Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Wat lieffffff :-* :-* :-*
Sparkle is echt een naam die past. Mijn dochter en ik hebben genoten van de prachtige foto's met name van Sparkle ;)
En nu zag ik dat er nog een naamloos grasje zit :(
Moeten voor die ook gaan brainstormen ;D

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Hoi Mara,

Echte goed keuze om je grasje Sparkle te noemen!!   :)

Heb je nog een naam nodig voor je ander grasparkietjes?

En, natuurlijk, de foto's waren weer óver Zaligggg!  ;D

Zo 2 fotosessies mag je altijd doen hoor  ;D ;D

Groetjes
Silke x

Mara

Hoi Jeannine

Er zitten nog in totaal 4 naamloze vogels, grasjes (2 broers) en 2 geparelde wildkleur mannen (ook broers). En dan heb ik nog 5 kwartels die geen naam hebben.  ;) Dus als je dochter en jij nog zin hebben, ik kan nog heel wat namen gebruiken. ;D

Dank je wel voor het compliment maar ik moet zeggen dat Sparkle heel moeilijk is om te fotograferen.

Hoi Anke

Dank je wel.

Hoi Silke

Dank je wel voor het compliment. En ik ben nog op zoek naar namen, kijk maar even bij mijn reactie op Jeannine.

mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Voor een geparelde wildkleur vind ik Twinkel heel erg mooi.
Die viel me meteen in toen ik je bericht las.
Ik ga brainstormen met Amanny en dan kom ik morgen erop terug met een lijstje namen ;D

En ik vind dat je Sparkle prachtig op de foto heb gekregen.

Groetjes,
Jeanine

Mara

Hoi Jeannine

Leuk dat je samen met je dochter gaat brainstormen. Maar je moet je natuurlijk ook voorbereiden op de komst van Zazou, spannend hoor.  :D De parels bij de twee mannetjes zijn helaas niet meer te zien.  :'( Dat krijg je als je geparelde mannen hebt...

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,
:'( :'(Daar gaat de naam Twinkel.
Met het brainstormen om namen gaat de tijd wat sneller ;D
Als ik het me goed herinner vind jij disney films ook leuk he?
Dan ga ik eerst daar zoek voor namen. En ik kom echt niet met kwik kwek kwak en knabbel en babbel ;D

Groetjes,
Jeanine

Mara

Hoi Jeannine

Ik hou heel erg van Disney films, ben zelf helemaal gek van Winnie the Pooh. Heb nog niet alle films van Pooh, maar vind ze echt super. Verder ben ik een grote fantasy liefhebber, denk daarbij aan Lord of the Rings, The Curse of the Ring, The Chronicles of Narnia en dergelijke. Inspiratie genoeg, of niet?

Haha, ik had ook al aan Kwik, Kwek en Kwak gedacht maar vind dat inderdaad geen leuke namen.

Succes ermee en veel plezier morgen met het ophalen van Zazou.

Mara

♥Debby♥

Schitterend weer mara!!

en ik vind krullebol echt waanzinnig...  mag ik vragen welke mutatie dat is... kan ik altijd nog op mijn lijstje zetten dan..  ;D

Sparkle is een leuke naam! super!

en je grijze grasje... wat dacht je van Swiebertje...


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Debby

Dank je wel voor je complimenten.

Krullenbol is een cinnamon geparelde witmasker pop.  :D Heel erg mooie mutatie.

Leuke naam Swiebertje voor het grijze grasje, maar hoe moet zijn lichtgrijze broertje dan heten?

Mara

Sharon

Hoi Mara,
wat een supermooie foto's heb je weer geplaatst zeg!
Heb er weer van genoten hoor.
Leuk dat je voor de naam Sparkle hebt gekozen.

Ik zie dat er nog iemand is die Krullebol zo ontzettend mooi vindt  ;D ;D

Debby,
mijn Angel is ook een cinnamon geparelde witmasker. In mijn boekje staan foto's van haar. Ze zijn echt supermooi hoor, die mutaties.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anja

Citaat van: Mara op 24 oktober 2007, 20:30:41
Hoi Debby

Dank je wel voor je complimenten.

Krullenbol is een cinnamon geparelde witmasker pop.  :D Heel erg mooie mutatie.

Leuke naam Swiebertje voor het grijze grasje, maar hoe moet zijn lichtgrijze broertje dan heten?

Mara


wat dacht je van Bromsnor ;D ;D ;D ;D

Mooie foto's weer. we worden maar verwent zeg.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Mara

Je hebt hele mooie foto's gemaakt! Ik heb er van genoten hoor. Het is toch eventjes wat anders dan foto's van valkjes alleen :)
Poeh, namen bedenken... Dat vind ik ook altijd heel moeilijk. Maar ik vind wel dat er al een aantal leuke opgenoemd zijn.

Groetjes
Romy

♥Debby♥

ik zal er nog eens over nadenken Mara..

En wat de cinnamon geparelde witmasker betreft.. dan moet het dus wel een popje zijn anders verdwijnen de parels toch?? ik ga het nog wel leren hoor.. hahahaha pfff.. lastig die valkjes en hun mutatie's..

ik ga hem zeker onthouden..  heel mooi!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

Euh.. Swiebertje en Dodo.. (van Joop doderer die natuurlijk Swiebertje speelde.. ) ::)'t wordt al later he.. hahaha

Je had euh..swiebertje, malle pietje, luide loodje, bolle bram..

moeilijk hoor..

of Snuf en Snuitje uit Pipo de Clown..



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Rob S

Hey Mara,

Mooie foto's hoor! En je voliere is ook helemaal af, ik ben wel benieuwd naar een totaalplaatje ;) Of staat die er al en heb ik die gemist, ik ben ook al een tijdje niet meer in je dagboekje geweest :-X

Groetjes