Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Haha, nog pittiger....Ben ik dan zo pittig? Ze heeft behoorlijk huisgehouden in mijn haar zeg. Sommige stukjes zijn echt KORT....maar goed, dat groeit ook wel weer aan. Maar de volgende keer mag ze het wel iets langer laten.

Mara

Anja


Nou........................nee hoor grapje.

Groetjes Anja

Bello

Kom ik hier lezen en wat lees ik veeeel en dik haar :'(

Kom ik met mijn muizehaar aan(helaas niet zo'n dikke bos gekregen).

Ja dat is leuk he dat de vogels echt een eigen karakter hebben.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Citaat van: Bello op 12 juli 2007, 21:02:44
Kom ik hier lezen en wat lees ik veeeel en dik haar :'(

Kom ik met mijn muizehaar aan(helaas niet zo'n dikke bos gekregen).

Ja dat is leuk he dat de vogels echt een eigen karakter hebben.

Groetjes Dorothé


Hoi Dorothé

Niet iedereen is gezegend met dezelfde bos haar.

Groetjes

Mara

p.s. nieuwe foto's komen eraan.

Mara

Hoi iedereen

Wat foto's gemaakt op deze stralende maar benauwde avond. De voliere bevindt zich nu vol in zon en dat is soms best wel heet maar je krijgt wel soms mooie foto's. Ik hoop dat jullie ervan genieten.

Blauwe man van 2006


Het witte kwarteltje.


Het jonge kwartel haantje.


Het albino grasje.


Do'tje


Pasteltje.


Pipa


Prins


Pierreke




Gezellig met zijn allen.


Pareltje.


Jonge wildkleur man 2006


Juffie


Do'tje


Chatima


Witte en zilveren kwarteltje.


Pino en andere rosella.


Mara

Anke

Wat een mooie zonnige foto's ;D
Ze gingen er weer echt voor zitten zie ik wel.
Ik heb er weer genoten ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

13 juli 2007, 21:44:21 #1641 Last Edit: 13 juli 2007, 21:46:47 by Wilma1
Citaat van: Bello op 12 juli 2007, 21:02:44
Kom ik hier lezen en wat lees ik veeeel en dik haar :'(

Kom ik met mijn muizehaar aan(helaas niet zo'n dikke bos gekregen).
Groetjes Dorothé



Ik heb nog wel wat haar voor je, bij mij valt het erg uit  :-\ helaas  :'(

Wat een lieve foto's Eugenie....echt heel mooi!!!!!!!!!!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Mara,

Wat een zonnige en leuke foto's weer.
Ik heb weer genoten hoor.

Groetjes AnjA

Mara

14 juli 2007, 13:15:36 #1643 Last Edit: 14 juli 2007, 14:51:13 by Mara
Hoi Anke, Wilma en Anja

Dank jullie wel voor de complimentjes over mijn vogeltjes.....

Hoi iedereen

Vanmorgen vond ik mijn Engelse grasparkietje Snoetje dood. Ik weet dat Engelse grasjes niet zo oud worden (ze worden meestal niet ouder dan 8 jaar) en Snoetje zal wel van rond die leeftijd zijn, in elk geval niet veel jonger dan 7 jaar. Ze was niet ziek of zo, maar gewoon helemaal versleten. Hoe vreselijk het ook is, dat is nu eenmaal het leven. Zolang ze maar een gelukkig leven gehad heeft....

Vandaag mijn voer gehaald, 20 kg. grof parkietenvoer gemengd met papegaaienvoer (=25 kg in totaal), 25 kg. volierezaad en 4 kg. eivoer. Verder nog 2 kg. van een of andere zaden en fruitmix met noten (Anja, dat is de grote variant van wat ik je vorige week mee had gebracht, zal van die verpakking een foto maken) en toen heb ik op de markt bij de nootjesman fruitmix gekocht. Wat bleek nu, de dierenzaak waar ik die haalde, koopt die daar ook en verkoopt het veel duurder......  >:( Dus heb ik maar een klein beetje daar gekocht en kijken of ze het lusten. Er zit vanalles in, ook kokos, maar ik weet niet zeker of ze dat mogen. Er zitten ook cranberry's in en dergelijke, en het is niet gezouten en niet extra gezout alleen maar de fruitsuikers die er in zitten. Ik vind het heerlijk in elk geval.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Heel veel sterkte met het verlies van Snoetje. Ze heeft een geweldig leven bij je gehad dat weet ik zeker.

Eet jij vogelvoer :o :o :o ;) ;) ;)
Pas maar op straks krijg je nog veren ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik hoop echt dat ze een goed leven heeft gehad....

Haha, ik eet alleen maar gedroogd fruit en dat is lekker.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Ach wat naar dat Snoetje is overleden. Het is waar ze had een mooie leeftijd en een mooi leventje gehad maar je moet haar toch missen :(
Veel sterkte ermee!!
Groetjes Anke

Ps: ga je van dat vogelvoer ook mooi fluiten ;D ?




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Dank je wel. Ik heb mijn best gedaan om haar een goed leven te geven. En dat gedroogde fruit, daar ga je niet van fluiten hoor. Hihi.

Mara

hennie

Hoi Mara,

Ik had op Snoetje al gereageerd in t Valkje cafeetje.   :'(

Heet het gezondheidsmix wat je aan het eten bent? Dat is zoooolekker!  Straks vissen je vogels achter het net want dan heeft mamma alles al opgesnoept!

groetjes, Hennie

Mara

Hoi Hennie

Dat had ik al gelezen, dank je wel. Het heet niet gezondheisdsmix maar er zit vanalles in, kiwi, banaan, ananas, kokos (lust ik normaal echt niet), cranberry, rozijnen (wit en blauw) en echt overheerlijk. Heb het zakje maar gauw weg gelegd. 200 gram is zo op.

Mara