Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Carin

Hoi Mara,

Ik heb hier het filmpje van Truus opgezet en de beesten zaten gezellig mee te schetteren in koor.
Jammer dat ik geen camera heb die filmpjes maken kan, anders had ik het hier neergezet!

groetjes!

Sally

Hallo mara.

Ik heb kuifje van 27 mei. En toen was ie 6 weken heeft de kweker me verteld. Dus zou em nu 3.5 maanden oud zijn...

groetjes

Anja


Romy

Hoi Mara

Ik merk dat ik opnieuw heel wat gemist heb  :-\ Omdat de knop van 'nieuw' nog steeds niet werkt, heb ik het soms moeilijk om de boekjes te volgen... Waarvoor mijn excuses!

Ik heb alvast heel erg genoten van de vele foto's die je opnieuw geplaatst hebt.

Verder alles goed met je?

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Anja en Romy

Met mij gaat het wel. Ben keikapot en moe. Alles goed zeer, mijn schouders, mijn rug en mijn voeten maar ik heb nu lekker weekeinde en maandagmorgen om 6.45 ga ik weer aan het werk denken. Maar verder gaat alles zijn gangetje. Pipo is overgehuisd naar de grote kooi, Punky laat zich goed horen en buiten gaat alles ook zijn gangetje.

Mara

Anja


Anke

Hoi Mara,
Ik hoop dat je in het weekend lekker uit kunt rusten!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Citaat van: Anja op 28 juli 2007, 18:34:07
Hoi Mara,

Rust maar lekker uit hoor.

Groetjes Anja



Hoi Anja

Dat zal zeker lukken. Morgen mag ik op petekindje letten, en gisteren heb ik ook op haar mogen letten. Het was nogal een gedoe om de maxi cosi in de auto vast te maken...hihi

Hoi Anke

Ik doe mijn best, ik heb nog Harry Potter 7 liggen.... ;D

MAra

Anke

De engelse versie??
Ik wacht lekker op de Nederlandse uitgave ;)
Veel leesplezier!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Ik heb HP inderdaad in de Engelse versie, heb de andere delen ook in het Engels, vind ik toch wel prettiger lezen. Dank je wel maar ik ben nog niet weg, heb nog wat foto's.

Mara

Mara

Hoi iedereen

Ik heb nog wat foto's. Geniet er van. Sommige zijn een beetje wazig, dat komt omdat ik van buiten de voliere foto's moest maken.

Hoentje


Parel


Enkele grasjes


Albino grasje


Lieve, spelende wildkleur man




Pino wilde niet op de foto.


De zusjes Adsila en Pearly Sunshine.


Truus, mijn bonte man, zich poetsend voor zijn concert.


Oude rosella +/- 25 jaar oud.


Nogmaals Truus


Zilveren en wildkleur kwarteltje


Nogmaals Hoen


Chatima


Adsila


Pino druk aan het poetsen.


Juffie aan het dutten


Alle valkjes verzameld?






Prinsje, de bouwvakker.


Hoen


Hoen en Adsila


Hoen, Adsila en Chatima


Chatima kijkt heel verwonderd


Pearly Sunshine


Truus


En nogmaals Chatima


Ik hoop dat jullie er van genoten hebben.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Nou ik iig wel. Op de foto van je albino grasje is het net of dat die een groene waas over zich heen heeft. Komt dit door de foto of is het in het echt ook zo.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

In het echt is het ook zo, alleen veel minder sterk dan op de foto. Ik denk dat het komt door de flits. Maar het vreemde is, de ouders van deze albino, hebben dat dus absoluut niet. Het was echt een verrasing dat er een albino uit kwam. Maar het is wel heel mooi om te zien.

Mara

Bello

Mooie foto's hoor

Ik vind het wel typisch dat de meeste valkjes elkaar toch opzoeken en bij elkaar gaan zitten.


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Dat is inderdaad waar. Overdag zitten ze vaak verspreid door de voliere, maar tegen de avond aan gaan ze meestal toch per soort bij elkaar zitten.

Mara