Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

wat een mooie foto's weer. En die gekke rosella....................die dacht ik zal ze eens voor het lapje houden ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Gelukkig was er niets aan de hand.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Het was een roodrug  ;). Het zijn leuke foto's he, ik vind ze zelf ook erg leuk. Vooral die met die rosella. En de roodruggen, het zal me echt niets verbazen als we ze een keertje vinden hoor. Zo oud als ze zijn. Maar dan hebben ze tenminste een goed leven gehad.

mara

Kaatje

Hoi Mara,

Wat een schitterende foto's weer en wat is nachthok ontzettend mooi geworden !! En ja, het is altijd eerst een enorme bende voor je het prachtige resultaat ziet ... Maar dan is het wat Yvonne ook zeg, ....dan ben je troep al weer helemaal vergeten  ;)

Thanks voor de waanzinnige foto's ... wat een snoepies allemaal !

Groetjes Karin

Anja

Citaat van: Mara op  7 september 2007, 19:18:08
Hoi Anja

Het was een roodrug  ;). Het zijn leuke foto's he, ik vind ze zelf ook erg leuk. Vooral die met die rosella. En de roodruggen, het zal me echt niets verbazen als we ze een keertje vinden hoor. Zo oud als ze zijn. Maar dan hebben ze tenminste een goed leven gehad.

mara


Oeps foutje. vrijdag hè dan wil het niet meer zo ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat kan gebeuren.....

Hoi Karin

Dank je wel voor je complimentje!! Er komen meer foto's hoor, ik hou jullie op de hoogte.

Mara

p.s. fijne avond!

Sharon

Hey Mara,
ik wou ff zeggen dat ik je boekje aan het lezen ben hoor meid, helemaal van begin tot eind  ;D.
Ik moet zeggen dat jouw boekje echt heel fijn wegleest.

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Kaatje

Hoi Mara,

Heel graag gedaan hoor en ik ben echt weer heel erg benieuwd .... jippie zondag iig foto dag  ;D

:-* Karin

Wilma1

Hoi Manja, Mara, Maja, Marga  ;D ;D ;D ;D IK hou het bij Eugenie  :P wet ik zelker dat ik goed zit  ;)

Dank je voor het complimentje, maar de enige manier om op afstand iemand tot steun te zijn kan ik op deze manier  :) en jij bent me toch best dierbaar, voor alles wat je voor mijn wilde doen.

Wat een waanzinnig leuke foto's heb je gemaakt en wat een schone binnenslappkamer hebben ze ( NOG)  ;D ;D ;D heb je ze meteen geleerd met een doek en sopje om te gaan, zodat ze hun eigen verblijf kunnen helpen schoonmaken ???  ;D Scheelt voor jou weer werk  :D ;)

De anderen zijn nu tijdelijk wat kleiner behuist begrijp ik te zien ??? Wat spannend, een nieuwe voliere maken, zou haast niet kunnen wachten tot het af is  ::) :P
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Mara,
Alles goed in voliereverbouwland?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Mara,

hoe is het? Alles goed? Ben je lekker naar de markt geweest? Of ben je druk bezig met de volliere?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Sharon

Dan heb je nog heel wat te lezen, ben wel blij dat mijn boekje zo makkelijk wegleest.... ;D En ik ben ook heel benieuwd wat je van mijn boekje vindt als je klaar bent. Laat je het me even weten?

Hoi Karin

Yup, zondag is het foto dag en dan komen er zeker foto's. Het zal toch al een wat moeilijkere dag worden, want morgen gaat Boris weg. En al zijn we er niet bij als hij gaat. Het zal toch een dubbel gevoel zijn morgen. Dus, foto's komen er aan.

Hoi Wilma

Hou jij het maar lekker bij Eugenie, heerlijk verwarrend voor diegene die nieuw in mijn boekje zijn.  ;D ;D

Ik vind het gewoon heel bijzonder dat ik zo gesteund wordt door mensen van dit forum, en dat allemaal via internet. Ik had je heel graag willen helpen hoor Wilma, maar zo is het toch ook heel goed opgelost. Ik ben blij dat ze nu een goed stekkie hebben. Vriendschap is iets heel bijzonders, ik ben gewoon blij dat ik zulke mensen om me heen heb.  ;D

Op het moment hebben ze ongeveer 4 meter voliere tot hun beschikking en twee nachthokken. De rosella's zitten nogal graag in het nieuwe nachthok maar ze zullen toch tijdelijk in hun oude nachthok moeten met twee kwartels. De rest gaat in het nieuwe, grote nachthok.  ;)

Hoi Anke

Alles is goed in volierebouwland hoor. Vandaag wat minder gedaan, pap heeft de raam van het nachthok nog even met gaas afgemaakt zodat ze er niet tegen aan kunnen vliegen en verder ligt het vandaag even een beetje stil. Misschien zo nog even een muurtje metselen.

Hoi Anja

Ik ben vanmorgen inderdaad naar de markt geweest en ook even naar de Fressnapf (de Duitse Jumper) geweest. Daar heb ik me toch iets gekocht....Prestige Hawaiian noodle mix. Dat doe je in een bakje voor de magnetron, 50 ml water erbij, 3 minuutjes in de magnetron op 1000 watt en klaar...even af laten koelen. Alleen onze magnetron gaat maar tot 600 watt...dus ik had het iets (te) lang in de magnetron laten staan...Ben benieuwd of ze het lekker vinden. En ik heb nog wat knabbelsstokken gekocht.

mara

Anke

Hoi Mara,
hi hi jij kookt zelfs voor je vogeltjes ;D
Ik ben benieuwd wat ze er van zullen vinden.
Heb jij ook altijd de neiging om de hele winkel leeg te kopen als je bij de Jumper bent?
Ik vind het net luilekkerland ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Deze winkel is gelukkig niet zo heel erg groot en heeft meer keuze in hondenvoeding en kattenvoeding dan vogels. Maar deze noodle mix hebben ze bij de dierenspeciaalzaak in ons dorp weer niet, dus tja...ik wil wel eens wat nieuws proberen. Maar anders had ik die neiging wel jah....

Mara

Anja

Hoi Mara,

Noodles voor valkjes? Nooit van gehoord maar het lijkt me wel lekker.
Vonden ze het ook lekker?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Toen het eenmaal op de grond lag vonden ze het lekker. Ik heb net Krullenbol er van zien eten, dat was tegen kwart voor acht, dus ik denk dat ze het wel lusten. Zal morgen een foto van de doos plaatsen.

Mara