Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Til

Pino is zo van hij probeert alles uit. Echt wel. Hij is ook een van de eersten die ergens bij zit. Heel erg lief hoor.

Groetjes

Mara

ManjaV

Hoi Mara,

Schitterende foto's heb je geplaatst. Ik vind je vogeltjes heel lief om te zien. En wildkleurtjes, daar heb ik ook een zwak voor. Ik vind ze zo mooi!
Die dennenappel valt wel in de smaak zeker! Ik heb 'm nu ook twee keer gehad, en alle zaadjes waren er binnen de kortste keren af. Het leuke is dat ze dan nog met de dennenappel spelen of er gewoon op gaan zitten. ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Manja

Wildkleurtjes zijn prachtig om te zien, de andere mutaties ook maar de wildkleurtjes hebben iets speciaals. De dennenappel, die valt reuze in de smaak. Vooral bij Pino en Krullebol.

Hoi iedereen

Het is zondag en dus foto dag. Ik heb vanmorgen nog wat foto's gemaakt. Geniet er van.

Kleine kwartel van 5 weken.


Mam kwartel


Wie is wie?




Citroentje en Snoetje






ALbino grasje.




Prinsje




Roodrug man




Pipa


Pino


Pierreke


Pasteltje


En toen ik aan de foto's van de valkjes wilde beginnen waren de batterijen leeg. En nergens waren de reserve batterijen te vinden.

Mara

Randy

heee mara 8)

je heb egt leuke vogeltjes allemaal bij elkaar ;D
had geen tijd om je hele dagboek door te lezen :-[ :P
dus hoeveel valkjes heb je op dit moment??

groetjes randy ;D
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Mara

Citaat van: Randy op 24 juni 2007, 13:16:42
heee mara 8)

je heb egt leuke vogeltjes allemaal bij elkaar ;D
had geen tijd om je hele dagboek door te lezen :-[ :P
dus hoeveel valkjes heb je op dit moment??

groetjes randy ;D


Hoi Randy

Ik heb op het moment 35 vogels in totaal.

Buiten:
12 valkparkieten
10 grasjes
5 rosella's
3 roodruggen
3 kwartels

Binnen:
2 valkparkieten
1 grasparkiet

Mocht je nog meer willen weten, dan hoor ik het wel.

Groetjes

Mara

Anke

Hoi Mara,
Leuke foto's!
Is zondag fotodag bij jou?
Ik zal het onthouden ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bies

Hi Mara,

Je hebt mooie foto's gemaakt van he lievelingetjes.  ;D :D
Ik las op het dagboek van Inge over Paddy en Indy dat je aan jouw vogeltjes ook kruiden gaf. Ik wist niet dat ze dat ook lekker vinden. Ik ga het ook uitproberen.  ::) ??? ::)

Als je nog meer tips hebt voor lekkernijen hoor ik die graag, zodat ik het kan gaan uitproberen. hihihihi.

Ik leer elke dag weer iets van jullie allemaal waarmee ik mijn Yello kan plezieren.

Groetjes,
Marjon


                            Groetjes Marjon

                       Boekje Yello en Punky

Anja

Hoi Mara,

Wat heb je toch een stelletje lieverds bij elkaar.
En wat is de kwartel gegroeid zeg. Je ziet het verschil nauwelijks. Kun je ze wel uit elkaar houden?
En Citroentje en Snoetje gezellig in de ring.

Ik heb weer genoten van je foto's.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Mara,

Wat lief die mooie grasjes bij elkaar!
In het NOP liep ook zo'n kwarteltje, leuk vind ik ze!!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

tamara

hoi mara,

hoe is het met je?
het is al weer een tijd gelden dat ik iets heb geschreven maar ik heb het ook ontzettend druk.
Je hebt weer een hoop leuke fotos in je dagboek.
Hoe is het met je werk en met je al dieren??
met mij en mijn dieren is alles ok maar ik weet nu voor 99% zeker dat mijn tequila een man is.
Ik heb hierover ook geschreven in mijn dagboek.
Ik spreek je snel weer een keer.

groeten tamara

groetjes tamara en tequila en amigo

Mara

Hoi Til

Meestal is zondag mijn foto dag omdat ik dan de voliere helemaal schoonmaak, dus nieuw zand bij de waterbak en soms ook nieuwe snippers voor of achter in de voliere. Verder maak ik dan de voerplanken schoon en alles wat er verder nog bij hoort. En dan heb ik ook gewoon meer tijd dan door de weeks, want ik ga om 6.30 de deur uit en kom pas na 1 uur 's middags thuis.

Hoi Marjon

Ik zou (als ik jou was) zeker eens kruiden gaan proberen, maar ook groente en fruit. Wat ze ook lekker vinden zijn de knabbelstokken en ik heb nu een dennenappel in de voliere die gevuld is met zaden, nootjes en fruit. Succes ermee.

Hoi Anja

Ik ben blij dat je zo genoten hebt van de foto's! De kwartels, ik moet soms echt heel goed kijken wie wie is hoor!! En Citroentje en Snoetje zijn over het algemeen altijd samen, geweldig om te zien. Die ring is een van hun favo plekken.

Hoi Petra

Dank e wel voor je compliment. Leuk zijn ze, die kwartels. Echt heel gaaf om te zien.

Hoi Tamara

Ik heb veel bij te lezen dus het kan best zijn dat ik pas morgen er aan toe kom, maar ik ben bezig. Ben benieuwd naar je verhalen. Met werken is het goed en met mijn lieverds gaat het gelukkig ook allemaal goed.

Liefs

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Weer geweldige foto's van je birdies.  :-* ;D
Zal je net zien,heb je batterijen nodig zijn ze niet te vinden.
Net als een pen wanneer je 'm nodig hebt.  ;) ;D
Ach,het is zo weer zondag.  ;)

Is je enkel trouwens ook helemaal genezen?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Yvon

Ja, dat is altijd zo. Gelukkig is het zo weer zondag. Met mijn enkel gaat het goed. Hij is hersteld maar soms merk ik wel dat er iets mee aan de hand is geweest. Maar verder gaat het allemaal goed hoor!!

Mara

Monky

Hi Mara,

Leuke foto's hoor  :D
Dit zijn wel duidelijke foto's van citroentje... ik zal mijn boeken weer even er op naslaan... misschien dat ik nu kan bepalen wat voor een mutatie hij precies is  :D

Die hoekige ringen heb ik ook net gekocht  :D Ik ben benieuwd wat ze ervan gaan vinden...

Wanneer plaats je de foto's van je valkjes?  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Ik ben benieuwd of je er uit kan komen wat Citroentje voor een mutatie is? Zondag komen er foto's!!

Mara