Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Irma

Wel handig dat je man dat dan allemaal voor je doet.

Hoi Monique

Het gaat nu wel weer. Ik kan mijn arm weer fatsoenlijk bewegen maar het doet nog wel pijn als ik 's morgens opsta, omdat ik dan zo lang heb gelegen. Maar verder gaat het allemaal zijn gangetje.

Mara

Sally

Hallo mara,

Hele mooie foto's en hele mooie filmpjes. :).

Dit bericht staat nu bij Ivy ook... Hoe ik erbij kom. Ik weet het niet.
Sorry hiervoor!
groetjes

Saar


Mara

Citaat van: Sally op 13 augustus 2007, 17:15:25
Hallo mara,

Hele mooie foto's en hele mooie filmpjes. :).

Dit bericht staat nu bij Ivy ook... Hoe ik erbij kom. Ik weet het niet.
Sorry hiervoor!
groetjes


Hoi Sally

Dat geeft niets hoor, als je maar genoten hebt van de foto's.

Hoi saar

Dank je wel!!

Mara

Anja

Hoi Mara,

Wij hadden net ieder evenveel berichten.(6568)

Groetjes Anja

Romy

Hoi Mara

Ik had hééééééél veel bij te lezen en ik heel erg genoten aangezien je veel foto's en filmpjes geplaatst hebt.
De mooiste foto van allemaal staat op p.134, eentje van een rosella op de mand met vogelmuur, ik dacht de voorlaatste van de reeks.
Jammergenoeg weet ik niet hoe ik die hier moet plaatsen om je duidelijk te maken welke foto ik bedoel.
Maar ik vind de rosella er gewoonweg prachtig op staan! Heel trots en fier, alsof het zijn mand met vogelmuur is  :D

Gaat het ondertussen al wat beter met je arm en pols?
Heb je nu verlof?

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Ik denk dat je deze foto bedoeld:



Dank je wel voor je complimentjes, ik ben er ook hele blij mee.

Het gaat ondertussen alweer beter met mijn pols en mijn arm, kan weer alles, gelukkig maar. Jaaa! Ik heb nu lekker vrij. Woensdagmorgen wel een halve dag werken, maar ach, daar kom ik wel overheen, heb de rest van de week toch vrij.

Mara

Sanna

Wouw!! wat een vrolijk gekleurd beestje ;).

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Sanna

Haha, dank je wel.....Ze zijn echt heel erg mooi hoor. Ze hebben een compleet andere karakter dan valkjes, maar ik zie wel dat vooral Pino een wat zachter karakter heeft gekregen dan zijn ouders bijvoorbeeld, omdat hij ook met de kleine valkjes is opgegroeid.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Ik vind het zo'n fleurige vogel. Met zulke vogel heb je eigenlijk toch altijd goede zin lijkt me. Echt het zonnetje in huis.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Pino weet je echt wel op te vrolijken jah. Hij zit al vaak op je te wachten als je de voliere in komt. Gisteren kon ik hem zelfs voor de eerste keer een beetje kroelen. Heel voorzichting maar daar moet hij nog aan wennen.

mara

Anja

Hoi Mara,

Toch al knap hoor. En met veel geduld wordt dat mss nog wel meer.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat is het zeker, vooral als je bedenkt dat hij in een voliere zit en dus niet dagelijks uren met mensen in aanraking komt en dat ik er per dag veel minder tijd aan besteed dan aan een binnenvogel als je me begrijpt.

Mara

Anja

Hoi mara,

ik begrijp het helemaal daarom vind ik het ookzo bijzonder en erg knap van je.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik vind het zelf ook een prestatie. Nu hoop ik dat Adsila (lutino pop van 2006) ook wat tammer wordt, ze wilt heel graag komen maar durft het niet.

Mara