Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Monky

Hi Mara,

Je voliere ziet er echt schitterend uit  :D

Ah... het is je gelukt om je 3 lutino's op 1 foto te krijgen  ;D Je wil niet weten hoe lang ik heb geprobeerd om dat voor elkaar te krijgen voor de fotowedstrijd. Ik kon gewoon niet kiezen, dus ik denk, ik zet ze er alledrie neer... maar dat lukte me gewoon niet  :P

Je hebt heerlijke beesjes. Gapende Truus is erg schattig  :)

Nog de laatste loodjes wat voliere betreft  ;D

Jij zal het met de feestdagen wel enorm druk krijgen of niet? Als ik er aan denk... die overvolle winkels... ik probeer de boodschappen altijd te verspreiden in de weken ervoor.... maar er zijn altijd nog laatste dingetjes die ik moet hebben en dan kom je er toch weer middenin...

Oei... ik zit je dagboekje vol te kleppen met onzin  ;D

Oh ja!! Je hebt leuke foto's geplaatst  :)

Groejtes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Wat een mooie grote voliere zeg! Ik wou dat ik ook zoveel ruimte had!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Monique

Ja, heerlijk dat het bijna bijna klaar is.

Toch gezellig dat je even mijn boekje komt volkletsen?  ;D Ik heb er geen problemen mee hoor. Je blijft toch ook ontopic door over mijn birdies te kletsen.

Het is zo moeilijk om ze alledrie op de foto te krijgen, net zoals het moeilijk is om al mijn geparelde valkjes op de foto te krijgen (Parel, Do'tje, Pearly Sunshine en Krullenbol). Toevallig bleven ze vandaag dus wel zitten die malle lutino's. Ik heb tegenwoordig een geluk, Adsila is wat minder bang geworden voor me sinds ze aan mijn vinger heeft gehangen met haar snavel.  ;D Maar vaak zijn de leukste foto's toevaltreffers hoor.  ;D Ik wist ook niet welke foto ik moest insturen voor de fotowedstrijd, maar ik heb er toch een gevonden. Hihi...

Truus is eigenlijk over het algemeen een heel lieve valkparkiet en niet echt angstig zoals je van een volierevogel zou verwachten. Hij komt niet bij me zitten maar hij is wel heel nieuwsgierig en komt dan ook echt kijken.

Het begint nu al steeds drukker te worden, maar wij mogen al niet klagen over drukte want het is een best wel drukke winkel waar ik werk. Maar ik vind het niet erg, dan gaat de tijd heel vlug  ;D en hoef ik niet zoals bij mijn vorige baas elke 10 minuten op de horloge te kijken hoe laat het is. En heel eerlijk gezegd, vind ik deze tijd toch wel heel bijzonder. Ondanks de drukte hebben de klanten over het algemeen goede zin en is de sfeer heel anders. Ik probeer hier thuis ook de boodschappen te spreiden hoor en niet alles die laatste week te doen, want dan sta je te lang in de rij (cassieres doen hun best hoor om de rijen weg te werken) en krijg je nog geen parkeerplaats meer. Maar het is wel gezellig.  ;D

Ben blij dat je mijn foto's leuk vond!!!

Hoi Marc

Dank je wel. Eerlijk gezegd staan wij ook versteld dat de voliere zo groot is geworden. Ik moet echt een verrekijker gaan vragen.  ;D

Groetjes

mara

♥Debby♥

Wauw Mara.. wat wordt het mooi... of eigenlijk.. het is al mooi!!

wat moet jij genieten zeg als je daar tussen in staat. Super!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Debby

Dank je wel voor het compliment. Het is geweldig om daar in te staan hoor, ik hoef me eens niet meer te bukken als ik in de voliere sta en er wordt gevlogen.

mara

*Petra*

Hoi Mara,

Nou, volgens mij gaat dat een paleis worden !!
De volgende keer als je toch foto's maakt; ga eens een meter of vijftien of verder van de voliere afstaan, en maak er eens eentje van de totale voliere. Mijn inbeeldingsvermogen is niet zo goed  :-[. Als je wilt hoor  ;).

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Romy

Hoi Mara

Wat is de volière PRACHTIG! Een echt paradijs! En zo groot zeg!  :o
Oh wat doe je me verlangen naar een eigen volière  :P

Wat voor soort dakbedekking komt er op de volière? Want ik zie dat er een oranje zeil op ligt?

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Petra

Ik zal om te beginnen eens een oudere foto plaatsen van de voliere. Hihi, dan weet je hoe hij was en dan zal ik proberen om morgenvroeg een foto van de voliere zoals hij nu is te maken.  ;)



Hoi Romy

Er komen polycarbonaatplaten op maar mijn broer moet die nog bestellen. Het zeil wat er nu op ligt, is vastgemaakt met oude deuren die in de voliere verwerkt waren en die zijn weer vastgemaakt aan de schuur. Dus het kan niet gaan waaien en ze zitten toch droog. Een stukje is gaan zakken maar dat is niet erg, dat zit precies onder het uitstekende stukje van de schuur en daar regent het dus gelukkig niet binnen.

Dank je wel voor het complimentje. Ik hoop dat jij ook gauw je voliere mag gaan realiseren.

mara

Anja

Hoi Eugenie,

Mooie foto's weer. Krullebol gaat de boel vast slopen ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Caroline

Leuke foto´s!!! En wat een ruimte hebben ze nu zeg.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Wat mooi groot is alles nu.
En ik heb weer heel erg genoten van de foto's.
Morgen kunnen de kids ook kijken. Die liggen nu op een oor ;)

Groetjes,
Jeanine.

Bello

Hoi Mara,

zo dat schiet op zeg.

Maar wanneer komen Punky en Foefer nu jullie kant op?

Ik zag in het boekje van Caroline dat je bij haar een reservering gaat plaatsen? Welke mutatie ga je dan voor?

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Citaat van: Bello op 20 november 2007, 21:06:22
Hoi Mara,


Ik zag in het boekje van Caroline dat je bij haar een reservering gaat plaatsen? Welke mutatie ga je dan voor?

Dorothé


Dat had ik in mijn boekje ook gevraagd. Ben benieuwd welke het gaat worden.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Nu wordt ik ook nieuwsgierig ???

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Hoi Mara,

Oeps, nu val ik met m'n neus in de boter  :-[
Wow! al die foto's die je plaatste!  :o Ze zijn echt wel geweldig! En ik zie dat je een voerplank gebruikt, is dat handig? Ik zit hier zo met een automaatje, soms wel vervelend want de lege zaadjes blijven zitten en dan moet ik elke dag de zaadjes weghalen (en ook bijvoeren natuurlijk).
Citroentje is echt een prachtig grasje  :o De volière is ook heel groot geworden zeèg!! Zeker die foto's die je trok vanaf het begin van de volière.  :o Ik denk wel dat je valkjes, grasjes, rosella's, kwartels en roodruggen daar héél veel plezier in beleven, er hangen dan ook wel leuke speeltjes  ;D
Echt, suuuperleuk moet het zijn!!

En ik las dat je op de wachtlijst staat?
Nu maak je me ook wel nieuwsgierig!
Vertel er eens iets over...

Groetjes
Silke x