Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Mara,
Wow wat een hoop foto's, is dat even gezellig ;D
Het zijn weer erg mooie foto's Mara.

Volgens mij zitten ze hier al klaar voor de voetbalwedstrijd van vanavond ;D


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja

Het lijkt ook net een bakje snoep en ik moet zeggen, ik vind het heerlijk maar de jongens in de voliere ook.

Hoi Anke

Haha, ja, ze zitten inderdaad klaar voor de voetbalwedstrijd, al weet ik niet wie mag van hun mag winnnen....

Mara

Anke

Citaat van: Mara op 11 augustus 2007, 19:39:37
Hoi Anja

Het lijkt ook net een bakje snoep en ik moet zeggen, ik vind het heerlijk maar de jongens in de voliere ook.

Hoi Anke

Haha, ja, ze zitten inderdaad klaar voor de voetbalwedstrijd, al weet ik niet wie mag van hun mag winnnen....

Mara


Hoi Mara,
Ik heb helelmaal geen verstand van voetbal, laat staan dat ik voor een bepaalde club ben.
Dus laten we zeggen: de beste mag winnen. ;D
Zet je wel even een tvtje in de voliere dan?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Ze hebben een radio in de voliere staan, ze luisteren liever naar Jack van Gelder dan dat ze tv kijken.  ;D

Mara

p.s. ik heb ook geen verstand van voetbal hoor. Dat de beste moge winnen.

ManjaV

Hoi Mara,

Nou, ik heb zeker genoten van je foto's. :D Geweldig zeg, om ze zo met z'n allen bij elkaar te zien. Hoe heet het wildkleur mannetje eigenlijk dat bij Truus zit?
Wat een felblauw grasje heb je zeg! Prachtig!
En oh ja, w.b. voetbal: ik ben voor PSV. ;D ;D Ik hoop dat de valkjes ook gaan genieten. ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Citaat van: Mara op 11 augustus 2007, 20:05:37
Hoi Anke

Ze hebben een radio in de voliere staan, ze luisteren liever naar Jack van Gelder dan dat ze tv kijken.  ;D

Mara

p.s. ik heb ook geen verstand van voetbal hoor. Dat de beste moge winnen.


Hoi Mara,
Jij hebt valkjes naar mijn hart, ALS ik al naar voetbal kijk dan heb ik het liefst Jack van Gelder als commentator.
Ik heb wel eens het tv geluid uit en de radio aan gedaan...
Maar de tv heeft vertraging. Dan is op de radio al een doelpunt gescoord en op tv schiet ie net ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Dat hebben wij hier ook wel vaker gedaan ja. Niemand kan zo commentaar geven als Jack van Gelder. Gelukkig maar dat ik valkjes naar jouw hart heb. Haha, dan heb ik ze toch goed opgevoed.

mara

Anke

Hoi Mara,
Ik twijfel er niet aan dat jij je valkjes goed opvoed ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Ze zijn zo goed opgevoed dat ze gewoon midden in de voerbak gaan staan.  ;D Maar volgens mij zijn ze inderdaad voetbal aan het luisteren of zo, want ze zijn erg rustig..... ;D

Mara

Anke

Hoi Mara,
Hoe is het hier?
Ik zie geen filmpjes :(
Ik ben wel blij dat ik het forum weer opkan. De afgelopen twee uur, was het of heeeeeel langzaam of opende helemaal niet.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi iedereen

Het is weer zondag....dus weer foto en filmpjesdag. Ik heb vandaag voor jullie 4 ( ;D) filmpjes. Daar begin ik nu eerst mee.

Een gezellig filmpje om te beginnen.


Eens kijken of ik je kan lokken....


En dan...het diner van vogelmuur. Ik heb er twee filmpjes van gemaakt. Ik vind dit zo leuk om te zien....




En dan nog de foto's....

Komkommer ontbijt....




Pareltje.




Een foto van Pino.


Chatima


Pareltje


Malle Pino wilde niet op de foto.


Witte kwartel.


Truus heeft een nieuwe verstopplek gevonden.


Nogmaals de komkommer.


Kwartel en grasje.


"Daar ligt iets lekkers, maar ik kom er niet bij...."


Komkommer....


Geparelde wildkleur man en Pierreke


Truus


Kleine Blauw


Zie je ook wat ik doe


Adsila


Chatima wilde niet op de foto.


Pierreke


En nog een foto Pino.


Een zusje van Pino.


Ik hoop dat jullie er van genoten hebben.

Mara

Mara

Citaat van: til (anke) op 12 augustus 2007, 15:08:32
Hoi Mara,
Hoe is het hier?
Ik zie geen filmpjes :(
Ik ben wel blij dat ik het forum weer opkan. De afgelopen twee uur, was het of heeeeeel langzaam of opende helemaal niet.
Groetjes Anke


Hoi Anke

De filmpjes staan er nu, met de foto's. Ik had ze al geupload de filmpjes, maar de foto's nog niet. Daarom duurde het even!!

Mara

Anke

Hoi Mara,
Ik was weer te snel :)
Je foto's zijn weer prachtig!!
Van de filmpjes heb ik ook genoten. Wat is het toch gezellig bij jou in de voliere :)
Nu kan je ook goed zien dat jij best een grote voliere hebt.
Als ik ooit de staatsloterij win, dan ga ik op een grote boerderij wonen en dan neem ik heel veel dieren en een heeeeeeeeeeeeeele grote voliere ;D *zucht* deze maand weer niks..... ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Dank je wel voor je complimentjes. Het is ook best wel gezellig in mijn voliere hoor. Tenminste, dat vind ik dan. Mijn voliere is 7 meter lang, dus best wel groot. Ik hoop dat je ooit de staatsloterij wint....ik heb een keertje iets gewonnen, 10 euro.....

Mara

Anja

Hoi Mara,

Wat een mooie foto's weer. En van de filmpjes heb ik ook genoten. Vogelmuur vinden ze bij jou heerlijk hè.
En die rosella kwam echt goed op de gierst af. De lutino twijfelde nogal maar probeerde het helaas niet.

Groetjes Anja