Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja


Zo doe maar ruig zeg ;D ;D ;D
Nee hoor je moet jezelf ook eens verwennen toch?

Hoe vinden je vogels het op dit moment. Snakken die ook naar een nieuw onder komen?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Die hebben het eigenlijk best wel naar hun zin in het tijdelijke onderkomen. Maar ze zullen natuurlijk wel blij zijn als ze in hun nieuwe voliere zitten. Ik vind het ook fijner hoor, lekker veel ruimte.

mara

Sharon

Hoi Mara,
fijn hè, naar de kapper gaan en een nieuwe look krijgen  :)
Wow, lees ik dat nou goed?? Kan morgen de volière al klaar zijn? Dat zou echt fantastisch zijn, niet? Dan kunnen je vogeltjes ook weer lekker veel ruimte hebben.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Kaatje

Hoi Mara,

Wat heerlijk dat je een gezellige avond hebt gehad gisteren en wat heb je jezelf heerlijk verwend  :D Super meid, ... dat doet een mens pas goed en je mag jezelf per slot van rekening ook wel eens verwennen toch  ;)

Fijn zeg dat ze morgen weer verder gaan met de voliere, en ja ik geloof het heel graag dat je het graag af wilt zien  :D

Spannend hoor, maar het is nu al een plaatje en het kan alleen nog maar mooier worden  ;)

Groetjes Karin

*Petra*

Hoi Mara,

Heeeeeeeeeeeerlijk om jezelf eens te verwennen.
En volgens mij staan die herfstkleuren, koper en zo, je ook prima !!
Ik hoop dat de voliere morgen af komt, en je er lekker zondag van kunt genieten. En wij met jou, door je foto's  ;).

Groeten petra  ;)


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Wilma1

Citaat van: Anja op 27 september 2007, 19:42:33

Nu dus naar de kapper geweest dus nu kan ik er weer helemaal tegenaan.

Fotooooooooooooooo  ;D

Kan wel van jullie samen  :D

Wat spannend als de voliere morgen klaar zou kunnen zijn....gaaaf....hopelijk zit het weer een beetje mee  ::)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Mara,

Als het bij jou net zo'n weer is als hier ..nou dan treffen ze het echt niet.
Ik hoop dat ze wat aan de voliere kunnen doen.

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: Anja op 29 september 2007, 09:12:46
Hoi Mara,

Als het bij jou net zo'n weer is als hier ..nou dan treffen ze het echt niet.
Ik hoop dat ze wat aan de voliere kunnen doen.

Groetjes Anja


Heeeey jij babbelt gewoon "over die foto heen hè?!"  ;D


Eugenie ik hoop dat het bij jullie droog is, want hier is het nattig hoor  ::) en voor de volierebouw is dat erg vervelend!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Mara,
Spannend hoor, komt de voliere wel of niet af vandaag??
Het is hier ook heel naar weer.
Ik verheug me al op de foto's ;D
@ Wilma: wie is toch Eugenie?? :o ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Citaat van: Wilma1 op 29 september 2007, 10:25:28
Citaat van: Anja op 29 september 2007, 09:12:46
Hoi Mara,

Als het bij jou net zo'n weer is als hier ..nou dan treffen ze het echt niet.
Ik hoop dat ze wat aan de voliere kunnen doen.

Groetjes Anja


Heeeey jij babbelt gewoon "over die foto heen hè?!"  ;D


Eugenie ik hoop dat het bij jullie droog is, want hier is het nattig hoor  ::) en voor de volierebouw is dat erg vervelend!
;) Wilma



Wat dacht jij dan ;D ;D ;D ;D
Ik zal een foto in mijn boekje plaatsen als ik gedoucht heb met mijn valkjes.

Groetjes Anja

Mara

Hoi iedereen....

Nou, het zit even allemaal tegen....Het is gewoonweg rotweer, het regent al de hele dag en het is echt waterkoud. Nu willen de blinde klinknagels ook niet echt meer meewerken door constant los te laten.....Het bouwteam heeft onderling wat onenigheid en ik zit er dan tussen en probeer zo goed en zo kwaad het gaat mee te helpen maar het lukt niet  :'(. Dus ik heb mijn twijfels dat de voliere vandaag klaar is......Wordt nu langzaam tijd want over twee weken heeft mijn broer geen tijd meer, dan gaat hij klussen in zijn nieuwe huisje......zucht.

mara

Anja

Hoi Mara,

Dat is minder zeg.
Hier is het nu droog. Ik hoop dat de onenigheid snel opgelost gaat worden.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat hoop ik ook. Hier regent het al vanaf vanmorgen half zes. Mijn broer kwam al later omdat het bij hem zo ontzettend hard regende dat de kleine meid anders in een maxi badje had gelegen in plaats van in een maxi cosi. Ik kan me ook wel voorstellen dat ze het niet met elkaar eens zijn hoor....En dan hebben ze het ook nog koud en dan zijn ze ook nog nat. Mam is bezig met koffie te maken en dan krijgen ze een groot stuk gebak (spaanse vlaai) erbij en dan maar hopen dat het daarna wat beter gaat....*zucht*

Ik baal er wel van hoor....

Mara

Anja

Hoi Mara,

Leuk is anders ja. Och mss doet de koffie met gebak wel wonderen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dan hopen we dat maar. En ach, er is nog altijd een lichtpuntje in huis dat zo meteen uit haar bedje mag, want ze ligt nu lekker te slapen, en dat is mijn petekindje. En daar krijg je toch echt goede zin van.  ;D

Mara