Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Vogelmuur vinden ze hier echt heerlijk. Dat krijgen ze ook als het er is. De rosella die er op af kwam, hoe kan het ook anders, was Pino. Adsila wilde wel maar durfde nog niet echt. Jammer genoeg maar we blijven proberen!!

Mara

hennie

Hoi Mara,

Jij hebt je best gedaan met zoveel foto's en filmpjes. Echt mooi! En dat vogelmuur vinden ze een delicatesse. Heerlijk om ze zo te zien genieten.

Dus jij vindt Jack van Gelder ook zo leuk. Hij was laatst in klasgenoten. Toen lieten ze dat fragment horen waarbij Marco van Basten dat doelpunt scoorde. Uit zijn dak ging ie!  ;D Prachtig. Een hele humorvolle man! Op het laatst trad hij ook nog op met zijn schoolbandje. Hij drumde!

groetjes, Hennie

Mara

Hoi Hennie

Vogelmuur vinden ze hier echt heerlijk, hier eten ze best wel veel. Ook die komkommer, die vonden mam en ik niet zo lekker en dus heb ik hem opengesneden en in de voliere gelegd. De parkietjes lusten dat heel erg graag.

En Jack van Gelder is inderdaad heel erg goed. Ik heb die uitzending ook gezien jah, was heel erg leuk.

mara

danielle

Wow wat een foto's en filmpjes  :o. Echt geweldig. Ik heb wel even nodig gehad om ze te bekijken, maar dat vond ik absoluut niet erg, ik heb er erg van genoten. Je vogels zien er erg mooi uit!
Wat is vogelmuur eigenlijk precies en waar kan je dat kopen?

Groetjes Danielle

*Yvon

Hoi hoi

Nouuu,ik kan eigenlijk niet anders zeggen dan :

Geweldige foto's en filmpjes !!  ;D

Jij heb je eigen iig niet verveeld vandaag.  ;) :D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

irma

Hoi Mara,

Leuke foto's en mooie vogels, ik heb genoten ;D

gr Irma


Gloria en Lujo

Mara

Hoi Danielle

Vogelmuur is een onkruid dat bij ons in de tuin groeit. Wel leuk dat je er van genoten hebt!!

Hoi Yvon

Ik heb me zeker niet verveeld gisteren. Hihi, ik ben blij dat je van alles genoten hebt.

Hoi Irma

Wat gezellig dat jij ook even hier komt kijken en ik ben blij dat je van mijn foto's en filmpjes genoten hebt.

Mara

irma

Hoi Mara,

Ik heb niet altijd tijd om alle dagboekjes te lezen, maar nu heb ik dus vakantie. ;D
Alleen volgende week gaan we naar Griekenland, heerlijk naar de zon.

gr Irma 


Gloria en Lujo

Mara

Hoi Irma

Ik heb nooit zo vaak iets te vertellen, hier gaat het meestal zijn gangetje en ik krijg lang niet alles mee wat er in de voliere gebeurd als ik op het werk ben, maar ik heb meestal wel foto's. Meestal op zondag, dan maak ik de voliere schoon en heb van ongeveer 09.30 (na de wandeling met de hond van dik een uur) tot 11.00 alle tijd om foto's te maken en zo.

Mara

irma

Citaat van: Mara op 13 augustus 2007, 13:34:25
Hoi Irma

Ik heb nooit zo vaak iets te vertellen, hier gaat het meestal zijn gangetje en ik krijg lang niet alles mee wat er in de voliere gebeurd als ik op het werk ben, maar ik heb meestal wel foto's. Meestal op zondag, dan maak ik de voliere schoon en heb van ongeveer 09.30 (na de wandeling met de hond van dik een uur) tot 11.00 alle tijd om foto's te maken en zo.

Mara
Hai,

Ja dat is bij mij ook zo, alleen nu hebben we weer 3 valkjes erbij en de voliere word verbouwd dus dan heb je weer wat nieuws ;)
....en ja foto's ik kan ze wel klikken maar dat op de computer zetten, daar ben ik nog niet zo handig in.

gr Irma


Gloria en Lujo

Mara

Hoi Irma

Daar wordt je vanzelf wel handig in hoor. Heb je een sd kaartje of zo, of zet je ze over via een usb kabel?

Mara

irma

Citaat van: Mara op 13 augustus 2007, 13:50:07
Hoi Irma

Daar wordt je vanzelf wel handig in hoor. Heb je een sd kaartje of zo, of zet je ze over via een usb kabel?

Mara

...ja daar zeg je me wat , ik geloof een usb kabel want je heb zo'n card reader writer daar doe je de memorystick in en met een stekker verbind je die in de computer en dan kan je ze op de computer zetten :P

gr Irma


Gloria en Lujo

Mara

Hoi Irma

Kijk, dat weet je al. Dan moet je de foto's nog uploaden via een site als photobucket of via hier maar dan moet je ze verkleinen, en meer is het niet hoor.

mara

irma

....ja en daar hebben we id een gratis site voor gevonden waar we ze op kunnen zetten verkleinen en dan kan ik ze in mijn dagboekje plaatsen.
Maar dat uitlezen van de foto's om op de computer te zetten dat doet mijn man.

gr Irma


Gloria en Lujo

Monky

Hi Mara,

Ik kan helaas je filmpje nog niet bekijken, maar je foto's zijn in elk geval wel erg leuk!!

Hoe gaat het eigenlijk met je spieren en alles van die val die je vorige week gemaakt heb? Gaat het weer een beetje?

Groetjes,
Monky