Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

Dat zou wel heel leuk zijn als Adsila ook tammer zal worden.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat zou ik heel leuk vinden. Ik had voorheen ook een tamme lutino in de voliere, Druppel. Deze had een tijd lang op een donkere zolder, helemaal alleen gezeten.....Dus hij trok best wel naar mensen toe en kwam ook altijd meteen in de bakken zitten als ik wat te eten had ook al zette ik ze meteen op de grond. Hij vond het geweldig.

mara

Anja


Wat zielig op een donkere zolder. Hij vond het geweldig maar jij ook denk ik of niet.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

We gingen om de roodruggen op te halen, en we gingen met de roodruggen én Druppel naar huis. Hij wist niet wat hem overkwam, hij kon niets van groente en fruit eten en alles....Ik vond het waanzinnig, ik had nog nooit zoiets meegemaakt in mijn voliere. Daarom ben ik zo blij met Pino.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Je hebt alle rede om blij te zijn met zulke schatten om je heen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik ben heel gelukkig met mijn lieverds hoor. Was even op zoek naar een foto van Druppel, maar kon er geen vinden. Heb wel oude foto's van mijn voliere toen die nog niet zo bevolkt was. Zal die eens posten hier.

mara

Anja

HoiMara,

ik ben nu al benieiuwd naar de foto's.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Het is in elk geval een stuk kaler. Moet eens kijken of dat alle foto's zijn en de kwaliteit is niet de beste, omdat de foto's van buiten de voliere met zo'n oude, analoge camera gemaakt zijn. Ouderwets joh, fotorolletje.

Mara

Anja


Hihihihihihihi wat zijn we verwend hè.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Echt wel, we zijn verwend.

De foto's komen nu....Voor iedereen die zich afvraagt wat dit in hemelsnaam is...dat zijn foto's van mijn oude voliere in de periode vanaf 1991 tot 200nog wat....























Hier houden mijn kwartels mijn hele oude grasparkietenpopje warm.
















De lutino die je op de foto's ziet, Anja, is Druppel.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Dat dacht ik al dat dat Druppel was. Wat lief van die kwartels zeg. En de rosella's.............die zijn het zonnetje in de volliere.
Ik heb er weer van genoten hoor. Het was idd een stuk leger maar het genot was er niet minder om. :-* :-* :-*

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dank je wel. De voliere was toen inderdaad veel leger. Maar de foto's zijn ook allemaal al een jaar of 15 oud. Dus dat verklaart. En de rosella's, tja, ze stralen van de foto af!  ;D

Mara

Anke

Hoi Mara,
Leuk om te zien hoe je voliere is "gegroeid" in de loop der jaren ;D
Ook van deze foto's heb ik genoten :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Citaat van: Mara op 13 augustus 2007, 20:47:42
Hoi Anja

Dank je wel. De voliere was toen inderdaad veel leger. Maar de foto's zijn ook allemaal al een jaar of 15 oud. Dus dat verklaart. En de rosella's, tja, ze stralen van de foto af!  ;D

Mara


Moest er gewoon een zonnebril bij opzetten ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

♪ Marlies

Hoi Mara, ;D

Leuk hoor die foto's uit de oude doos. :D

De rosella's fleuren de zaak inderdaad mooi op.
Wat voor rosella's zijn dit eigenlijk, je hebt er daar ook zoveel van.

Groetjes Marlies ;)