in de smaak! Hij wordt blijkbaar druk bezocht  ;D
De cracker ziet er inderdaad aantrekkelijk uit voor Pino. Lekker smullen  :) Crackers met kiwi heb ik hier nog nooit gezien  ??? Ik zal er even op moeten letten.

Jammergenoeg kan ik je filmpje maar heel moeilijk bekijken, aangezien ik hier een trage verbinding heb...  :(

Groetjes
Romy

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Mara op 11 december 2007, 16:38:56


Mara



Heb je ze alweer gestraft? ;) ;D

Leuk filmpje van Pino, zoals hij dat zaadje met z'n pootje vast houdt! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

Wie maakt die kiwidip-crackers precies? Heb ik nog nooit eerder gezien ???...




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Petra

Dank je wel voor de complimentjes. Hihi, Pino is echt niet bang voor me, nee. Hij is net een kleine papegaai.  ;)

Hoi Romy

Die cracker is van de Vitakraft. Hier vinden ze die heerlijk, vooral Pino. De andere crackers vinden ze hier ook heerlijk. Ik hoop dat je het filmpje nog wel kunt bekijken. Want het is best wel een grappig filmpje.

Hoi Marc

De crackers worden gemaakt door Vitakraft en ze schelen zich niet zo heel veel in prijs met de gewone crackers van Vitakraft.

Ik had ze geen straf gegeven...misschien een van de opperhoofden in de voliere?  ;)

Mara

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Mara op 11 december 2007, 18:47:13
Ik had ze geen straf gegeven...misschien een van de opperhoofden in de voliere?  ;)

Mara


Hoezo? Ben jij dat dan niet? ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -