Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Mara,

Je hebt weer prachtige foto's geplaatst van je vogeltjes.
En ook ik vind dat huisje daar wel leuk staan :D. Misschien gaan de kwartels er wel onder slapen?.


groetjes Sally

Mara

Hoi Anja

Vanmorgen was het redelijk, ben om 09.20 gaan werken en ging om 11.20 naar buiten en het stortregende en het is nog steeds niet uitgeregend.....Rot weer....

Morgen even de kwartels uitvangen, dan kan pap verder....

Hoi Sally

Wie weet ja....ik hoop wel dat ze dat doen. Dank je wel!

mara

Sharon

Hoi Mara,
toch wel fijn dat er binnen gewerkt kon worden dan. Dan heeft het toch niet stilgelegen door dit rotweer.
En ja, ik denk wel dat je moet oppassen met die kwartels.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Mara

Hoi Sharon

Dat is inderdaad heel fijn.

Hoi iedereen

Zo, ik heb net mijn foto voor de fotowedstrijd ingestuurd. Ben benieuwd....

mara

Anke

Hoi Mara,
hi hi eindelijk de juiste foto gevonden ;D
Jij hebt ook zoveel foto's dat zal best zoeken zijn geweest ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Ik heb drie bonte valkjes, twee 'gewone' bontjes en een geparelde bonte pop. Dus het was moeilijk. Ben benieuwd of je de foto zult herkennen.

Mara

*~Jeanine~*

Citaat van: Mara op  1 oktober 2007, 18:07:23


Hoi Jeannine

Haha, leuk hoor, die kinderwijsheid. Hoe oud is je grasje? Kan ook best zijn dat het een popje is hoor, die krijgt natuurlijk geen mooi blauw dopje. Echt leuk die kinderwijsheid. Dank je wel voor je steun.


Hoi Mara,

Ik weet niet precies hoe oud Lady is maar nog veel te jong om te zeggen of het een mannetje of een poppetje is. Daarbij is het een regenbooggrasje en dus ook wat lastiger te zien.

graag gedaan die steun ;) :-*

groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.

Sharon

Hoi Mara,
ik lees dat je een foto in hebt gestuurd voor een wedstrijd. Wat voor wedstrijd is dat dan en kun je de link eens geven? Dan kan ik op jouw valkje stemmen  ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Mara

Hoi Jeannine

Ook bij een regenbooggrasje moet je het kunnen zien. Grasjes zijn echt leuke vogels.

Hoi Sharon

Het is hier op het forum bij het gedeelte Fotowedstrijd en dan de Wedstrijd Oktober.

Hoi iedereen

Vanmorgen dacht ik echt dat Punky er van tussen kneep hoor. Hij hong in de tralies en donderde zo naar beneden. Hij zat heel stil in een hoekje te bibberen en liet zich aaien, dat doet hij normaal nooit. Nu gaat het alweer beter met hem, hij zit op stok en heeft nog wel niet gegeten, maar dat is normaal als hij zo'n aanval of hoe je het ook noemen wilt, heeft gehad.

mara

*~Jeanine~*

Citaat van: Mara op  2 oktober 2007, 16:44:06
Hoi Jeannine

Ook bij een regenbooggrasje moet je het kunnen zien. Grasjes zijn echt leuke vogels.

mara


Hoi Mara,

Ik heb me laten vetellen dat het bij een regenbooggrasje wat langer duurt eer het goed zichtbaar is. Lady is nu misschien een maand of 4 dus nog erg jong.

Wat zul je geschrokken zijn met Punky. Hopelijk knapt hij weer helemaal op.
Heeft Punky vaak van zo'n aanvallen?

Groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou
.

Mara

Hoi Jeannine

Ik heb zelf ook grasjes en en volgens mij ook een paar regenbooggrasjes, moet het even nakijken weet namelijk niet zo uit mijn hoofd alle mutaties (die zijn wat moeilijker dan bij valkjes, daar kan ik zo de mutaties van opnoemen).

Punky heeft wel vaker die aanvallen, hij is dan ook al 17 jaar oud en heeft een niet al te fijn leven gehad bij zijn vorige eigenaar. Daar zat hij in een hartstikke smerige kooi en was ontzettend veel alleen.

Hij zit zich nu te poetsen, dus dat zal wel goed komen.

Liefs

Mara

Ivy

Hoi Mara.

Ik heb erg genoten van jouw foto's, vooral deze:


Wat een mooitje... en ook nog zo'n leuke foto in het zonnetje... daar word je gelijk vrolijk van :)

Groetjes, Ivana





Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Hoi Ivy

Wat fijn dat je genoten hebt van mijn foto's. Dank je wel voor het compliment. Prinsje is ook een heel fijn grasje om op de foto te zetten. Maar soms ook wat moeilijker vanwege zijn lichte kleurtjes. Maar wel heel erg mooi.

Hoi iedereen

In het nachthok zat net een valkje op (nep)eitjes, volgens mij Adsila. En ik mocht haar lekker kroelen in de nek. En ze deed niet blazen, helemaal niets. Ze keek me alleen maar aan zo van, mooi, doorgaan.  ;D

Mara

Anja

Hoi Mara,

Zit ze op echte eitjes die je hebt omgewisseld of lagen er al nepeitjes?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik had het eitje vanmorgen al vervangen voor nepeitjes. Ik vind het nu een rottijd om ze te laten broeden, en ik doe ook eigenlijk niets om het te stimuleren...maar goed, ze zijn soms een beetje apart  ;). Maar wel erg lief hoor....En ze liet zich zo gewillig kroelen.

mara