Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Als het maar goed met je gaat mara.. dat is het belangrijkste!!

Veel succes met al je drukke bezigheden!

en een aai over de bol voor oscar!  :-*


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


Mara

Hoi Debby, Caroline en Anja

Dank jullie wel. Oscar ligt lekker op de bank zonder kap en geniet heerlijk van de aai over de bol die hij van Debby heeft gekregen.

Morgen heb ik misschien foto's van de voliere zoals hij er nu bij staat, oud en nieuw samen.  ;D

mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Fijn dat het met jullie allemaal een stuk beter gaat.
Heel veel plezier met het maken van de kerstkaarten.
Kijk ook uit naar de foto's van de voilere ;D

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Jeannine

Echt fijn dat het met iedereen beter gaat.   ;D

Hoi iedereen

Ik denk dat er vandaag geen foto's komen van de voliere. Pap is er nog druk in bezig en ik moet zelf pap ook helpen. Maar ik probeer deze week foto's te maken.  ;D

Mara

Anke

Hoi Mara,
Fijn dat je vader weer in de voliere kan werken!!
Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke foto's.
Succes met de laatste loodjes :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hoi Mara,
ik ben blij om te lezen dat verder alles goed gaat met je.
Wat is er met Oscar aan de hand? Want volgens mij heb ik iets gemist...
En wat fijn dat de volière nu echt bijna helemaal af is!! Dat moet volgens mij een fantastisch gevoel geven straks, als de volière helemaal klaar is.
Ook ik kijk uit naar de foto's.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Mara

Hoi Anke

We hebben gisteren tot een uur of drie gewerkt in de voliere en vanmorgen is pap verder gegaan. Het schiet langzaam maar zeker op.

Hoi Sharon

Oscar is gecastreerd en door die castratie moet zijn prostaat tot normale grootte terugkrimpen. Hij heeft namelijk problemen met zijn prostaat. Het is een heel fijn gevoel hoor, dat mijn voliere bijna klaar is.

mara

*Petra*

De laatste loodjes, maar we zijn allemaaal reuze benieuwd!!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Petra

DE laatste loodjes ja. Maar ik heb nu een verrekijker voor Sinterklaas gevraagd, want het is best wel ver hoor, van de voorkant naar de achterkant van de voliere en zie mijn birdies zo slecht. ;)

mara

Anja


Marc van de Kuifjes

Citaat van: Mara op 19 november 2007, 19:30:03
Oscar is gecastreerd en door die castratie moet zijn prostaat tot normale grootte terugkrimpen. Hij heeft namelijk problemen met zijn prostaat. Het is een heel fijn gevoel hoor, dat mijn voliere bijna klaar is.


Oei! Euhhh...
Ik dacht bijna te lezen dat het een fijn gevoel is om gecastreerd te zijn! :o :o :o
:-[
;D ;D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Anja

Hihihihii   ;D   ;D ;D ;D ;D ;D

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 19 november 2007, 20:25:13
Citaat van: Mara op 19 november 2007, 19:30:03
Oscar is gecastreerd en door die castratie moet zijn prostaat tot normale grootte terugkrimpen. Hij heeft namelijk problemen met zijn prostaat. Het is een heel fijn gevoel hoor, dat mijn voliere bijna klaar is.


Oei! Euhhh...
Ik dacht bijna te lezen dat het een fijn gevoel is om gecastreerd te zijn! :o :o :o
:-[
;D ;D ;D


Hoi Marc

Ow wat erg zeg.....Nee, maar ik ben wel blij dat we de beslissing genomen hebben om Oscar te laten opereren. Want het is duidelijk te merken dat hij nu veel actiever en zo is.

mara

Kaatje

Hoi Mara,

Ik dacht ik kom ook weer eens even snuffelen in je boekje ! Fijn dat het einde van de voliere steeds dichterbij komt, dat zal voor jou en voor je vader ook een echte opluchting zijn denk ik !

Met mij gaat het verder "goed" hoor, de rest heb je al in mijn boekje gelezen natuurlijk ! Leuk en Handig zo'n verrekijker voor sinterklaas !!

Groetjes Karin