Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Het gaat toch over valkjes, eitjes en blokken? Zoals Caroline al zegt, volgens mij is dat niet off topic gaan hoor.  :)

Hoi Caroline

Hihi, dank je wel.

Hoi Romy

Graag gedaan. Eigenlijk is Pino helemaal niet bazig maar juist heel lief, alleen wat onbeholpen.

Mara

Anja


Ow oké sorry dan. Een klein misverstand dan.

Hier dan ook even het verhaal.

Het eitje wat nog heel is is niet bevrucht want ik zie geen adertjes. Dat hadden we dan al moeten zien want volgens mij is dit eitje donderdag gelegd.
Ze gaan ook het blok niet in dus ik denk ook niet dat ze gaan broeden. Als ze buiten de kooi zijn dan gaan ze samen op zoek waar ze onder de kast kunnen.

Groetjes Anja   

Mara

Hoi Anja

Ik ben heel erg benieuwd hoe het verder gaat met het eitje. Ik zal het zeker blijven volgen in je eigen boekje  ;).

Bah, wat is het hier koud en nat en guur zeg.....Ow ja, en mijn snijwond is al aan het genezen, het velletje wat los zat is toch aan het aangroeien zoals het schijnt. Ik vergeet alleen dat ik een wondje heb dus sla nog wel eens de enter aan met de verkeerde vinger...maar gelukkig kan ik ook blind typen met 9 vingers...... ::)

Mara

mar

hoi mara
ik vind dat je een prachtige volere heb je vogels kan daar echt trots mee zijn. En dat is ook wel te zien . Die driehoek lijk wel veel op de mijne die ik gisteren gekocht heb .Eerst twijfelde ik wel maar ik ben toch blij dat ik het gedaan heb. Ik heb er een foto van staat nu in me verhalenboek.

groetjes mar

♥Debby♥

WAUWWWWWWWWW... schitterende foto's weer Mara.. wat genieten zeg!!

ik vind Debbel toch wel de liefste, leukste en schattigste hoor!  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Mar

Leuk dat je even komt buurten. Ik zal zo eens in je boekje gaan kijken. De driehoekschommel is erg in de smaak gevallen bij mij, hoop dat ze die bij jou ook leuk vinden.

Hoi Debby

Hihihi, ik ben blij dat je Debbel leuk vindt.  ;) Dank je wel voor het compliment.

Mara

ManjaV

Hoi Mara,

Je hebt weer prachtige foto's geplaatst. Ik vind de foto's waar Do'tje met het wildkleurmannetje opstaat, erg erg lief.  :-* :-* :-* :-* :-*
Zijn ze een koppeltje? Zo ziet het er in ieder geval wel uit.
Je hebt een stel prachtige vogels bijelkaar. En zo te lezen komen er nog meer jouw kant uit! Ik kan me ook voorstellen dat je fan bent van grasparkieten. Wij hadden ze vroeger ook, het zijn hele lieve vogeltjes.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Silke *

Hoi Mara,

Je bent bijna aan je 10.000 bericht! :o

PROFITICIAT alvast!  ;)

Groetjes
Silke x

*Yvon

Hoi hoi

Ook ik heb weer genoten van je prachtige foto-sessies.
En als toch iedereen hun voorkeur uitspreekt,kan ik het ook wel doen.  ;) :D
Van de valkjes vind ik Truus en Krullebol hele mooie valkjes.
En van de grasjes Sparkle en nog een paar die mooie felle kleurtjes hebben.  ;) ;D
Natuurlijk ook de rosella's.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kaatje

Hoi Mara,

Na lange tijd weer even fijn in je boekje gelezen en wat is de voliere prachtig geworden. De touwladder die je vader gemaakt heeft is ook echt helemaal "hot" als ik de birdies er zo op zie zitten  :D

Foto's zijn weer prachtig en gaan werkelijk nooit vervelen, wat is Pino toch een plaatje !!

Fijn dat het met je vinger al weer beter gaat, .... met je hand ook !?

Groetjes Karin

Mara

Hoi Manja

Dank je wel voor de complimentjes. Do'tje en dat wildkleurmannetje zijn geen koppeltje, het zijn moeder en zoon en beste kroelmaatjes. Meer zijn ze eigenlijk niet. Ze zitten wel heel veel bij elkaar maar meer dan kroelen doen ze eigenlijk niet. Ze zijn superlief.  :D Het is wel de bedoeling dat er nog meer vogels deze kant uit komen maar alles op zijn tijd. Grasparkieten zijn echt heel grappig, het zijn net kleine clowntjes. Leuk dat je weer even kwam kijken.

Hoi Silke

Dat 10.000ste bericht duurt nog wel even hoor. Maar alvast bedankt...

Hoi Yvonne

Iedereen heeft zijn voorkeur al laten blijken, dus jij mag dat ook gerust. Dank je wel voor de complimentjes en ik zal ze doorgeven aan de jongens buiten!!

Hoi Karin

Fijn om je hier weer even te zien zeg. Dank je wel voor het complimentje en ik hoop dat je er van genoten hebt. Die touwladder is echt helemaal hot, ze maken er echt heel veel gebruik van, gelukkig maar. Dank je wel voor het compliment over mijn foto's en Pino, hij is echt een plaatje hoor en ook nog lief ook nog.  :D Met mijn hand gaat het ook weer goed, gelukkig maar en met de vinger ook. Hoop dat het met jou ook goed gaat lieverd!!

Hoi iedereen

Ik heb vandaag nog foto's gemaakt in de voliere, die zal ik straks plaatsen, moet dadelijk eerst met Oscar naar de DA voor controle. Daarna nog wat dingetjes doen en dan later op de middag of vanavond heb ik nieuwe foto's.

mara

Rianne

Je moet er anders nog 3 posten Mara, dan heb je er 10.000 ;)

Mara

Citaat van: Rianne op 26 november 2007, 12:47:11
Je moet er anders nog 3 posten Mara, dan heb je er 10.000 ;)


Hoi Rianne

Ik dacht dat ik er nog veel meer moest.... :-[ Dat gaat wel heel erg snel zo.........Dank je wel dat je me er op gewezen hebt!!

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Mara,

Ja ja, proficiat met je 10.000 ste bericht  ;D Wat een mijlpaal zeg !!!



;D ;D ;D

Groetjes Karin