Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Silke *

Waaauw Mara,

wat heb jij een mooie volière en ruim vooral!!
En leuke, mooie vogeltjes!!  :D

Wat ik al heb ondervonden is, dat ze SUPER graag op dit schommeltje zitten:

Misschien een ideetje (en alles hangt er nog aan, nog niet gesloopt of aan geknaagt, en ik heb het nu toch wel al een jaar hoor..)

Groetjes en doe zo voort met je moooie hobby!

Silke
xx

Anke

Hoi Mara,
Wahahaha wat een sloopteam heb jij ;D
ik ben benieuwd wat ze zeggen als je teruggaat naar de dierenwinkel.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor de complimentjes.

Tja, de dierenwinkel moest er eigenlijk heel erg hartelijk om lachen. Maar ook zij vonden 2 dagen wel erg kort. Van de week zou de vertegenwoordiger komen, en dan zou het probleem voorgelegd worden. Tja, ik heb dus maar iets nieuws gekocht en als ik de foto's straks plaats dan zijn er beslist een paar die zeggen van hey, dat ding heb ik ook.  ;D (hé Anke  ;) ). Verder hebben ze vandaag wilgentakken gekregen, daar heb ik een half uur voor moeten rijden maar ik heb er heel wat. De voliere is een en al wilgentak.  ;D En er komen vandaag foto's, morgen kan ik er helaas geen maken want heb een 6 weken dienst en heb dan ook al weinig tijd om de voliere schoon te maken. Maar om het goed te maken, ik heb 55 foto's gemaakt.

mara

Anke

Hoi Mara,
Ik ben erg nieuwsgierig naar je foto's ( 52 :o  ) en ik ben erg benieuwd naar het speeltje ;)
Wat is een 6 weken dienst??
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Ik heb 55 foto's gemaakt.  ;D En een zes weken dienst is een mis in de kerk voor iemand. In dit geval voor het vrouwtje van Boris, die is morgen 6 weken overleden.

Mara

Mara

Hoi iedereen

De foto's. Ik doe het in gedeeltes want het zijn er heel wat.

Vanmorgen toen de wilgentakken er net in stonden.

Een van de kwartels

Citroentje en Grote Blauw

Oude roodrug

De wilgentakken in de zon

Nieuwe speeltje

Krullenbol

Do'tje en een van de wildkleur mannetjes

De kwartels

Pino aan het dutten.

Gezellig met zijn allen.

Het koppeltje roodruggen

Met iets meer....

De rest volgt in de loop van de middag.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Mooie foto's hoor. Mooie nieuwe schommel ook. De wilgentakken in de zon dat vind ik een mooi gezicht.
Hoe staat het met de voliere? Is het einde in zicht?

Groetjes Anja

Mara

13 oktober 2007, 15:46:31 #2812 Last Edit: 13 oktober 2007, 15:56:28 by Mara
Hoi Anja

Dank je wel voor het complimentje. Het einde is bijna in zicht. Pap heeft het achterste gedeelte dichtgemaakt met rabatdelen. Van de week komt iemand meten voor de schotten of zeilen die er 's winters voorkomen. Mijn broer besteld de polycarbonaatplaten en mijn vader gaat van de week het pannendak leggen en dan begint het echt op te schieten.

Hoi iedereen

Het vervolg op de foto's.

Rosella pop

Pearly Sunshine en Do'tje

Albino grasje

Moeder en zoon

Pipa

Pipa

Pino strekken

Truusje

Pearly Sunshine, Do'tje en een wildkleurmannetje

De tweeling

Adsila

Vergadering....

Pino

Truusje en Parel

Pino

Nog meer foto's volgen.

Mara

Anja

Mooi mooi mooi
Ik zou de foto van Adsila insturen. Mooie foto van een mooie lutino.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Volgens mij heb je net gelezen bij de fotowedstrijd.  ;D Dat is inderdaad een mooie foto. Ik vind hem een beetje wazig...of zal dat gewoon aan mij liggen?

Hoi iedereen

Het volgende gedeelte van de foto's.

Pierreke

Krullenbol

Hoentje

Pareltje

Krullenbol

Het gezinnetje van Debbel en Prinsje

Werkoverleg  ;D

Pareltje

Wildkleur man en Krullenbol

Krullenbol en Pierreke

Pearly Sunshine

Rosella pop

Pino tussen de wilgentakken

Kwarteltje

Er komt nog een serie.

mara

Mara

Hoi iedereen

De laatste serie.

Pino tussen de wilgentakken.

Rosella pop

Kwartel in de zon in het zandbad....even later lag hij helemaal onder de zand met alleen zijn koppie nog vrij.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van de foto's.

Mara

Silke *

Jaaa Mara,

dat waren echt TE GEKKE foto's.
Ik denk dat jouw volière echt een paradijs is voor al je vogeltjes!!  :D

En je lutino gepareld valkje is echt SUPER!!  :o :o

Maar, mag ik eens vragen, Ik zie Pino zitten tussen de wilgentakken (maar eten zij die blaadjes op ofzo??,)

Silke
xx

Mara

Hoi Silke

Dank je wel voor je complimentje. Pearly Sunshine is het zusje van Adsila en komt uit een nestje van vorig jaar.

Ze zitten tussen de bladeren van de wilgentakken, of ze ze echt opeten, dat weet ik niet maar ze vinden het geweldig om ze te slopen.

mara

Bello

Nou nou

Wat een leuke foto's maar ze zitten dus al in een stuk van de nieuwe voliere dus.

Een half uur rijden voor wilgentakken, poe poe.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Ze zitten nu al een week of zo in het nieuwe gedeelte van de voliere. Maar nu door de wilgentakken hebben ze meer zitplaatsen gekregen omdat het voorste gedeelte nog niet ingericht was.

Een half uur rijden...dat had ik er wel voor over. Dan zie ik mijn kennissen ook nog eens.  ;)

Mara