Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anke

Ik doe mijn best. Aangezien ik toch vrij heb, heb ik er gewoon wat meer tijd voor. Dus tja, dan doe ik het wat makkelijker. Het filmpje is nog aan het uploaden.

Hoi Anja

Dank je wel  :-[.

Mara

Mara


*Yvon

Hoi hoi

Kom ik weer met een standaard zinnetje,maar wel gemeend !!
Hele mooie foto's !!  ;D
Op het eerste filmpje was het net of Pino niet gefilm wou worden tijdens zijn snoeprij.  :D
Het filmpje van de kroelende grasje is best wel donker,maar nog net te zien. ;)
Maar wat ik zag was heel lief om naar te kijken.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Mara,

Wat superlief die twee grasjes.
Daar heb ik echt van genoten.

Groetjes Anja

margreet

hallo Mara,

Weer even doorgebladerd, leuke foto's en filmpje van de grasparkieten, dat kroelen komt me bekend voor.
Wat dat aangaat zijn ze nog meer kroeleriger dan valkjes.

groetjes Margreet

Kaatje

Hoi hoi allemaal, ...

Sorry dat ik even met de deur in huis kom vallen en dit berichtje al van 2006 is maar we zijn hier net nieuw en zo onder de indruk van alles dat we nog veel meer boekjes en verhalen willen gaan volgen!

Groetjes Karin en Paco  ::)


Citaat van: Mara op  9 april 2006, 20:26:41
Hoi iedereen,

Normaal ben ik heel goed in het schrijven van verhalen over wat dan ook, maar als ik over mijn valkjes moet gaan schrijven, dan wordt het een beetje moeilijker aangezien ik op een ander forum een beetje uitgelachen werd omdat ik zo gehecht ben aan mijn lieverds.


Hoi Mara,

Goh ik herken me hier wel een beetje in en ga snel verder lezen !

Citaat van: Mara op  9 april 2006, 20:26:41

Ik weet dat het een beetje een saai verhaaltje is, maar ik ben nog niet zo goed in het delen van mijn verhalen over mijn valkjes en andere gevederde vrienden...
Groetjes

Mara


Helemaal niet saai en juist heel erg leuk om te lezen ... nu op naar de foto's en filmpjes  ;)

Groetjes Karin

Kaatje

Hoi Mara,

Wat een fantastisch dagboek heb jij zeg en wat leuk de filmpjes die je gemaakt hebt  :D

Ik heb Pino ook mogen bewonderen, wat grappig dat hij met zijn pootje later zelf het eten naar zijn mond bracht en zo driftig over de stokken liep ... zo met andere woorden, dit is lekker van mij !

Ik heb ook genoten van je verhalen over de koekdoos en de 7 up ... wat moet dat een geweldig gezicht geweest zijn  ;D

Ben in ieder geval een beetje bij ... morgen weer lekker verder lezen  :D

Knuffel Paco en Karin

Mara

Hoi Paco en Karin

Wat leuk dat jullie hier komen lezen. Gezellig hoor en jullie hebben heel wat bij te lezen. En dat verhaaltje van de koektrommel en de 7-up, dat is typisch Jona hoor.

Pino eet netjes mijn zijn 'pootjes'. In alles is hij mijn kleine papegaai.  ;)

Hoi Margreet

De grasjes doen heel veel kroelen jah, meer dan valkjes hoor. Dat valt me inderdaad op.

Hoi Yvon

Soms weet je niets anders te zeggen dan zo'n standaard zinnetje. Maar dat geeft niet hoor, als het inderdaad maar gemeend is. Het laatste filmpje was wat donker, maar helaas, ik vond het zo leuk maar had niet meer licht.

Hoi Anja

Het zijn vaak de kleine dingen waar we zo van genieten.

Mara


Anke

Hoi Mara,
Ik zag nu pas je grasjes filmpje. Aaaah wat lieffff :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Citaat van: Anke (til) op 18 augustus 2007, 11:36:05
Hoi Mara,
Ik zag nu pas je grasjes filmpje. Aaaah wat lieffff :-*
Groetjes Anke


Hoi Anke

Dank je wel!

mara

Mara

Hoi iedereen

Ik heb nog wat foto's gemaakt vanmorgen.







































De rest van de foto's en de twee filmpjes komen er zo aan. Ga nu eerst lekker eten.

Mara

*Petra*

Hoi Mara,

Ooh wat een scheetje is dat witte kwarteltje !!
Al heel actief geweest op de zondagmorgen  ;D!!

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Petra

Ik ben inderdaad al heel actief geweest...heb namelijk de voliere al schoongemaakt, ga ze nu voeren en ga dan naar Anja toe. Maar ik ga zo eerst de rest uploaden...

Maar ga nu eerst de vogeltjes voeren.

Dat witte kwarteltje is ontzettend lief, echt zo geweldig.

mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een heerlijke foto's ;D
Ik wacht vol spanning op de rest.
Veel plezier bij Anja vanmiddag ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Zo, en nu de rest van de foto's....







De filmpjes moeten nog even uploaden.....

Mara