Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Saar

Hoi Mara,
de foto van kleine blauw is niet de juiste..
Ik zie namelijk een foto van Juffie ;)
Groetjes Saar :-*

Mara

Hoi Saar

Ik ga het zo even aanpassen....eerst de andere foto's uploaden.

Het vervolg...

Albino grasje




Pipa


Nog wat grasjes




Debbel


Grijs grasje


Citroentje en lichtgrijs grasje




Lekker genieten van de zon




Roodrug pop


Dutjes tijd






Prinsje


Nog meer dutjes








En er komt zo meteen nog meer.

Mara

Mara

Roodrug man


Parel en Hoentje


Grijs grasje


Gezellig met zijn allen.


Citroentje


En de foto van de schommel van Wilma....nog erger gehavend....Er zij al twee touwen doorgeknaagt. Maar als ze er met zijn tweetjes op zitten...dan gaat het goed.




Dat waren ze voor vandaag.

mara

Saar

Hoi Mara
Leuke foto's :D
En iemand heeft een vraagje aan jou:


Hoi Mara,
Wil jij mijn nieuwe mama worden??
Misschien als jouw mama mijn foto ziet, dat het misschien wel mag ;)

:-* Geeltje


Mara

Hoi lief klein Geeltje

Ik denk dat mijn mama je heel erg lief vindt, maar ze wilt voorlopig niemand meer in haar huisje hebben. En ik vind dat jij een huisje verdient waar iemand heel veel tijd voor je heeft en dat heb ik voorlopig niet. Ik vind je een heel mooi Geeltje hoor, en ik zou het wel weten als ik niet meer bij mama zou wonen.

Mara

Saar

Citaat van: Mara op 31 juli 2007, 18:51:28
Hoi lief klein Geeltje

Ik denk dat mijn mama je heel erg lief vindt, maar ze wilt voorlopig niemand meer in haar huisje hebben. En ik vind dat jij een huisje verdient waar iemand heel veel tijd voor je heeft en dat heb ik voorlopig niet. Ik vind je een heel mooi Geeltje hoor, en ik zou het wel weten als ik niet meer bij mama zou wonen.

Mara


Hoi Mara,
Dat vind ik heel erg jammer :(
Ik had wel vriendjes willen worden met t knappe ventje wat jij binnen hebt zitten.. Maar heel erg jammer hoor :(
:-* Geeltje

Mara

Hoi Geeltje

Pipo had ook wel vriendjes met jou willen worden maar mama van vrouwtje is de baas. En die wilt voorlopig niets meer erbij....Begrijpelijk hoor, want zij moet alles schoonmaken...

Mara

Anja

Hoi Mara,

Je hebt weer erg mooie foto's gemaakt. Lekker in het zonnetje zitten te dutten. Heerlijk om naar te kijken.

Groetjes Anja

Mara

Hoi ANja

Ja geweldig he. 's Middags hebben ze de zon in de voliere, dus dan is het er lekker warm. Heerlijk om te zien, dan kom je toch helemaal tot rust.

Mara

Anja


Saar

Citaat van: Mara op 31 juli 2007, 19:02:35
Hoi Geeltje

Pipo had ook wel vriendjes met jou willen worden maar mama van vrouwtje is de baas. En die wilt voorlopig niets meer erbij....Begrijpelijk hoor, want zij moet alles schoonmaken...

Mara


Hoi Mara,
Heel erg jammer, niks aan te doen helaas :(
:-* Geeltje

*Yvon

Hoi hoi

Dat waren weer mooie en zonnige foto's.  ;) ;D
Hier zitten sommige ook altijd lekker in het zonnetje te genieten.
Maar nou zijn ze meestal wel duf en suf 's middags.
Dan boeit hun zelfs de schaal niet eens zo erg.  ;) :D
Maar of de valkjes nou bezig zijn of niet,altijd een genot om naar ze te kijken.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi lief klein Geeltje

Laat je me weten als je een huisje hebt gevonden?

Hoi Anja

Vanmiddag ben ik op visite geweest bij kennissen en die hebben zebravinkjes en zo, ook leuk om te zien hoor. Ook lekker ontspannend.

Hoi Yvon

Inderdaad, of ze nu bezig zijn of niet, het blijft leuk om naar ze te kijken.

Mara

Carin

Hoi Mara,

Wat een mooie foto's weer! Geweldig! Mooi om te zien hoe de vogels zich koesteren in de zon!

groetjes!

Mara

HoI Carin

Dank je wel. Ik geniet er zo van. Echt geweldig om ze zo heerlijk in het zonnetje te zien zitten.

Mara