Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Wilma1

Goeiemorgen Eugenie,
Is dat zo moeilijk een zilverhennetje ??? Ik heb ze heir toen gekocht en er zaten er heel veel, meer zilveren dan donkere...zilveren zijn die licht grijze toch ??? anders heb ik het over de "verkeerde"  ::)

Het blijven leuk beestjes, zo klein en zooooo snel  :o ik zal er hier wat achteraangernd hebben, dan sprong de haan weer over mij heen de kamer in....alle deuren dicht en de katten weg....1x is dat misgegaan  :'( en heb ze toen niet meer gekocht de overgebleven terug gebracht naar en kennis.

In de voliere zouden ze zeker weer zijn gekomen!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Het is inderdaad zo'n zilveren hennetje, grijskleurig meer. Het lijkt ook net of deze wat zalmkleurige streepjes heeft. Hier zijn ze niet zo makkelijk te krijgen, wel de donkere. En rap dat ze zijn jah, echt wel.

Mara

trienke

Heb al een voorproevje mogen nemen :D, Mooi kwarteltje hoor :)

Mara

Hoi Trienke,

Ja, dat had je al gehad. Maar dat mocht ook wel...

Hoi iedereen

De foto's. Het zijn er maar 17 maar ik hoop dat jullie ervan gaan genieten.

Om te beginnen de foto's van de zilveren kwartel.








En nu nog eentje van vandaag.


Mijn kwarteljong.


Pino kan het niet laten om te slopen.


De dennenappel.....


Adsila


Chatima en Pierreke, zien jullie het verschil in de gezichtsmaskers?


Samen op de touwen.
'

Koppel roodruggen.


Roodrugman


Hoen, Pearly Sunshine en bonte man.


Do'tje met Deb en jong grasje.


Hoen met Pipa


Wildkleur man.


Veel plezier ermee.

Mara

trienke


Anja

Hoi Mara,

Mooie foto's weer hoor. En goed zeg dat je de zilverkwartel hebt. Nu het hennetje nog en dan ben je weer helemaal blij.

Die foto met de denneappel. Lijkt wel of er oorlog is geweest zo afgekloven is die.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Trienke

Dank je wel.

Hoi Anja

Ik hoop dat die witte ook gaat komen, zou wel leuk zijn en apart. En die dennenappel, hij hangt er een week in. Een week! Net alsof ze nooit iets te eten krijgen....hahaha

Mara

Ann

Hey Mara

Heb nog niet volledig bijgelezen, maar zijn prachtige foto's. Ook mooie kwartels en een leuk kwarteljong. Overal liggen eieren, maar jongen, dat lukt bij ons niet.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

moonwitch (diana)

Hoi Mara

Ik heb laatst ook een zilverkwartelhennetje gekocht en een lichtbruine.




Vorig jaar had ik al een witte gekocht, maar dat bleek een haantje te zijn.
Toch gaat het goed samen met het andere kwartelhaantje.
Hopelijk krijg ik dit jaar nog kwarteljongen.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Anke

Hoi Mara,
Wat een leuke foto's weer om naar te kijken :)
Leuk ook om de foto van je nieuwe kwarteltje te zien, weer iets geleerd op kwartelgebied ;)
Hi hi heb jij een valkje dat Hoen heet? Krijgt die geen last van een identiteits crisis ??? ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Ann

Neem je tijd om bij te lezen, het is geen verplichting he.

Hoi Diana

Wat leuke foto's van je kwarteltjes. Ik vind dat huisje zo leuk, heb je dat zelf gemaakt? Echt heel leuk. Hier gaat het ook goed tussen mijn haantjes. Ik hoop voor jou dat je wat jongen van de kwartel krijgt, ze zijn zo leuk om te zien.

Hoi Til

Gelukkig maar dat je weer wat geleerd hebt op kwartelgebied. Haha, wil je er zelf misschien ook? ;)

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Zo,eerst weer eens je foto's bekeken,het waren er maar 17 tenslotte.  ;)  ;D
Ze waren ook allemaal het bekijken weer waard.  ;)
Je kwarteltjes zien er mooi uit hoor.   :D

Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Yvon

Ja, het waren er maar 17...normaal zijn het er veel meer maar ze hadden ook niet echt zin vandaag en ik heb de snippers vervangen, dus was al later klaar....Volgende week herkansing.  ;) Ik vind wel dat de zilveren kwartel een beetje aan de fijne kant is, dus hoop haar wat 'dikker' te krijgen, maar een van mijn overleden hennetjes was ook zo'n fijn ding. Maar ik zag haar straks in het eivoer zitten. Dus komt echt wel goed.

Mara

Anke

Citaat van: Mara op  1 juli 2007, 18:34:49


Hoi Til

Gelukkig maar dat je weer wat geleerd hebt op kwartelgebied. Haha, wil je er zelf misschien ook? ;)

Mara


Hoi Mara,
Nee hoor kwarteltjes staan niet op mijn verlanglijstje. Hoewel ik ze wel schattig vind als je zo op de grond ziet scharrelen :)
Maar ik wist niet dat er nog andere kleuren bestonden dan bruin en wat donkerder bruin ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rob S

Hey Mara,

Leuke foto's van je vogeltjes! Maar wat is het verschil tussen een grijze kwartel en een zilveren kwartel  ??? Ik heb ook een grijze of zilveren kwartel dus ik ben wel een beetje benieuwd nu ik hoor dat er nog verschil in kan zitten ;)

Groetjes