Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Mara

Bedankt voor je aanbod, maar ik vind het eigenlijk nog zo fijn om zelf rond te snuisteren  ;D Ik zal proberen te weten te komen waar er ergens een hele grote dierenzaak is net over de grens. Maar dat is niet zo makkelijk aangezien ik geen enkele stad ken (behalve sluis dan) net over de grens, dus is het lastig zoeken.
Zijn bij jullie de dierenspeciaalzaken open op zondag?

De foto's die je geplaatst hebt, zijn heel mooi. Ik vind kwarteltjes erg lief om te zien en wist ook niet dat ze in zo'n lichte kleur bestonden.
En de denappel... Jah... het is toch OVERDUIDELIJK dat ze bij jou geen eten krijgen he  ;D ;D ;D  ;)  :P Het is net als bij Flupke hoor : als ze een snoepstok krijgt, dan valt ze die ook aan alsof ze een week niks gegeten heeft  ;D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Rob

Ik weet niet wat het precieze verschil is tussen zilveren en grijze kwartels. Ik ken de grijze kwartels niet echt. Ken alleen de zilveren en de 'standaard' bruine kwartels. En nu dan de witte kwartel. Maar ik zal eens kijken of ik iets meer te weten kan komen.

Hoi Romy

Ik weet niet precies waar Sluis ligt maar in het seizoen zijn de dierenspeciaalzaken ook open. In de zomer zijn ze meestal op zondag gesloten. Je zou eens kunnen kijken bij een Jumper.

Liefs

Mara

moonwitch (diana)

Hoi Mara

Dat huisje is een knaagdieren huisje dat je als bouwpakket bij dierenwinkels kunt kopen.
Zijn zo wel leuke kwartelhuisjes.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Mara

Hoi Diana

Wat leuk zeg. Hier zitten ze meestal onder de trapjes die pap gemaakt heeft.

Mara

Mara

Hoi

Vandaag ben ik mijn witte kwartel op gaan halen. En ik heb wat foto's gemaakt. Ze is wel erg beweeglijk hoor!









Groetjes

Mara

♪ Marlies

Hoi Mara,

U vraagt, wij fotograferen  ;D ;D









Groetjes Marlies ;)

Mara

Hoi Marlies

Joepie! Dank je wel! Ik ben er echt heel blij mee. Nu weet ik ook hoe die van mij er uit zouden gezien hebben, ongeveer..>Wat zijn ze toch lief!! Dank je wel!

mara

♪ Marlies

Hoi Mara, ;D

Graag gedaan hoor. ::) :P ;D

Dit zijn pastellen heb ik me laten vertellen.
Zo te zien zijn het allemaal popjes. ::)

Mara

Hoi Marlies

TEgenwoordig heb je zoveel mutaties. Ik weet dat ik ook pastelkleurige roodruggen heb, maar dan in groen en geel. Ik ben heel benieuwd hoe ze er gaan uitzien.

Heel erg bedankt.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Wat een mooie kwartel zeg. Is nu je kwartelfamilie compleet?

Groetjes Anja

♪ Marlies

Dit zijn de ouders. Ze krijgen de kleur van de moeder, een beetje gelig.




Mara

Hoi Marlies

Dat zijn inderdaad dezelfde mutaties als die ik heb. Maar die van mij zijn ondertussen al 16 jaar....Vreemde maar lieve beesten hoor.

Mara

Mara

Citaat van: Anja op  2 juli 2007, 20:09:37
Hoi Mara,

Wat een mooie kwartel zeg. Is nu je kwartelfamilie compleet?

Groetjes Anja


Hoi ANja

Ik heb zo over je berichtje heen gelezen.... :-\ :-X Wat dom van mij.

Mijn kwartelfamilie is wat mij betreft compleet. Misschien ooit nog een bonte erbij, maar voorlopig is het goed zo. Moet nu al veel te goed opletten waar we lopen.

Hihi...

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Wel een mooie kwartel hoor.  :D
Die roodruggies van Marlies zien er ook lief uit he?  ;)

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Mara,
Wat een leuk wit kwarteltje :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes