Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Het waren zeker weer hele mooie foto's !!  ;D
Enne je voliere is helemaal af ?
Heb ik ook iets gemist ofzo ?
Dan ben ik ook net als Rob benieuwd naar een foto met de hele voliere erop.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Mara,

Je hebt weer leuke foto's geplaatst  :D
Krullebol heeft niet echt een krullebol meer, of wel ?  ;D

Je hebt een stel hele mooie vogels Mara!

Groetjes,
Monky


Mara

Hoi Sharon

Dank je wel voor het complimentje. Haha, er zijn wel meer mensen die Krullenbol mooi vinden, dat zie je zo maar weer. Wat vond je van de Punky foto's?

Hoi Anja

Bromsnor, dat is een goede. Ik zal hem onthouden. Dank je wel voor het compliment.

Hoi Romy

Dank je wel. Ik vind namen verzinnen ook zo ontzettend moeilijk. Echt niet normaal hoor.

Hoi Debby

Bij een man verdwijnen later de parels ja. Bij Krullenbol blijven de parels bestaan. Leuke namen trouwens.

Hoi Rob en Yvon

De voliere is nog niet klaar. De oude voliere staat nog binnen in de nieuwe voliere (we hebben er om heen gebouwd) en de oude voliere wordt hopelijke volgende week gesloopt en dan de nieuwe ingericht.

Foto's volgen zo gauw mogelijk.

Hoi Monique

Haha, nee, Krullenbol heeft geen krullenbol meer. Jammer genoeg maar zo herkent wel iedereen haar.  ;D Dank je wel voor het compliment.

mara

*~Jeanine~*

Hier een lijstje met disney namen ;)
Het betekend natuurlijk niet dat je er een van moet kiezen maar dat weet je wel.

Figaro
Cleo
Melody
Ariel
Sebastiaan
Botje
Bagheera
Mowgli
Rakker
Balou
Louwietje
Boris
Mico
Flit
Triton
Medusa
Bongo
Winnie
Tiger
Iegoor
Bambi
Feline
Quasie
Aurora
Flora
Fauna
Dommel
Doc
Giechel
Bloosje
Niezel
Grumpy
Doezel

Misschien zit er iets leuks bij. Ik ga nog verder zoeken hoor.
Veel succes.

Anja


*~Jeanine~*


Anja


*~Jeanine~*

Mara valt straks van haar klotje ;D  ;D ;D ;D ;D ;D
En de drie kids van mij zijn nog niet klaar met namen verzinnen ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes,
Jeanine

Anja


Mara

Hoi Jeannine

Nou nou, de kids en jij zijn druk bezig zeg met namen verzinnen. Top toch. Echt leuk!! Waardeer het ook heel erg hoor. Ik zal eens op mijn gemak op zoek gaan naar leuke namen. En kom maar op met de rest van de namen, ik ben er klaar voor.

Hoi Anja

Hahahah...

Mara

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Alles goed in vogeltjesland. Maak me een beetje zorgen over Kop Toe, mijn oude grasparkietenman, hij is net zoals de roodruggen tot op de draad versleten maar hij wilt nog zo graag. Zit wel veel te slapen, maar wat wil je als je zo oud bent als hem. Maar o wee als ik te dicht bij kom.

Verder gaat alles zijn gangetje. Heb vandaag wat foto's gemaakt. Die ga ik dadelijk of straks plaatsen.

mara

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Zat er uit de lijst een nam die je voor een vogeltje geschikt vond? Hier komen weer wat nieuwe namen van de kids.

Sirius
Albus
Sneep
Ginny
Simon
Marcie
Lara
Dolly
Luna
Zazou ;)
Katie
Tommie
Lizzie
Tweety
Dalia
Sammy
Eve
Pukkie
Jackie (Chan)
Lelie
Wizzy
Woppy
Yamba
Lady
Cristal
Jade
Ruby
Nessa
Doedel
Dodi
Boots
Edtje
Ramon
Lenny
Will
Abou
Yago
Jack
Pieter
Snoopy
Alibaba
Davey
Tarzan
Jumbi
Jerry
Borry
Maxi
Mini
Loeki
Jiggly
Bagheera
Nossa
Rozie
Rexie
Billy
Astra
Zoë
Cloë


Ik hoop dat hier iets bij zit wat je leuk vind.

Groetjes,
Jeanine en de kids.

Anja


Geen foto's nog ;D ;D ;D ;D

Je hebt heel wat te doen met die lijsten van Jeanine.

Groetjes Anja