Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anke

Wat leuk dat je genoten hebt. Ik vind een dergelijke gezelschapsvoliere heel erg gezellig. Natuurlijk hebben ze soms ruzie, maar dat hebben wij mensen toch ook?

Hoi Carin

Wat leuk dat de heren kwamen kijken. Ik heb ook nog een filmpje van Pipo, dat zal ik zo even uploaden en plaatsen in zijn boekje.

Mara

p.s. Als het goed is krijg ik vandaag foto's van Foefer en Punky, en dan plaats ik die morgen.

hennie

Hoi Mara,

Ik krijg jouw dagboek over de gehele breedte van het computerscherm. Hoe komt dat? Heb je iets anders ingesteld of zo?

groetjes, Hennie

Mara

Hoi Hennie

Er is iets met twee foto's. Ik verklein ze namelijk nooit omdat ik ze via photobucket doe uploaden (zoals ik met die van jou heb gedaan) maar nu blijken twee foto's een ander formaat te hebben, dus mss moet ik die wel even verkleinen maar dat gaat denk ik ten koste van de foto's en het wil nog niet zeggen dat het probleem dan is opgelost. Normaal heb ik namelijk altijd hetzelfde formaat foto's.

Mara

Mara

Hoi Hennie

Als het goed is, is het opgelost.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Leuk foto's van Foefer en Punky :) Ik kom morgenavond snel kijken ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

hennie

Hoi Mara,

Is het gekomen door mijn foto's. Sorry dan Mara! Het waren ook de laatste twee, hoor! Ik vind dat ook niet handig dat Jolien die foto's zo groot maakt.

Ze zegt dat ze daar niks aan kan doen. Ik snap het ook niet goed. Als ze mij foto's toestuurd moet ik altijd helemaal over het scherm scrollen om ze te kunnen zien. Ik heb ze veel liever kleiner en dat ik in één oogopslag de hele foto kan bekijken.

Maar nu is het scherm van je dagboek weer oké, hoor!

groetjes, Mara,
Hennie

Mara

Hoi Hennie

Het heeft niets met jouw foto's te maken. Ik zag dat er iets niet goed stond bij de link naar de foto. Ik heb het opgelost. Jolien mag rustig de foto's in dat formaat maken, ze zijn goed zo hoor. Ze zullen niet veel groter zijn dan het formaat van mijn eigen foto's hoor. Er hoort namelijk iets met grootte en breedte te staan, en dat stond er niet....Ik snap alleen niet hoe het kan hoor. Maar het is opgelost.

Mara

HET KWAM NIET DOOR JOUW FOTO'S!!

hennie


Saar

Hoi Mara,
Leuke foto's hoor :D
Groetjes Saar :-*

*Yvon

Hoi hoi

Het was weer genieten van je mooie foto's.  :-*
Ik mis alleen nog steeds een foto van je nieuwe aanwinsten.  ???
Alvast gefeliciteerd daarmee !!!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Mara,

dat was even bijlezen. Mooie foto's dat deed me goed. Leuk filmpje ook. En ik zie dat het hoge woorde eruit is.

Gefeliciteerd met je 2 schatten.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Saar

Dank je wel!

Hoi Yvon

Die foto komt nog, het is niet de beste foto maar die heb ik vandaag pas ontvangen.

Hoi Anja

Ik ben blij dat mijn foto's je goed doen. Dat doet mij weer heel erg goed. Leuk om je weer te zien. Doe maar lekker rustig aan.

Mara

Mara


Anke

Hoi Mara,
Wat zijn ze leuk ;D
Ik ben hier vlug naar toe gesjeest maar ik zie niks van schrik?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Mara

Je hebt opnieuw erg veel foto's geplaatst waar ik heel erg heb van
genoten. Je hebt een hele mooie, bonte bende vogeltjes  :D

Groetjes
Romy