Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Caroline

Gave foto´s!! Vooral die met 11 valkjes en 7 (??) grasjes.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Sorry ben een paar dagen niet in je boekje geweest. Had meteen weer wat in te halen :o :o
Ik heb super genoten van alle mooie foto's en ook van het filmpje.

Groetjes,
Jeanine.

Anke

Hoi Mara,
Ik had nog wat in te halen :)
Mooie foto's heb je geplaatst!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja

Dank je wel voor het compliment. Hihi, wat leuk dat jouw valkjes er zo geweldig op reageren, echt prachtig.

Hoi Karin

Dank je wel voor het compliment. Het gaat nu alweer beter met me hoor, gelukkig maar. Dank je wel dat je het even vraagt.  :-*

Hoi Caroline

Dank je wel!  :D

Hoi Jeannine

Fijn dat je genoten hebt van de foto's en het filmpje. Je had inderdaad heel wat in te halen.

Hoi Anke

Dank je wel! Ook jij had nog heel wat in te halen!

Hoi iedereen

Vandaag geen foto's van de zeilen die voor de voliere zitten, te druk gehad.....Vanmorgen even mijn bovenverdieping gepoetst, daarna naar de slager zuurkool halen (Yummie) daarna naar Duitsland geweest en even ingekocht (nivea dagcreme die hier €10,00 kost, kost daar €5,00). Daarna even naar Blerick naar de Pet's Place geweest, daar heb ik de Loro Parque Mix Australian Parrot opgehaald en meteen de Exotic Nut Mix besteld, die kan ik volgende week of de week erna ophalen. Ben benieuwd wat ze van de Loro Parque Mix vinden.

mara

Silke *

Hoi Mara,

Prachtig weer de foto's!! Eneh, het filmpje vind ik best wel goed (van tijd) en hij is erg mooi! Filmpjes zijn ook eens leuk te bekijken. Fijn dat het weer beter met je gaat  :D
Ik begrijp het wel waarom je geen foto's hebt getrokken vandaag, ZOVEEL dingen die je hebt gedaan vandaag!!  :o :o :o

Groetjes
Silke x

Kaatje

Hoi Mara,

Graag gedaan hoor ... ik lees dat je dus lekker gewinkeld hebt, dat betekent dus inderdaad dat het beter gaat, goed zo  :D

Groetjes Karin

Wilma1


*smeltsmeltsmelt*  :D

Ik blijf dit zóóóó gaaf vinden, dat trapje met al die vogels erop  :D

De andere zijn natuurlijk ook erg leuk, maar dit trapje  :D :D :D

Ben je weer helemaal opgeknapt nu ??? Er heerst een vervelende hardnekkige griep  :-\ ik stond vanmiddag bij de apotheek, met nog 3 mensen en alle vier wilden we iets hebben om slijm op te lossen en stonden we te kuchen  :o :o :o   :-\

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Mara ....wat een leuke foto's zeg en wat heb je daar veel grasjes ook !! Zitten die samen met de valkjes in een voilere of zitten ze apart ? En de rossella ? Grtjs Ann (mooie kleurtjes trouwens hebben ze )



Kaatje

Hoi Mara,

Alles goed hier !? Ik zie dat je al een paar dagen niet online bent geweest, misschien ben je gewoon lekker druk geweest met sinterklaas en op je werk zal het nu natuurlijk ook wel spitsuur zijn geweest met deze dagen !!

Hele leuke foto's hoor, die trap blijft echt wel mijn favoriet  ;D

Groetjes Karin

Wilma1

Citaat van: kaatje98 op  7 december 2007, 09:22:09
die trap blijft echt wel mijn favoriet  ;D

Groetjes Karin

Naaapster  :P ;D

Eugenie is de laatste dagen druk, zei ze van de week... maar zogauw ze ruimte vindt komt ze weer  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥





Hoe heb je dit voor elkaar gekregen Mara??? wat waanzinnig!!!!

volgens mij had je ze vast geplakt.. ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Silke

Ik heb inderdaad veel gedaan die dag, was 's avonds ook wel moe hoor. Nog naar mijn broer en schoonzus geweest, even de cadeau's wegbrengen. Daarna terug naar huis en lekker op de bank gehangen.

Hoi Karin

Het ging inderdaad dinsdag goed met me, gelukkig maar. Ik weet nu een ding zeker, een griepje moet je echt uitzieken.

Hoi Wilma

Hihi, je vindt mijn trapje nog steeds geweldig, top hoor. Ik probeer eigenlijk altijd trapfoto's te maken speciaal voor de liefhebbers van de trapsessies.  

Ik was helemaal opgeknapt tot gisteren, ik stond al op met hoofdpijn (komt vaker voor omdat ik een probleem met mijn spieren en zenuwen in de nek heb) en keelpijn, Het werd alleen maar erger in de loop van de dag, wel gewoon gewerkt tot 21.00 en gelukkig kwam pap me ophalen. Gedoucht, wat gedronken, ibuprofen 600mg ingenomen en lekker naar bed gegaan. Vanmorgen gaat het alweer veel beter, strontverkouden maar dat komt ook gedeeltelijk door mijn astmatische bronchitis. Maar verder gaat het goed, ga zo meteen weer lekker couchsurfen.

Hoe gaat het met jou, Wilma?

Hoi Ann

Ik heb de rosella's, valkjes en grasparkieten samen in een voliere zitten. Dank je wel voor het compliment!

Hoi Karin

Het gaat hier wel goed hoor, ben strontverkouden maar ach, wat wil je ook? Ik werk in een supermarkt en kom natuurlijk veel in contact met mensen. En daar zullen er beslist ook een paar van verkouden zijn. Gelukkig voel ik me wel alweer veel beter dan gisteren!  ;D Heb het ook druk gehad met Sinterklaas, woensdagmiddag eerst gewerkt tot 17.00, daarna meteen naar mijn broer gegaan, daar gegeten en cadeau's uitgepakt en gisteren had ik een koopavond tot 21.00. ALs ik vandaag niet online was gekomen had ik me wel even gemeld hoor.  ;)

Het is inderdaad beredruk op het werk, echt wel. Ben 's avonds zo moe dat ik amper zin heb om online te komen, hang liever op de bank tv te kijken of wat te lezen. Ik zal blij zijn als kerstmis voorbij is hoor. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel erg gezellig om met kerst te werken (de zondag voor kerst hebben we koopzondag, ik mag werken van 08.00 tot 13.00 en als het goed is daarna kerstbrunch) maar het is wel heel erg vermoeiend. En kerst is bijna. Heb jij ook Sinterklaas gevierd?

Hoi Wilma

Dank je wel voor het doorgeven dat ik een drukke week had. Heb het ook druk gehad. Had je nog een sms willen sturen maar zelfs dat is erbij in geschoten. Ik ben er nu even, ga zo weer lekker op de bank, voetjes omhoog, kopje thee en een goed boek (wat ik bijna uit heb  :'( ).

Hoi Debby

Dank je wel voor het compliment....hihi, en om ze vast te lijmen...dan moet ik ze eerst vangen. Zie je me al gaan?

Hoi Marc

Hahahahahaha!!!!!
Mara

ManjaV

Hoi Mara,

Wat heb je een geweldige foto geplaatst. Het is zo leuk om alle valkjes en grasjes op die ladder te zien zitten. :D Zo lief! Ik vind de foto van Adsila waarop ze zich aan het poetsen is, ook heel schattig.
En de andere foto's zijn ook prachtig.

Ik hoop dat je snel weer opknapt. Er heerst inderdaad van alles.
Veel sterkte!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Wilma1

Na een restverschijnsel verkoudheid, gaat het goed  :D maar wat is COUCHSURFEN ??? ??? ???


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3