Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

hennie

Ja hoor, Mara,

200 gram snaai ik ook zo achter elkaar weg! Als ik bij de notenbar op de markt sta, sta ik ook altijd te watertanden. Ik heb mijn kinderen vroeger altijd al geleerd om noten of zo te kopen als ze wilde snoepen.

Dat had ik liever als al dat gezoete spul met geur-kleur en smaakstoffen.

( Hoewel ik moet bekennen dat dat er bij mij ook wel in wil gaan, hoor! )   ;D

groetjes, en stop de zak maar achter slot en grendel,
Hennie

Anja

Citaat van: Mara op 14 juli 2007, 13:57:47
Hoi Anja

Ik hoop echt dat ze een goed leven heeft gehad....


Mara


Hoi Mara,

Dat weet ik heel zeker en daar hoef je echt niet over te twijfelen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Hennie

Noten zijn inderdaad beter dan allemaal dat andere spul. Ik vind noten ook heerlijk, gezouten of ongezouten dat maakt me niet zo heel veel uit. Ik ben niet meer aan het zakje geweest maar ga nu toch gauw even wat pakken.  ;)

Hoi Anja

Dank je wel. Ik mis haar heel erg. Haar vriendje keek me vanmorgen zo beschuldigend aan van waarom haal je haar nu weg. Dat vond ik zo zielig maar ik kon er ook niets aan doen.  :'(

Mara

Bies

Hoi Mara,

Wat lees ik nu toch allemaal.....
Wat jammer dat je grasje is overleden.....


Ik weet zeker dat ze goede jaren bij je heeft gehad.
Heel veel sterkte met het verlies van jouw Snoetje.

Groetjes Marjon




                            Groetjes Marjon

                       Boekje Yello en Punky

Romy

Hoi Mara

Dit is echt geen leuk nieuws om te lezen... Wat sneu voor je! Dat moet echt pijn doen om je vogeltje daar zo te zien liggen  :'( Ik ben er wel vast van overtuigd dat je grasje een prima leven bij je heeft gehad, als je ziet hoe je je vogeltjes verwent! Dat verdient echt een complimentje hoor, Mara!

Groetjes
Romy

Mara


Randy

Citaat van: Mara op 14 juli 2007, 21:21:48
Hoi Marjon en Romy

Dank jullie wel.

Mara


haai mara

ik had alweer een paar dagen niet op je dagboekj gekeken, maar nu kom ik weer lees ik dat  :censuur nieuws :-\
echt sterkte ermee, en weet ook dat ze goed leven heeft gehad :)

en nog even over je foto's van 2 pagina's terug erg leuk, k heb ook vandaag nieuwe op me dagboek geplaatst ;)

groetjes en sterkte randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Mara

Hoi Randy

Dank je wel voor je bemoedigende woorden. Dat is altijd  :censuur nieuws om te lezen maar het hoort er nu eenmaal bij. Ik ga je foto's bekijken maar of me dat vandaag nog gaat lukken, weet ik niet, anders morgen.

Liefs

Mara

*Petra*

Hoi Mara,

Sterkte met het verlies van je Snoetje  :(.
Maar waarschijnlijk had hij al wel de leeftijd,
en een heel fijn leven gehad bij jou.
Met heerlijke notenmix en kruiden lekkers..

Groetjes Petra 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi PEtra

Ik dacht dat jij al op vakantie was!  :) Maar je bent er nog even dus. Dank je wel voor je lieve woorden.

Mara

p.s. Hele fijne vakantie!!

Mara

Hoi iedereen

Ik heb wat foto's en die wil ik jullie ook laten zien.

De eerste drie foto's zijn van een van mijn rosella's die lekker in het zonnetje zit. Dat vinden ze heerlijk.






De afgekluifde dennenappel.


Enkele foto's van de grasjes.




Juffie


Krullenbol


Do'tje


Mara

Anke

Hoi Mara,
Ik had nog niet gezien dat jij ook foto's had. Maar natuurlijk kom ik bij je buurten ;D
Wat zit je rosella  (heeft hij/zij ook een naam? ) heerlijk van het zonnetje te genieten :)

Ik vind het bij jou altijd zo'n leuk gezicht al die vogeltjes door elkaar. Naast een valkje is een grasje maar een ukje...
Ik heb weer van je foto's genoten.
Schijnt bij jullie overigens het zonnetje?? Hier komt de regen met bakken uit de lucht :(
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Til

Deze rosella heeft geen naam maar is de opa van het stel. Deze is tussen de 25 en 28 jaar oud. Nu zitten ze allemaal in het achterste gedeelte van de voliere of in het nachthok.

Hier schijnt de zon volop en ik vind het veel te warm. Ik kan niet zo heel goed tegen hitte dus tja.....Een beetje minder warm mag ook wel. Maar we doen het er maar mee. Hier was het vanmorgen wel bewolkt maar dat is weg getrokken.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Aha opa rosella dus ;D
Hoera het wordt hier wat lichter, hopelijk wordt het straks ook nog zonnig :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Dat hoop ik voor jullie. Hier gaat de zon nu een beetje schuil achter wat wolken. Maar dat wilt niets zeggen.....

Mara