Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

hennie

Hoi Mara,

Die boefjes van jou hebben wel wat goed te maken bij tante Wilma  ;D

Leuke foto's en filmpje. Ben benieuwd naar Truus!

groetjes, Hennie

Mara

Hoi iedereen

Hehe, het filmpje is eindelijk geupload.

Truus aan het kwebbelen, en rond de 1 minuut 10 begint hij te schreeuwen en dat doet hij zo vaak....en dan is er gewoon helemaal niets aan de hand.



Mara

Mara

Citaat van: hennie op 26 juli 2007, 18:46:12
Hoi Mara,

Die boefjes van jou hebben wel wat goed te maken bij tante Wilma  ;D

Leuke foto's en filmpje. Ben benieuwd naar Truus!

groetjes, Hennie


Hoi Hennie

Hahaha.....ik denk dat Wilma allang blij is dat ze er zoveel plezier aan beleefd hebben.

En je kunt nu Truus gaan bekijken.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Mooie filmpjes vooral de kwebbeltante Truus daar heb ik erg van genoten en de 11 Y-tjes ook hoor.

Groetjes Anja

hennie

Hoi Mara,

Lief stemmetje heeft Truus. Grappig...hij zit daar in zijn eentje een hele show op te voeren.

Groetjes, Hennie

Mara

Hoi Anja

Wat een kwebbeloom is het he?  ;) Ik dacht dat Truusje een popje was maar het is een mannetje...Wat leuk dat de 11 Y-tjes ook genoten hebben.

Hoi Hennie

Haha, hij maakt er een hele show van in zijn eentje. Je hoort hem ook al op de straat hoor. Wel heel lief hoor.

mara

Sally

Hallo mara,

sterkte met het verlies van Lotje.

Mooie foto's en filmpje's heb je erop staan!

groetjes

Mara

Hoi Sally

DAnk je wel. Leuk zijn de filmpjes en foto's he! Ik geniet er ook elke keer van.

Hoi iedereen

Ik heb de jongens in de voliere vandaag wat macaroni gegeven, en volgens mij vond Pino het lekker...

MAra

Sally

Hallo mara,

Ja heel leuk! Kwebbelde ons Kuifje maar zo. die piept alleen maar. Altijd hetzelfste liedje. :p Op zijn valkparkiet's. :D
Maar zoveel lawaai maakt ie ni ze.

groetjes

Anja


Mara

Hoi Sally

Dan kan het zijn dat je Kuifje een popje is. Hoe oud is Kuifje nu?

Hoi Anja

Hier vindt volgens mij alleen Pino het lekker.

Mara

Bies

Hi Mara,

Ik heb weer héél wat gemist in een dag tijd! Ontzettend leuke foto's en filmpjes weer. Yello heeft er ook van genoten, ze zat echt geconcentreerd te luisten en met haar koppie te bewegen zo van dat zijn mijn vriendjes.....
Ze moet nog even wachten en dan komt er een vriendje/vriendinnetje bij.

We genieten elke keer weer als we foto's en filmpjes van jou en Anja te zien krijgen.

Groetjes Yello en Marjon


                            Groetjes Marjon

                       Boekje Yello en Punky

Mara

Hoi Yello en Marjon

Wat leuk dat jullie genoten hebben. Jammer dat de batterijen leeg zijn van mijn camera anders had ik een filmpje gemaakt van zowel Punky als Pipo die aan het kwebbelen waren. Nu dat Lotje er niet meer is, kwebbelt Punky voor twee.

Mara

valkparkietvirus

hahaha leuke filmke met truus ..de puppy van me schoonvader Kira ging piepen haha want ze vind vogeltjes leuk haha


groetjes en fijne avondje nog  :-*


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Anke

Hoi Mara,
Wat een mooie foto's en gezellige filmpjes.
Die Truus.... wat een portret is dat ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes