Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Citaat van: Anke (til) op 19 augustus 2007, 12:14:52
Hoi Mara,
Wat een heerlijke foto's ;D
Ik wacht vol spanning op de rest.
Veel plezier bij Anja vanmiddag ;D
Groetjes Anke


Hoi Anke

Hihi, dank je wel. De filmpjes zijn aan het uploaden en het zal vanmiddag best wel gezellig worden.

mara

Mara

Hoi hoi

Een filmpje van Pipo.


En een algemeen filmpje.


Mara

Anke

Hoi Mara,
Wat zitten je vogeltjes weer heerlijk te snoepen.
Vogelmuur denk ik??
Mijn valkjes gingen terugroepen toen ze al die vogelgeluidjes hoorden ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Mara,

Ik heb genoten van je foto's en filmpjes. Echt weer klasse hoor.
Die van mij moet ik nog verkleinen en uploaden.
Wij vonden het erg gezellig en we hebben net tegen elkaar gezegd dat je zichtbaar hebt genoten van de douche sessie.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anke

Inderdaad vogelmuur. We hebben genoeg in de tuin staan dus ik heb Anja ook wat meegenomen vanmiddag. Wat leuk dat ze bij jou reageren op de filmpjes.

Hoi Anja

Ik heb er heel erg van genoten hoor.  :-[ En volgens mij was dat ook wel te zien. En het was natuurlijk weer reuze gezellig. Nogmaals dank je wel voor de gastvrijheid.   :-*

Mara

Anke

Hoi Mara,
Handig toch dat onkruid ;D
Ik heb vandaag voor het eerst mais aan de valkjes gegeven.
Ze zitten er wel aan te frummelen maar of ze het echt lekker vinden.... de jury is volgens mij nog in beraad :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Hihi, dat onkruid is heel handig.  ;D Hier vinden ze mais in het begin altijd leuk om mee te gooien, daarna wordt het pas opgegeten, als alles op de grond ligt.

Mara

Anke

Citaat van: Mara op 19 augustus 2007, 19:16:35
Hoi Anke

Hihi, dat onkruid is heel handig.  ;D Hier vinden ze mais in het begin altijd leuk om mee te gooien, daarna wordt het pas opgegeten, als alles op de grond ligt.

Mara

Hoi Mara,
wahahahaha. Ah gooien ;D Dat doe ze hier met beukensnippers en met stukjes sperciboon. Daar knabbelen ze eerst op en als het dan niet lekker meer is... HUP door de tralies op de grond ::)
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze zien dat mais ook door de tralies past ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Dat zal niet meer zo heel lang duren denk ik...hihi....misschien komen er vanavond ook nog foto's en een filmpje van mij.

mara

Mara

Hoi hoi

Toch maar even wat foto's....had er zin in. Dus het zijn van vandaag twee series en twee keer twee filmpjes.

Een foto van Punky....


En dan nog wat foto's van de voliere.
















De filmpjes komen nog. Misschien vanavond en anders morgen.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Wat is het een toch een schattig gezicht een grasje samen met een valkje :)
Leuke foto's weer :)
Ik denk dat ik het filmpje morgen pas zie.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Een filmpje is al klaar, tweede loopt nu. Dus wie weet, en anders hoor ik morgen wel wat je er van vindt.

Dat is altijd leuk om te zien, een grasje naast een valkje.

Mara

Anja


Ik kan het amper bijhouden met al die foto's en filmpjes ;D ;D ;D ;D


Wat een beauty zeg.
Daar mag je wel meer foto's van plaatsen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

En dan te bedenken dat die knapperd volgens zijn ring al 17 jaar oud is.

mara

Anja


Wow dat zou je niet zeggen. Ik vind hem een heel vrolijk koppie hebben.

Groetjes Anja